![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ik ben het eens met de volgende stellingen | |||
Ik heb het liefst geen allochtone buren |
![]() ![]() ![]() |
27 | 71,05% |
Ik heb niet graag kindjes met een andere huidskleur in de klas van mijn zoontje |
![]() ![]() ![]() |
17 | 44,74% |
Ik heb liever geen poetsvrouw of klusjesman van vreemde origine |
![]() ![]() ![]() |
17 | 44,74% |
Ik heb liever geen dokter met een andere huidskleur |
![]() ![]() ![]() |
12 | 31,58% |
Ik zie mijn dochter niet graag met een allochtoon liefje |
![]() ![]() ![]() |
35 | 92,11% |
Ik heb liever geen allochtone collega |
![]() ![]() ![]() |
14 | 36,84% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondanks nobel idealisme en het zich inzetten voor de Vlaamse Zaak, blijven mannelijke NV-A aanhangers in de eerste plaats mannen, zo lijkt het mij. Met alle benepen gedachtjes vandien. Het zullen wel weer de hormonen zijn, ongetwijfeld. Maar goed, let vooral niet op mij, en gebruikt u maar het soort proza dat u nuttig en aangewezen vindt om uw zaak te verdedigen. De kut-histoires even daargelaten, zijn uw stellingen overigens meestal juist en terecht, naar mijn bescheiden mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem voor 99 prosent jouw goede raad in acht,
maar niet dat één prosentje, dat ik hierna rood kleur. Waarbij ik wel toegeef dat ook dat te wijten is aan de hormonen. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik betwijfel ten zeerste of die toffe madam van uw zoon wel een Marokkaanse is. Ik bedoel, of de Marokkanen die madam wel zullen aanzien als een Marokkaanse. Ik ken ook een zeer toffe Marokkaanse Madam die ik volmondig een dame noem. Doet import en export van Marokko naar België en omgekeerd. Heeft hier ook enkele goed draaiende restaurants. Wanneer ik haar ooit de vraag stelde," Zora, die oudere Marokkaanse vrouwen met hun hoofddoeken die je hier vaak ziet lopen, die dragen soms een tatoeage op de kin, welke betekenis heeft dat?". Kreeg ik prompt het verontwaardigde antwoord, " Maar dat zijn geen Marokkanen hé, dat zijn de echte Berbers, dat is het uitschot, het crapuul dat men daar niet wil, dat we liever kwijt dan rijk zijn. Ik zal je eens mee nemen naar Marokko en je het echte Marokko leren kennen". Onlangs kwam het ter spraken met een Marokkaanse huurder van mij, dat ik was naar het Jenever museum te Hasselt geweest en dat het mij was opgevallen dat alcohol distilleren eigenlijk Arabische uitvinding is. Gek dat dan juist zij geen alcohol mogen nuttigen, waarop ik prompt het volgende antwoord kreeg. " Maar dat is allemaal larie. Het zijn die hypocrieten die hier zitten, het uitschot van ginder wat ze ginder hebben uitgedreven en dat nu hier rond loopt die dat zeggen. Maar in Marokko zijn er vele wijnplantages die goede wijnen produceren, en wees maar zeker dat ook dat Bergvolkje regelmatig daar afzakte om Marokkanse wijnen te komen drinken. Overigens, vraag daar maar eens naar een witte thee, dan krijg je mooi wodka geserveerd." Laatst gewijzigd door Garry : 10 april 2010 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar tegen veralgemenen heb je niets? Laatst gewijzigd door filosoof : 10 april 2010 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom geef ik je niet gelijk over de hele lijn: er zijn nogal wat (meest onderhuidse) spanningen tussen Maroccanen die zichzelf "Arabisch" noemen en Berbers. Voeg daar noch eens de bedoeïenen bij die maar half en half gelovig zijn en de Saharaoëis uit het Zuiden die politiek dichter bij Algerije aanleunen en geloviger zijn: genoeg om kwaad te vertellen over elkaar. Laatst gewijzigd door filosoof : 10 april 2010 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht niet dat fernand ergens sugereerde iets te hebben tegen moslims of ging veralgemenen. Hij schetste alleen de situatie. Je mag zelf er uit opmaken wat je wil. Die toffe Madam waarover ik het had, en die Marokkaanse huurder, zijn beiden ook moslims. Zij tonen juist aan dat er een groot verschil is tussen moslims en moslims. Maar even goed hebben beiden weergegeven dat we hier met een groot deel deel crapuul van de bovenste plank van ginder opgeschept zitten. Crapuul dat de echte Marokkanen niet eens als Marokkanen willen aanzien maar wat wij wel als BELGEN moeten aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Ver moet je hier daarvoor niet zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Over die poll: enkel racistische keuzes, ik stem dus blanco. Resultaat:
Citaat:
![]() Zo noem je iedereen racist. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 10 april 2010 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Van nature uit haten we andere rassen denk ik, uit angst omdat we niet gelijkend zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Europees Commissaris
|
![]() wat heeft uw gebazel weer met mijn verhaal te maken. wat wil u nu terug suggereren? neen tegen veralgemenen heb ik niets en tegen u ook niet en tegen gekken ook niet. nog verdere vragen filou?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar, 100 % mee akkoord, ook onder onze bevolking zit er zeker een hoop crapuul, maar filosoof, dat wil nog niet zeggen dat we er dan maar al het crapuul van elders moeten bij nemen hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is geen rare zaak. Zelf al eens in Marokko geweest? Inderdaad zijn de Marokkanen daar veel westerser dan het gebroed dat hier is neergestreken. Wat hier zit, is die populatie die ginder niet heeft gedaan gekregen wat ze hier volop aan het verwezenlijken zijn., alles naar hun hand zetten. En wees gerust, of beter wees voorbereid. Wat hier nu gaande is is slechts een pril begin van wat nog komen zal. Tussen dit en tien jaar zijn wij hier, gezien de groei van die populatie, de minderheid en zullen ze niet langer meer eisen dat ze overal en altijd mogen een hoofddoek dragen maar zullen ze eisen dat het verplicht wordt voor alle vrouwen om een hoofddoek te dragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je stelt me diep teleur, ik had iets anders verwacht van u.
![]() |