![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 mei 2010 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
#163 |
Staatssecretaris
|
![]() Duikvluchtkoers? Waar? Parasieten? Waarom? Wacht maar tot Bartje van zijn Slimste Troon tuimelt zodra de Vlaamse stemmers doorhebben dat hij Vlaanderen uitverkoopt. Bartje is Schilz N° 2, N-VA is de nieuwe (nu ja)Volksunie. We krijgen een soort replay van het Egmontpact, dat de aanleiding was tot het ontstaan van het VB! Toch raar dat dezelfde truc een 2e keer werkt.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 22 mei 2010 om 15:03. |
![]() |
![]() |
#164 |
Staatssecretaris
|
![]() En deze prachtige verklaring wordt afgelegd door een persoon die sympathie heeft voor het SOZIALISMUS met hamer en sikkel, de grootste moordenaars uit de geschiedenis van de laatste 100 jaar.
#165 |
Banneling
|
![]() Niet veel klanten vandaag, Marijke?
|
![]() |
![]() |
#166 |
Staatssecretaris
|
![]() Ter informatie: ik doe het nog zeer kalm aan, ik ben pas 24 dagen geleden bevallen, mocht je dat niet weten. Maar toch bedankt voor uw bezorgdheid.
#167 |
|
![]() op de man spelen? dus ge kunt inhoudelijk niks zeggen? maar dat wist ik al hoor
|
![]() |
![]() |
#168 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik speel helemaal niet op de man, ik speel op hetgeen jouw avatar voor staat: een bende moordenaars. Ik spreek trouwens niet voor het VB, ik spreek voor mezelf. En het is nogal logisch dat de gang van zaken bij andere partijen geanalyseerd wordt, dat doen ze allemaal. What's the point infeite?
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat ze niet zulke monsterscores kunnen verwachten als de extreem-linkse minipartijtjes hier in België he.
|
![]() |
![]() |
#170 |
Staatssecretaris
|
![]() Zwijg! Ik schrik elke nacht bezweet wakker uit de nachtmerrie dat de PvdA en de LSP de macht overnemen en eenzijdig de Vlaamse Bolsjevieke Republiek proclameren! Ik hoor gehuil, en plots realiseer ik me dat mijn baby zijn pap wilt. Oef, toch nog geen Rode Revolutie...
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 mei 2010 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hadden we de voorstellen van Schiltz maar aangenomen toen, dan zaten we nu niet met de kwestie BHV. |
|
![]() |
![]() |
#173 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja ok maar Schiltz heeft hoe dan ook te veel compromissen aanvaard en Bartje doet nu precies dezelfde stommiteit.
#174 |
Staatssecretaris
|
![]() Het VB heeft de rangen gesloten: de harde lijn heeft het gewonnen van de softe lijn. Logisch dat Dewinter en Annemans geen VB-Light willen, die zijn er al onder de vorm van N-VA en LDD! Het origineel moet het origineel blijven en geen karikatuur van zichzelf. Het spijtige is de versnippering van rechts, maar dat komt door het ondemocratische cordon, gedirigeerd door de in hun broek doende traditionele partijen en het Koningshuis. Daar hebben N-VA en LDD van geprofiteerd en machtsgeile Bartje & Jean-Marie willen meespelen, ten koste van eender wat, zelfs hun geliefd Vlaanderen. Separatisme is al niet meer aan de orde, confederalisme is al goed genoeg. Jawadde, what's next?
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele Waalse partij die aan tafel gaat zitten met de NVA. Dat die nu doen alsof ze geen separatistische partij zijn en de redelijkheid zelve is, dat is goed genoeg om de Vlaming in het ootje te nemen, maar de Walen laten hun daardoor niet vangen. Wat gaan ze zeggen bij de regeringsonderhandelingen met de Walen? BHV moet niet gesplitst worden en de staatshervorming mag naar een commissie van Belgische wijzen? |
|
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#178 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat was jouw bericht?
#179 |
Minister
|
![]() Wat had je verwacht van een straatmadelief die blijkbaar smeekt om bekendheid (ware het niet zo geweest, zou ze anoniem posten)?
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |