![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, wat een zwakke reacties kerel, omdat je niet meer goed wat zeggen en je eigenlijk niet wil antwoorden op gelijkaardige vragen die jezelf gesteld hebt. Dergelijke reacties zijn echt volwassen hoor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ipv te zeggen dat jij het niet was die dat geplaatst hebt, haal je postings uit een andere topic naar hier om wat eigenlijk te doen...? Sorry hé dat ik iets verkeerd had gezien ok. Alsof jij nog nooit iets verkeerd hebt gepost hier. Wat ben jij een eikel jonge. Ik snap nu ook waarom jij voor de mannen bent. Je hebt geen keus, welke vrouw wil nu zo'n muggeziftende, woorden verdraaiende etter als jij? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je je standpunt niet veranderd hebt heeft niets met de zaak te maken. Je hebt bijna constant mijn woorden verdraaid of mij dingen in de mond gelegd die ik niet gezegt had. Niet terugkrabbelen? Waarom duurt het nu dan al de hele dag en 5X vragen van mij om nu ook eens op mijn vraag te antwoorden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de 6de keer antwoord op de vraag zoals ik meteen heb geantwoord op jou vraag. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conclusie die ik nog steeds mag maken: [size=6]De meeste criminele feiten worden gepleegd door allochtonen, wat niet hetzelfde is dan alle allochtonen zijn crimineel [/size]. Bewijs zijn alle instellingen voor delinquenten in ons land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Geachte, Strikt wettelijk gezien, staat het u vrij van te schelden. Toch proberen we scheldtirades en persoonlijke aanvallen op dit forum, o.a. omwille van het niveau en de goeie sfeer, te vermijden, en enkel mekaars ideeën aan te pakken. Zeker na klachten vanwege geviseerden.Wil u hier in het vervolg rekening mee houden? Dank bij voorbaat Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tzou me niet verwonderen dat hij gaat posten dat dat mijn schuld is.
Weet je wat Raf je hebt helemaal gelijk! De cellen van belgie zitten vol allochtonen omdat de agenten op straat enkel allochtonen controleren of toch grotendeels, autochtonen kunnen dus eigenlijk overvallen plegen zoveel ze maar willen want ze zijn toch geen allochtoon. Maar ja, criminelen pak je enkel op met controles hé. Ook heb je gelijk over het feit dat moslim en christen terroristen even erg zijn ook al plegen enkel moslim fundamentalisten deze dagen nog aanslagen. Ik geef het op. Als je dat allemaal geloofd leef je in je eigen wereldje vrees ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister
|
![]() Sinds wanneer zou ons Rafke verder kijken dan zijn neus lang is?
![]()
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Onze hele samenleving gaat naar de kloten door types als diene Raf.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||