![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Welke apartheid? Als onze media over "extremistische" Afrikaners spreken, bedoelen ze in feite voorstanders, niet zozeer van het apartheidsregime of de Unie van Zuid-Afrika (een uitvinding van de Britse, op goud en diamant beluste imperialisten), maar voorstanders van de grote apartheid: de inrichting van thuislanden voor de verschillende volkeren van Zuid-Afrika. Het echte vaderland van de Afrikaners is het gebied van Oranje Vrijstaat en Transvaal, niet de huidige "regenboognatie", noch het oude (multi-raciale) apartheidsregime.
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 7 april 2010 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn diepe medeleven aan de familie en vrienden van Terreblanche.
Sinds '94 zijn in ZA meer dan 2000 boeren vermoord wegens hun huidskleur en wegens hun kultuur. Mbeki noemt dat "the final stage of the revolution". Genocide van blanke boeren dus. In Zimbabwe werd Mugabe bij zijn aantreden door onze pocolinkies de status van "God" (neen: niet Stevaert) gegeven. Hij organiseerde een ware genocide onder de blannke boeren. dit zijn de feiten. Pocolinkieworld vindt dit ok. Ik niet. Wedden dat de pocolinkies mij extreem rechts noemen?
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 7 april 2010 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bron ??? (als het toch de feiten zijn) Kan je ook even melden hoeveel zwarten tijdens, en door het apartheidsregime werden vermoord ????
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 april 2010 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Gisteren was op Radio 1 (actueel na 18u) een onderwerp over de moord op Terreblanche. De linkse correspondent ter plaatste (naam heb ik niet onthouden) gaf toe dat er reeds 3000 boeren waren vermoord. Maar voor hem had dit geen politieke betekenis, neen het was voornamelijk omdat ze hun zwart personeel slecht betaalden... ![]()
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn incidenten geweest ja, maar is er ooit sprake geweest van systematisch geweld? Tussen Xhosa en Zulu botert het ook niet altijd.
![]() |
![]() |
#169 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Negers kunnen nooit iemand "gewoon" afmaken. Neen, ze moeten telkens ook hun slachtoffer "onteren", zo ook Terreblanche. Zie ook de moord op de 10 Belgische para's indertijd, ook zij werden eerst gemarteld, vernederd enz... Overigens is "ontering" van een slachtoffer in Zuid-Afrika een verzwarende omstandigheid bij moord, dus dit zal de twee neger-moordenaars ook nog eens worden aangerekend.
![]() |
![]() |
#170 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ook niet echt slim om wraakneming openbaar aan te kondigen, zal dus wel bij bluf blijven vrees ik.
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 april 2010 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#173 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Welk leed ?
![]() |
#174 | ||
|
![]() [
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=163
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht al dat je niet met enige kennis van zake schreef.
Ik heb zelden op zulke schaamteloze wijze de misdaden van het blanke Zuid-Afrikaanse uitschot vd apartheid zien goedpraten.
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
Wat zeer lelijk en ongepast is. En erg orwelliaans. Niet gezond.
![]() |
![]() |
#177 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
U ontkent dat Mbeki dit aanmoedigt? Vindt u het ook goed dat ik mij een breuk lach als u hier de moorden betwist en in dezelfde draad die niet bestaande moorden goedpraat met "loontje boontje"? Vindt u het goed dat ik het intriest vind dat er sujetten zoals u rondlopen die hierbij aangeven dat Congolezen zomaar blanken mogen vermoorden omdat Saxen Coburg een paar generaties geleden bij hun een genocide hebben gepleegd? Citaat:
Prove me wrong en geef één (1) citaat waar ik mij vergis.
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Hoeveel zwarten gestorven zijn weet ik niet. Wat ik in ieder geval begrijp, is dat je wraak nemen goedkeurt. Mogen de Belgen dat dan ook, wraak nemen ? Eén allochtoon doden, voor iedere door allochtonen vermoorde autochtoon ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De internationale media zat er toen echt wel zwaar op hoor. Terwijl diezelfde internationale media nu weinig van zich laat horen, nu zoals blijkt uit de cijfers massaal Afrikaners vermoord worden die geisoleerd wonen op het platteland.
![]() |