![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#162 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Bin Laden family verhaal is ongeloofwaardig....echt kijken !! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
Enkele dagen later toen ze irakese gevangenen maken kwamen die breeduit en lang op TV, de dode zoons van saddam saddam zelf,... Opeens wat dat allemaal geen probleem meer . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() >
> > > > The vast majority of our imports come from outside the country." > > > - George W. Bush > > > > > > "If we don't succeed, we run the risk of failure." > > > - George W. Bush > > > > > > "One word sums up probably the responsibility of any Governor, and > >that > >one > > > word is 'to be prepared'." > > > - Governor George W. Bush > > > > > > "I have made good judgments in the past. I have made good judgments > in > >the > > > future." > > > - Governor George W. Bush > > > > > > "The future will be better tomorrow." > > > - Governor George W. Bush > > > > > > "We're going to have the best educated American people in the > world." > > > - Governor George W. Bush > > > > > > "I stand by all the misstatements that I've made." > > > - Governor George W. Bush > > > > > > "We have a firm commitment to NATO, we are a part of NATO. We have a > > >firm > > > commitment to Europe. We are a part of Europe." > > > - Governor George W. Bush > > > > > > "Public speaking is very easy." > > > - Governor George W. Bush > > > > > > "A low voter turnout is an indication of fewer people going to the > >polls." > > > - Governor George W. Bush > > > > > > "We are ready for any unforeseen event that may or may not occur." > > > - Governor George W. Bush > > > > > > "For NASA, space is still a high priority." > > > - Governor George W. Bush > > > > > > "Quite frankly, teachers are the only profession that teach our > >children." > > > - Governor George W. Bush > > > > > > "It isn't pollution that's harming the environment. It's the > >impurities in > > > our air and water that are doing it." > > > - Governor George W. Bush > > > > > > "It's time for the human race to enter the solar system." > > > > > > > > > I'm honored to shake the hand of a brave Iraqi citizen who had his > >hand > >cut > > > off by Saddam Hussein." -George W. Bush, Washington, D.C., May 25, > >2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het fragment met de verkoolde GI's die opgehangt werden aan een brug was ook niet een prettig zicht... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu sinds lange tijd worden er dagelijks irakezen vermoord door de terroristen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alé de eerste keer dan, dan zet je hem de 2de keer gewoon af é. Toch ni moeilijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
|
![]() Citaat:
Ik wordt blijkbaar in het totaal minder getaxeerd als de Belgische BTW alleen. ![]()
![]() |
![]() |
#174 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
in dezelfde aard: van heel wat Amerikanen heb ik gehoord dat Bush het woord "nuclear" compleet verkeerd uitspreekt, elke keer opnieuw, en dat er vele denken dat hij echt een spraakprobleem heeft (ook bij andere woorden).
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Toegegeven, de belastingen in België gaan voor 30% naar de afbetaling van de staatsschuld en dat zal ongeveer zoveel zijn als de belastingen die jij in totaal betaalt. Maar de keerzijde van de medaille is dat wij geforceerde ![]() Het ging er mij om dat de Amerikanen dagelijks belazerd worden om geld te pompen in wapentuig en het afweren van al die ongelooflijke bedreigingen door bandieten van 3,5 frank (die door de VS bewapend of gesponsord werden, rechtstreeks of onrechtstreeks). Ik blijf erbij dat 911 niet door fundi's beraamd werd, maar door professionelen van het hoogste niveau. Die lamzakken van een hijackers waren louter cover-story. Ze moesten hier een daar hun neus laten zien om getuigen te te creëren. Daar wil Moore trouwens ook niet over uitwijden. Hij heeft geen beelden getoond van de tweede WTC inslag in F-911. Jammer, want dan zou de missiel-inslag (afgevuurd door het vliegtuig zelf) voor meer dan één kijker duidelijk zijn geweest en dat zou de loop van de geschiedenis veranderd hebben.
![]() |
![]() |
#176 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
meer bepaald waar Mr Bush aan 't golven is : 'we must stop these terrorist killers......now watch this drive....' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
persoonlijk zou de pers mij moeten gerust laten tijdens die weinige momenten van ontspanning. want wat men ook bullshit, in een job als president heb je weinig vrije tijd. nu ben ik geen zeker fan van bush, maar dit soort kritiek op zijn persoon is een heksenjacht naar een gezichtspunt op de situatie zodat die situatie als negatief kan beoordeeld worden. Dan ript men één zinnetje uit de context en bekritiseerd hem erop. Als hij aan het golven is, mag hij dan niet spreken over golf? de persmensen mogen al blij zijn als hij antwoord op andere vragen. En u antwoord niet op mijn vraag, bent u de andere 15% zelf gaan controleren op waarheidswaarde? tenslotte is het goed voor de verkoop om een zo schokkend mogelijke film te maken. Ik zeg ook niet dat er leugens in worden gezegd, maar een kritische opstelling is toch wel op zijn plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maw de waarheidsgehalte waar u degelijk naartoe wilt en meer bepaald of de argumentaties van Moore gegrond zijn of niet is voor mij niet geheel belangrijk. De beelden spreken voor zichzelf , dit is geen fictie. De 'golf' passage is hier een heel sterk voorbeeld hiervan. De man laat zich inderdaad interviewen en laten we eerlijk zijn dat dit zeker niet tegen zijn wil is gebeurd , integendeel. Die idioot geneert zich niet om tijdens het golven 'en passant' een oproep aan alle Europeese naties om te vechten tegen het terrorisme en al het mogelijke te doen om dit te verhinderen terwijl dat onze arrogante zak zijn sterkste golfprestatie in het oog van de camera eens wil laten tonen. Noem mij één ander staatshoofd die dit ooit heeft kunnen waarmaken ? Laatst gewijzigd door neruda : 20 juli 2004 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Volgens dit artikel heeft de pers hem opgezocht terwijl hij wou gaan golfen. Bush staat dit toe, je kan dus zelfs zeggen dat hij werkt terwijl hij golft! hoera voor zo een dedicated leader ![]() nu dit was sarcastisch bedoelt, natuurlijk kwam het hem goed uit dat de pers daar stond, maar dat neemt niet weg dat zijn eerste bedoeling was: golfen. Nu komt dit arrogant over, maar een man die constant in de spotlights staat maakt soms dit soort fouten. Inderdaad ik heb dit soort fout nog bij geen enkel ander staatshoofd gezien, maar ik heb ook nooit een journalist over irak horen praten tegen [size=-1]Verhofstadt[/size] op de fiets. mijn god, ze praten zelfs over wielrennen met eddy merckx op zo een moment! arrogantie. en over de waarheidswaarde van beelden: http://history.searchbeat.com/ike-camp.gif dit is eisenhower in een amerikaans concentratiekamp waar voor zijn ogen een jood wordt gemarteld. Niet beledigend bedoeld. Laatst gewijzigd door senator : 20 juli 2004 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |