![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee natuurlijk, omdat wij nog steeds elk jaar van duizenden euro's tegelijk bestolen worden door een hypocriet, corrupt, amoreel en nepotistisch conglomeraat van witte mannen en vrouwen.
En vooralsnog gebeurt dat onbestraft. Niet dat er gevangeniscapaciteit zou zijn als het wel betraft werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toen ik jong was woonde ik in de buurt van een sociale wijk en ik denk dat ongeveer alle Vlaamse jongeren uit die buurt bekend waren bij de politie.
Nu wonen daar vooral allochtonen en de kans is groot dat veel van die allochtonen (de jongeren toch) bekend zijn bij de politie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien moet je om te beginnen eens nadenken over belastingontduiking annex -fraude. Diefstal van de gemeenschap dus. Waarbij we niet kunnen uitsluiten dat jij nu gaat zeggen dit deze diefstal van een geschatte 20 miljard € per jaar geheel en uitsluitend door immigranten uitgevoerd wordt. Opgespoord wordt zij nauwelijks, vervolgd zeer zelden, en de gevangeniscapaciteit zou er toch niet zijn geweest voor penitentiaire sancties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus wil ik nu weten hoe groot jou probleem dan wel is? Want wanneer ik het goed begrijp vind jij diefstal van de gemeenschap hel stout van witte mensjes maar wat er op straat gebeurt met witte mensjes absoluut geen probleem! Vertel dus maar, op welke manier die witte mensen jou zoveel eurootjes kosten?Voor iemand die steevast over Vlamingen oordeelt als "klootjesvolk" bestaande uit criminelen die massa's per jaar achteroverdrukken is je insinuatie dat ik van jou "kaliber" ben niets anders dan projectie vrees ik! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de Belgische rechters en aanverwante artikelen is het in elk geval géén probleem, zo blijkt telkens weer. In de door u zo bewierookte heilstaat Belgie is overigens vandaag nog door justitie een mevrouw die enkele dagen geleden besloten had haar dochter te vermoorden naar huis gestuurd. Beiden schijnen wit te zijn. Even bijkomen van een moord denk ik dan. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 10 juli 2010 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ten eerste dient gesteld dat; wegens de wilde immigratie, groeit de vraag naar zulke woningen zodanig vlug, dat het aanbod niet meer kan volgen. Dit zorgt voor:- Onaanvaardbare wachtijden ( 6 - 7 - 8 jaar). De basisprijzen volgen de markttendens ven worden aldus alsmaar duurder. Het onderwerp is wel: Onbewuste maar toch discriminatie:
Laatst gewijzigd door bruggeman : 10 juli 2010 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om een sociale woning te bekomen moet je weinig tot een bescheiden inkomen hebben, de meeste allochtonen vallen in die categorie en schrijven zich dus in verhouding meer in dan Vlamingen omdat daar minder mensen zijn die aan de inkomensvoorwaarden voldoen ( lees te veel verdienen om een sociale woning te kunnen krijgen!) Dat is dus geen discriminatie, maar resulteert wel in wijken vol sociale woningbouw met overwegend enkel allochtonen en hun massale inschrijvingen zorgen voor ellenlange wachtlijsten, daar is iedereen slachtoffer van, ongeacht origine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het feit dat kansarme 'Autochtonen' na 6, 7, 8 jaren wachttijd t.t.z. (aanschuiven in een overwegend 'Moslims' rij of 'file') uiteindelijk dan toch een woonst word opgelegd, middenin een nederzetting, bewoont door mensen van vreemde cultuur. Staat zoiets wel netjes: zo een witte plek op een zwarte muur. Daarbij dient ook gezegd dat de 'autochtoon' gemiddeld meer betaald dan de 'Allochtoon'. Er dient dan ook gesteld dat 'Autochtonen', wegens de massale aankomst van structureel kansarme 'Allochtonen' aan seriepech lijden. In de meeste gevallen hebben deze er niet om gevraagd om 'gemarginaliseerd' te worden. Daarbij lijkt de overheid een uitgesproken voorkeur te hebben ontwikkeld voor het bemiddelen van de buitenlandse miserie en een even uitgesproken zin heeft voor het verwaarlozen van de problemen waarmee het inheems 'eigen volk (eerst)' te kampen heeft. Voor deze voorgaande en nog andere redenen zijn er in ons land heel wat kansarmen die, als het om een sociale woning gaat: NIET/NOOIT aan de bak zullen komen. - Ongeacht hun noden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Nog iemand die vindt dat een bruin kleurtje hebben; voldoende is als misdaad; om verdacht en geviseerd te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk heeft u wel een punt dat door de komst van veel kansarmen uit landen zoals Marokko, Turkije, en eigenlijk zowat heel Afrika voor veel langere wachtlijsten zorgen. Maar die mensen hebben juist door hun bescheiden inkomen recht op een sociale woning, net zoals anderen, wilt u hier dan discrimineren? Dat Vlamingen "betere betalers" zijn in sociale woningbouw is een kwakkel,gezien de inkomstenvoorwaarden, je kunt hoogstens stellen dat bij Vlamingen inkomsten vaker uit arbeid verkregen zijn waardoor je onmiddellijk veel meer betaald maar dat geldt ook voor allochotonen die werken, de verschillen zitten dus bij deelname of niet aan de arbeidsmarkt. Ik vind ook dat sociale woningbouw aan spreiding zou mogen doen ( wat nu verboden is, de lijst van inschrijvingen moet strikt gevolgd worden) want je krijgt inderdaad onleefbare plekken wanneer je bijvoorbeeld niet zorgt voor een werkelijke sociale mix. Maar je kunt niemand het recht op een sociale woning ontzeggen, of hebben allochtonen geen recht op betaalbare huisvesting? Wanneer je daar wat aan wilt doen moet je ze uit de uitkeringen halen, desnoods verplichten tot scholing en opleiding, het behoorlijk leren van de taal, dan zal hun aantal in sociale woningbouw afnemen of de inkomsten aan huur stijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ik op zoek ga naar een snor lijkt het mij ook het verstandigste om die bij mannen te gaan zoeken. Heb ik nu gezegd dat alle mannen een snor hebben? Nee, de meerderheid van de mannen heeft zelfs geen snor. En ja hoor, er zijn ook vrouwen met een snor maar toch zou het idioot zijn om die snor tussen de vrouwen te gaan zoeken. Efficiëntie heet dat.
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met kansberekening hadden ze hoogstwaarschijnlijk een Dutroux nooit geklist. Wat als blijkt dat misdadigers meer witte dan zwarte sokken dragen? En dat noem jij efficiëntie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En het gaat hier dan ook enkel over controles, niet over concrete onderzoeken (zoals bij Dutroux). Als ik als politie-agent de opdracht krijg om drugsgebruikers te klissen ga ik eerder een discotheek waar veel jongeren zitten controleren en niet een bejaardentehuis. En ja, die jongeren zullen hun dan ook geviseerd voelen.
![]() |