![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Groen! economisch: liberaal ethisch: progressief Arbeidsmarkt Overheidsbedrijven (nl.: liberaliseren) Wetenschappelijk onderzoek (da's simpel: gewoon meer geld geven) En om dat allemaal te bereiken, eerst communautaire stabiliteit zeker (zucht...) Weet ik niet meer; toevallig eens op gegoogled of zo. Citaat:
![]() ![]() etc. Diepgaand over een onderwerp dat beide partijen goed kennen maar waar ze toch fundamenteel over van mening verschillen en discussies over onderwerpen die ik niet ken maar als toeschouwer door te volgen veel over kan leren nee & nvt Citaat:
Citaat:
Een typmachine?! wat is dat?! ![]() Citaat:
Citaat:
Hoe laat is het?, voila... ![]() Ik vind dat ik geen grote ecologische zonden bega enkel deze http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=126 ![]()
![]() |
![]() |
#162 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
nooooooooooooooooooooooooooit!
![]() |
![]() |
#163 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
ikke ![]() De oudste was tot 6 maanden een nachtmerrie; ontroostbare huilbuien van meer dan een uur waren niet ongebruikelijk; tot 6 maanden werd ze nog regelmatig wakker 's nacht (om een kwartier-uur te wenen); dat was echt overleven. Op 6 maanden is dat helemaal opgeklaard; nu slaapt die van 7 tot half8 (en later) en is ze o zo schattig. Ons jongste is op dat vlak een pak makkelijker; veel lachen, tevreden, goed eten & slapen. Het mag anders wel tijd worden dat zij ook slaapt tot half8 want ze wordt nog altijd wakker rond 6u (give or take 0.5u) Citaat:
![]() Citaat:
Aan mijne kant zijn het mijn broers; aan mijn vriendin haar kant haar tante (speciale relatie) en een goede vriendin; niet klassiek dus.
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() "I'm gonna finish the game"
![]() |
#165 | ||
Minister-President
|
![]() ja, met de vingers in de neus
Citaat:
't Is (deels) mijn broodwinning hé, dus ik zorg ervoor dat het belangrijk genoeg lijkt dat het onderzocht blijft worden (gij weet toch ook het écht zit Pieke) Nee serieus, een beetje toch wel, we moeten het echt proberen te vermijden. Citaat:
de "Knock Nevis" heette vroeger de "Jahre Viking"
![]() |
![]() |
#166 | ||
Minister-President
|
![]() chakawadatte?...
nee 8 (90° gedraaid) Citaat:
Citaat:
Kiwi
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoewel ook jaloers erop, Sheldon. Ik ken meisjes die zeker even knap zijn als Penny ![]() Toen ik nog thuis woonde, omdat ik geen keuze had en te lui was iets eraan te doen; thank god that's over. Nee, noch gewenste
![]() |
![]() |
#168 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Absoluut; ik moet wel betalen voor de wifi, dat vind ik "not done". Eerste indruk is los daarvan zeer goed; propere badkamer, groot bad, relatief rustig én er is een kluis! Citaat:
Citaat:
Om een schilderij aan de muur te hangen?... Raadde je me dit niet eens aan tegen boormachines? ![]()
![]() |
![]() |
#169 |
Minister-President
|
![]() Zo, we kunnen weer verder. Slaapwel!
![]() |
#170 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wow, alles beantwoord!
![]() Je moet het oeuvre van exodus aandachtiger lezen: Citaat:
Citaat:
![]() Kan niet als je nog even alléén thuis zit met een slapend (hoe doet ze dat met die boormachine? ![]() Heb je goed geslapen vannacht?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 juli 2010 om 07:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() ![]() Citaat:
![]() how ironic Kunnen de mods dat IP-adres niet gewoon blokkeren of zo? Heel goed, dank u, alleen een beetje weinig ![]()
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#174 | ||||
|
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() wie is Knock Nevis? Citaat:
sure, maar dit is uwen draad, niet de mijne ![]() en deze ben je vergeten Citaat:
hoe lang spendeer je smorgens in de badkamer? 2 linkerhanden of handige harrie? geef je gemakkelijk je ongelijk toe? stadsjongen of het platteland?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld!
Hij moet echter blijven bewijzen dat hij het echt verdiend heeft. Flessenwater of water uit de kraan? Behalve de broodnodige wapens tegen zombies, liggen er nog wapens in jouw huis? Wat heb je gedaan met je ecocheques? Vind je het instellen van ecocheques een goeie maatregel? Wat voor GSM heb je? Kom je hier soms ronddolen als je aan een nieuw project moet beginnen maar nog niet precies weet hoe het aan te pakken? Hoeveel keer per dag bel je met mevrouw Voltian als je zoals nu alléén in het buitenland zit? Citaat:
Bovendien zal hij (zoals de andere dubbelnickpro's) wel vetrouwd zijn met proxy-servers. Parcivul is overigens inmiddels al verbannen. Naar analogie met zijn recente dubbelnicks (antooon en Parcivul), heb je nog suggesties voor Pindar wat dubbelnicks betreft?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 7 juli 2010 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Ben je bijgelovig?
Rachmaninov of Tchaïkovski? Zit je me je oudste dochter al in de voorleesfase? Wat is je favoriete sprookje? Je favoriete tekenfilmfiguur? Welke historische periode had je graag meegemaakt?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() Welke waarden wil je je kindjes meegeven?
Heb je de tweede zwangerschap anders meegemaakt dan de eerste? Bewuster? Hoe dikwijls heb je tegen jezelf al gezegd "Wat worden ze snel groot."? Ben je een bewuste consument? Kies je resoluut voor ecologische alternatieven of laat je je toch vooral leiden door de prijs? hoe moeilijk was de stap van 29 jaar naar 30? Blijft het bij 2 kindjes?
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() wat zijn je plannen voor vanavond?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister-President
|
![]() OK, maar kga eerst 't stad in; u krijgt straks (of morgen...) uw antwoorden.
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() Deze kan ik alvast beantwoorden; ik ga dadelijk 't stad in en ga samen voetbal kijken met een vriend die hier toevallig woont en we zien wel of het al dan niet gezellig wordt daarna...