![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als de overheid de particuliere bezitters van overheidspapier de zgn olo's niet meer uitbetaald kunnen de pensioenen waarschijnlijk wel worden betaald. Maar zal de overheid in de toekomst nooit nog één euro van zijn burgers kunnen ontlenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een hypotheek wordt er bij ingerekend voor diegene die er winst uit maakt. Citaat:
EDIT: Toch zou ik je het niet aanraden om dat te doen, aangezien het geen nut heeft doordat alles ook duurder wordt en ook aangezien mensen doden me sowieso geen goed idee lijkt. Meestal komen er meer mensen bij dan dat er mensen weggaan, wat in lagere inkomens resulteert, maar de hoeveelheid geld stijgt sneller dan de hoeveelheid mensen, gelukkig maar. Laatst gewijzigd door Robinus V : 12 april 2010 om 15:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hier wat vind je van mijn voorstel. http://www.stasegem.be/duiding/LastenGEBE.pdf
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 12 april 2010 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, hoe veel kinderen je maakt, dat is je eigen keuze. Ik vind ook dat het helemaal niet aangemoedigd moet worden om 10 kinderen te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Over het algemeen ben ik wel voor een zekere verschuiving van belasting op arbeidsinkomen naar belasting op verbruik, zonder daarin echter te overdrijven. Daarnaast ben ik ook voor een veel meer éénvoudig belastingssysteem. Hoe éénvoudiger hoe rechtvaardiger, zolang men ook hier weer niet in overdrijft (bepaalde aftrekken moeten kunnen blijven bestaan). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
(eventueel boven de €200.000 een hoger tarief) Maar als dat ooit gebeurt, den ik nu die cursus fiscaliteit voor niks aant blokken Laatst gewijzigd door Perzik : 12 april 2010 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een beetje off-topic: Ik vind persoonlijk dat mensen maar voor één of maximaal twee kinderen zo'n belastingvrije som zouden mogen krijgen. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor hoe veel kinderen je een aftrek van de belastingen krijgt is echter een heel andere discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Off-topic: De wereldbevolking bedraagt al 7 miljard wanneer je afrond op miljarden. Die krimping van de economie, die je op procenten afrond, bedraagt dan 17%, niet 20%. Laatst gewijzigd door Robinus V : 12 april 2010 om 22:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Geld is vluchtig, net als bezit. We leven in een maatschappij die bezit beschermt en verdedigt.
Uiteindelijk draait het toch maar om wie de sterkste is en bezit kan afdwingen. Indien een oorlogsmachine over een land davert en huizen platbombardeert, land onteigent, wagens en vee opeist, daar sta je dan, met al je bezit. Ik zou stiekem en goede gezondheid en geluk eerder zien als maatstaf voor een goed leven. In een stabiele omgeving helpen geld en bezit daarbij wel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zou dit nooit op landelijk of europees vlak invoeren maar wel op bedrijfsvlak. I.e. de aandeelhouders van een bedrijf beslissen vrij wat de maximale loonspanning is en die wordt publiek gemaakt. Het effect van een maximale loonspanning zal er op twee vlakken zijn. Ten eerste: uit publicitair oogpunt zullen bedrijven niet met overdreven verhoudingen uit durven pakken. Nu heb je situaties waarin die maximale loonspanning binnen 1 bedrijf echt waanzinnig is. (Denk maar aan Inbev bvb) Ten tweede: als de top zichzelf wil belonen zullen noodgedwongen ook alle andere werknemers beloond moeten worden. Als de maximale loonspanning 10 is en de baas verdient al 10000 eur, terwijl de slechtsbetaalde 1000 eur heeft dan zal de baas de slechtstbetaalde 1100 eur moeten geven als hij zichzelf 11000 eur wil betalen. Het heeft dus niks met belastingen te maken. Maar het is nog altijd wél volgens meritocratische principes. I.e. als een bedrijf het goed doet en de top zichzelf dus beloond, genieten ook de werknemers van dat bedrijf mee. Ik vind dit logisch want zij hebben bijgedragen aan het succes. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 12 april 2010 om 23:52. |
||
![]() |
![]() |