![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok. Nu begint mijn spaarlamp eindelijk warm te worden. Dus hij had reeds een verleden, heeft op een bepaald moment een gewelddaad gepleegd en werd wegens ontoerekeningsvatbaar tot internering veroordeeld maar wegens waarschijnlijk plaatsgebrek maar in de gevangenis gestoken, waar hij niet thuis hoort. Al valt dat al even moeilijk te rijmen met het feit dat er geen plaats is in onze gevangenissen. En dat al voor 5 jaar en zonder gepaste begeleiding (of is er die wel)? Dat is misdadig. Bovendien gaat een (excuseer me de uitdrukking voor uw kennis) flipperkast niet bepaald beter worden in een gevangenis. Als ze die, laat nog staan binnen 10 jaar, gaan los gaan laten lopen dan zie ik iets ergers gebeuren dan wat voor u "miezerig" mag heten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
Shit, man, en dat allemaal in K&K. Daarom: ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat systeem werkt ook in de praktijk. Maar, geen enkel systeem is waterdicht. Zo was er een franse les waar ik me voor inschreef, en mijn "kameraad" deed hetzelfde, twee dagen later zaten we samen in de Franse les en konden we rustig afspreken. Maar zelfs zonder de Franse les, elke raadkamer en beroepshof moesten we sowieso samen verschijnen en werden we - aan elkaar geboeid, samen naar de betreffende gerechtsgebouwen gebracht zodat we rustig konden afspreken. De politie, die proberen wel, maar ook zij kunnen nu eenmaal niet op tegen het systeem.
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan al naar gelang van welke gevangenis het is zijn er meer of minder werkplaatsen. Er zijn palletslagerijen, er wordt koper en andere metalen gesorteerd en uit bijvoorbeeld computers gehaald, er is een verscheidenheid aan jobs, zo is er overal wel een kapper, ook een gevangene. Er is een "bakker", brood wordt eenmaal per week bevroren geleverd. Ken je die suikerspinnen die op een soort van sate-stokje gestoken zijn? De kans is groot dat die in de gevangenis op die stokjes gestoken zijn. Over betaling weet ik het vandaag de dag niet. De laatste maal dat ik betaald ben in de gevangenis (2005) was het aan 17 eurocent per uur zwart. Ik kreeg er trouwens als ik vrijgelaten werd een afschrift over van de griffie, het betrof een som van enkele euro's. Het jaar erachter had ik die inkomsten op mijn belasting brief gezet. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Toch niet blijkbaar (wist zelfs niet dat dat bestond "halve vrijheid" in internering. )
.http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=165 |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik mag in K&K toch ook vragen wat de massa van Jupiter is, he? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor al de mensen in den bak,mijn hartelijke groetjes
duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yup. Dat is geen zogezegde rechtsstaat waardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die vent hoort toch eerder in een instelling voor gevaarlijke zotten thuis, dan tussen normale mensen die een fout begaan hebben, in het gevang ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Hmm..Zware machine's...In Israël is er eens een gast de menigte met een bulldozer te lijf gegaan...Ik zou dus oppassen vooraleer een probleempersoon met zulke potentiële moordmachine's te laten rijden...
|
![]() |
![]() |