![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ofwel doet hij zijn zegje om te pesten. Ofwel is hij door angst en haat vervuld, zodanig dat hij voor rede niet meer vatbaar is! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat u nu graag doet alsof dit een complot is om jullie standvastige houding in het vlaams-nationalisme, is lachwekken en zelfs meelijwekkend. Jullie zijn veroordeeld voor racisme, niet voor jullie nationalisme.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De stemtest zegt maar één ding: wij komen op 33 vragen 80% keer hetzelfde antwoord uit over het onderwerp welzijn. Leer eens een analyse maken.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De rechters spreken langs alle kanten zichzelf tegen. Wel, als het zo gemakkelijk is geloofd men ook best wat men zelf wil. Ik geloof eerder die twee eerste rechters, dan die francofoon in Gent. Voor mij weten 2 meer dan 1. Raar dat er over deze zaak reeds 4 processen zijn ingeleid. in Beroep, i in cassatie en die ene van Gent. Wat een circus is dat. Of hoe de rechtbank zich tot ver buiten onze grenzen belachelijk maakt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
2 rechters onbevoegd verklaard = geen uitspraak (noch positief noch negatief) 1 rechter bevoegd verklaard = negatieve uitspraak Die francofoon is nog maar eens het bewijs dat een complot wel heel belachelijk klinkt, als men een francofoon laat oordelen. Het past in het simplisme van het VB en haar aanhang, dat wel natuurlijk.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat de wet het VB verbied is mooi meegenomen, en zal zeker meegespeeld hebben bij het opstellen, van deze terechte wet. Of bent u tegen een anti-racismewet?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vergeet nooit dat elke politieker reeds een slib of the thong heeft gemaakt. En daar kunnen ze wel op aangerekent worden. Oog om oog, tand om tand! Dat kan hier nog héél leuk worden in de Belgique! Elke politieker zijn proces wegen racisme, ze zullen rechters te kort komen. En de ene rechter zal iemand veroordelen, waar de andere rechter voor hetzelfde feit iemand gaat vrij spreken! Goe bezig he. Vergeet nooit dat men steeds kan verwijzen naar eerdere uitspraken en processen. Want er moet een envormigheid zijn in de rechtspraak. Verhofstadt, Smagge, Patrik Janssens, Coveliers, Toback enz.....Dat zijn dan veroordelingen tegen RACISTEN, en niet tegen een partij! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op 29 juni 2001 besliste de correctionele rechtbank van eerste aanleg te Brussel dat er geen veroordeling kon uitgesproken worden op basis van één van deze 10 technisch-juridische redenen: als er al een misdrijf zou gepleegd zijn, zo zegde de rechtbank, dan zou het om een ‘politiek misdrijf’ gaan, en enkel het Assisenhof kan daarover oordelen. Geen veroordeling dus van het Vlaams Blok, |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De rechters hebben zichzelf onbevoegd verklaart daar het een politiek proces is. Op 29 juni 2001 besliste de correctionele rechtbank van eerste aanleg te Brussel dat er geen veroordeling kon uitgesproken worden op basis van één van deze 10 technisch-juridische redenen: als er al een misdrijf zou gepleegd zijn, zo zegde de rechtbank, dan zou het om een ‘politiek misdrijf’ gaan, en enkel het Assisenhof kan daarover oordelen. Geen veroordeling dus van het Vlaams Blok, Wat die francofoon betreft/ De uitspraak van U toont dat U werkelijk geen enkel inzicht hebt op politiek! Maar dat doet hier niets ter zake ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Twee rechters hebben het verkeert voor. En die ene is de slimme, hij weet het beter! ![]() Op 26 februari 2003 besliste het Hof van Beroep te Brussel opnieuw dat er geen veroordeling kon uitgesproken worden, omdat het Vlaams Blok een politieke partij is en het dus om een politiek misdrijf gaat; opnieuw bleef de onschuld van het Vlaams Blok dus overeind. Gelukkig heeft men nog een slimme rechter! En het is toch wel nen francofoon zeker. Ene wiens familie dan nog de represailes tegen de Vlamingen heeft gedaan na de oorlog. Eentje waar de dossiers van die tijd, allemaal verloren zijn geraakt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |