![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zeg ik dat bij homo`s niet alles werkt? Ik zeg dat homo`s geen kinderen kunnen krijgen. Ik zeg dat de wetenschap ervoor zorgt dat homo`s kinderen hebben. Morgen iedereen homo...overmorgen...dieren heersen over de wereld. Indien jij beweerd dat homo`s kinderen kunnen krijgen...verklaar dan even waar de kleine uitkomt en in gegroeid is? Uit de poep en in een man zijn aorta ofzo? Of zijn er al mannen welke spontaan een baarmoeder ed hebben gekregen waardoor ze kinderen kunnen krijgen...wereldnieuws schatje..
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooh, verklaar, zie hierboven...
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idem...
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien zie je in de natuur ook vaak dat de leefcondities het gedrag bepalen, maar dat terzijde.
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ze durven er nu gewoon eerder voor uit komen. Er zullen nog altijd homo's zijn die trouwen met een vrouw, maar dat percentage zal heel wat lager liggen dan pakweg 20 jaar geleden. En aan de onderzoeksfetishisten, neen ik heb daar geen bewijzen voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() Zoals gezegd: technisch gezien kan het. Er zijn tal van homoseksuelen die een kind bij een vrouw hebben verwekt. Natuurlijk niet bij een andere man. Dat is nogal evident, maar bij sommige lieden moet dat blijkbaar nog eens gespecificeerd worden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een homo een kind maakt met een vrouw dan heb je het niet meer over homo`s, dan is het gewoon man en vrouw.
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Dat is een kromme redenering. Je gaat er ten onrechte van uit dat een mens niet in staat is iets te doen dat niet overeenkomt met een bepaald gedragsoptimum. Homoseksualiteit houdt geen totale afkeer van vrouwen in, eerder een sterke voorkeur voor mannen boven vrouwen. Seks met vrouwen is dan ook perfect mogelijk en "productief", ook al is het dan voor een homoseksuele man in mindere mate bevredigend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Correct |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
![]() Citaat:
Het is een beetje zoals met mensen die zichzelf verminken: je kunt zeggen dat het hun eigen keuze is, een stukje jeugdcultuur, maar eerlijk gezegd lijkt zo iemand mij eerder hulp nodig te hebben. Wat overigens geen schande is. Dat mensen in hun zoeken naar een eigen identiteit verward raken en ontsporen, is vrij normaal. Maar we moeten nog wel ankers durven uitwerpen in plaats van de illusie vast te houden dat het allemaal eender is. Als alles eender is, wordt alles ook waardeloos. Dan belanden we in een soort nihilisme dat m.i. veel schadelijker is voor de menselijke psyche. Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 5 augustus 2010 om 11:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg enkel dat homo`s geen kinderen kunnen krijgen. Dat is alles. En als een homo een kind verwekt met een vrouw dan krijgen zij een kind...niet de 2 homo`s. Ik zie jouw toch ook nergens zeggen dat een hond en een vrouw kinderen kunnen krijgen...nochtans zijn er vrouwen die zich laten "dekken" door honden en welke ook seks hebben met gewoon mannen...zeg je dan dat honden en mensen kinderen kunnen krijgen? Omgekeerd hetzelfde voor mannen welke op schapen en geiten zitten...
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Als een hetero, tijdens de puberteit, experimenteert met zijn sexualiteit en eens een man pijpt, neukt , ... is hij dan een homo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |