![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: zou u BUB stemmen? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
28 | 13,79% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
175 | 86,21% |
Aantal stemmers: 203. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Ah, dus u hebt een hekel aan Groen! dat het taalfederalisme (en dus de taalapartheid) ondersteunt?
Voor de rest wel een leuk topic. Doe zo voort. Alle polemiek is welkom voor de idealisten van de B.U.B.. ![]() Aan Driewerf zou men kunnen zeggen dat het ook nooit goed zal zijn, hè. Welke partij is dan eigenlijk perfect? Dat gezegd zijnde weet iedereen onderhand wel dat de B.U.B. vooral steunt op haar communautaire standpunten en de rest - noodzakelijkerwijze en spijtig genoeg - maar bijzaak is. De B.U.B.-ers betreuren dat ten zeerste en zouden liever hebben dat ze nutteloos waren, maar zij maken de (nationalistische) actualiteit dan ook niet, hè. ![]() In dit land zal niet serieus aan politiek kunnen worden gedaan vóór men het taalnationalisme, het taalfederalisme en de particratie de deur heeft gewezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Wat is dat een perfecte partij? Ik ben curieus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister
|
![]() Vanwege mijn antinationalisme stem ik niet op nationalistische partijen, en dus ook niet op de BUB.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() 1. De Bolsjevieken waren ook nationalisten.
2. Belgische unitaristen zijn niet noodzakelijk nationalisten want wij hebben niet wat nationalisten wél hebben: wij voelen ons niet superieur aan andee landen. Voor ons is België niet eens het einddoel, maar een stap naar een Europese en zelfs wereldnatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit. BUB is een nationalistische partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Het logo van de partij bewijst het tegendeel. Dat kan je moeilijk ontkennen. Als de B.U.B. een nationalistische partij was geweest, had ze ongetwijfeld alleen de Belgische kleuren genomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook een nationalist, ik kan nationalisten dus van veraf herkennen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Engels wordt bij wet verboden en op het spreken van Nederlands staat de doodstraf.
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een federale (of is't unitaire) kieskring van zes miljard mensen...
Wie mag trouwens wereldkoning zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 19 september 2008 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Parlementslid
|
![]() Nooit. Ik ben al mijn geloof in Belgie volledig kwijtgeraakt. Voor goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat zegt u? Ik versta u niet...
![]() |
#178 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nee, de bub'ers lijken mij zo een beetje zoals de communisten, mensen die terug een vorm van staat willen invoeren die reeds in het verleden meermaals gefaald heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |