![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Iran http://nl.wikipedia.org/wiki/Saoedi-Arabi%C3%AB http://nl.wikipedia.org/wiki/Afghanistan Je zal je daar thuis voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() Ik heb niks tegen papier, onzin of dingen die beginnen met een K. Ik heb wel iets tegen figuren met een te kleine piet die hun ding met een K aanhalen om te komen vertellen dat "hun" vrouwen niet met anderen mogen praten. Daar zou ik nog niet op pissen als ze in brand stonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij, moslims, leven (doen tenminste onze best) om volgens onze islamitische model te leven en denken, en niet volgens jouw eigen integratieplannen. Pas op, "oprotten kerel" is persoonlijke aanval, maar wees blij dat ik het niet ga melden, ik begrijp hoe kinderen zich voelen wanner ze beetje aandacht van een meid trekken, en verder deze aandacht door een andere wordt verstoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
|
![]() Citaat:
Bro, ik weet dat je me graag uitdaagt dus zal ik maar even serieus reageren op uw reactie. Ten eerste, U spreekt hier over een nasiha (advies). U zou moeten weten dat binnen de islamitische religie een nasiha privé dient gegeven te worden. U geeft me hier een preek int openbaar, wat niet bepaald islamitisch is. Ten tweede, uw medebroeders zo in het oog houden is ook niet bepaald islamitisch. Herlees soerah 68 maar eens. Ten derde, ik spreek met wie ik wil en ken mijn grenzen, we zijn tenslotte mensen en geen beesten. Overigens, vraag me af hoe mensen met jouw gedachtegang het redden op het werk, school.. Ge denkt toch niet dat ge kunt eisen wie uw werkgever is, wie uw docent is, wie u bedient in de winkel, ... Ze gaan nogal ies lachen als ge op het werk zegt dat ge een mannelijke baas eist. Of op school een mannelijke docent eist.. Alles draait om uw niya, vriend. Yallah zied, ga een beetje aan jezelf werken voor ge mij hier publiekelijk aanvalt ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 26 september 2010 om 13:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat begrijp iemand die in de islam gelooft, je zal het niet geloven. Voorwaarden om het binnen te krijgen is islam, en zolang deze voorwaarde niet voldaan is, zal je dit gedeelte nooit snappen. QED
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen chit-chatjes met vreemde mannen en geen tijd verspillen = persoonlijke beleving van religie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() Ik begrijp het zeer goed. Je schermt maar wat graag met je religie om te bepalen dat vrouwen al het huiselijk werk moeten doen en niet met anderen mogen praten (dan zouden ze wel eens kunnen ontdekken dat er niets heiligs is aan je luiheid). Er zijn genoeg andersgelovigen die hetzelfde spelletje spelen, je bent daarin helemaal niet bijzonder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Dat is geen persoonlijke aanval. Er zijn voldoende andere groepen in dit land die wat mij betreft mogen opkrassen. Dat overstijgt de autochtoon/allochtoon-breuklijn compleet. Alle hufters mogen eruit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Tja, niemand is perfect, hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
|
![]() En hoeveel chit-chatjes voer jij hier met vreemde mannen en vrouwen? Hoeveel tijd verspil jij hier? Ik zal je even een hint geven: suqar bereikt hier tonnen meer voor "jullie" gemeenschap dan jij. Dat steekt, en daarom val je haar nu aan. Het ultieme zwaktebod.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb ook onislamitisch gehandeld in mijn reacties hier. !! Laatst gewijzigd door porpo : 26 september 2010 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |