Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2010, 13:13   #161
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Ja, ik ben plaaghoofd, omdat de waarheid niet goed in de oren binnen komt. Je zou mij moeten bedanken dat ik jou een advies geef. Een advies waarmee jij echt het islamitisch gelukkig leven kunt ervaren. Meisje en chit-chatten met vreemde mannen is onislamitisch en ga nu niet beginnen proberen een valse interpretatie te zoeken zodat je het weer goedpraat want dat lukt niet.

Ik geef jouw een islamitische raad, en u beslist zelf of u hier weg wilt of niet, iedereen belandt in zijn eigen graf, en is voor zijn eigen daden verantwoordelijk.

Maar een ding is duidelijk: chit-chat met vreemde mannen = haram moetlaq. Moetlaq want er is geen andere interpretatie mogelijk.

Ik heb de waarheid gesproken, en nu mag je verder plaaghoofd schreeuwen.
Indien het van mij persoonlijk afhing, kreeg jij van mij een "one-way ticket" richting woestijn. Lui als jij maken integratie ONMOGELIJK. Oprotten, kerel !!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 13:14   #162
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
He, suqqa!
Jij bent een meisje, haram moetlaq om hier met mannen en vreemden te komen chit-chatten!
Ga toch naar de keuken wat klaarmaken (een tajin of marmita) voor je mammie en pappie en andere kindjes daar thuis, schonmaak, was, afwas doen en dan een beetje studeren want kennis vergaren is verplicht in de islam, dus vergeet dat niet. Hier heb jij niets te zoeken.
Waarom denk jij iets te zeggen te hebben over waar suqar als dan niet iets te zoeken heeft? Meer nog, waarom denk je dat jij hier iets te zoeken hebt?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 13:14   #163
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Indien het van mij persoonlijk afhing, kreeg jij van mij een "one-way ticket" richting woestijn. Lui als jij maken integratie ONMOGELIJK. Oprotten, kerel !!!
²
Oud 26 september 2010, 13:15   #164
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Don't blush, indien alle moslim(s)(a's) jouw ingesteldheid hadden, was hier van "moslim-probleem" nauwelijks sprake.
Slijmbal getvvrrrrdekkie ....
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 13:16   #165
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Waarom denk jij iets te zeggen te hebben over waar suqar als dan niet iets te zoeken heeft? Meer nog, waarom denk je dat jij hier iets te zoeken hebt?
het is gemaakt van papier, staat vol onzin en het begint met een K
Oud 26 september 2010, 13:18   #166
Steve_M

Standaard

Citaat:
Ja, ik ben plaaghoofd, omdat de waarheid niet goed in de oren binnen komt. Je zou mij moeten bedanken dat ik jou een advies geef. Een advies waarmee jij echt het islamitisch gelukkig leven kunt ervaren. Meisje en chit-chatten met vreemde mannen is onislamitisch en ga nu niet beginnen proberen een valse interpretatie te zoeken zodat je het weer goedpraat want dat lukt niet.

Ik geef jouw een islamitische raad, en u beslist zelf of u hier weg wilt of niet, iedereen belandt in zijn eigen graf, en is voor zijn eigen daden verantwoordelijk.

Maar een ding is duidelijk: chit-chat met vreemde mannen = haram moetlaq. Moetlaq want er is geen andere interpretatie mogelijk.

Vervang "de waarheid" door "de dommigheid" en we kunnen discussiëren. Voor de rest vind ik jou een last voor onze samenleving en hoop ik vurig op een spoedig vertrek. Hier kan je inspiratie vinden:

http://en.wikipedia.org/wiki/Iran
http://nl.wikipedia.org/wiki/Saoedi-Arabi%C3%AB
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afghanistan

Je zal je daar thuis voelen.
Oud 26 september 2010, 13:21   #167
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
het is gemaakt van papier, staat vol onzin en het begint met een K
Ik heb niks tegen papier, onzin of dingen die beginnen met een K. Ik heb wel iets tegen figuren met een te kleine piet die hun ding met een K aanhalen om te komen vertellen dat "hun" vrouwen niet met anderen mogen praten. Daar zou ik nog niet op pissen als ze in brand stonden.
Oud 26 september 2010, 13:22   #168
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Integratie? Assimilatie bedoel je.
Wij, moslims, leven (doen tenminste onze best) om volgens onze islamitische model te leven en denken, en niet volgens jouw eigen integratieplannen.

Pas op, "oprotten kerel" is persoonlijke aanval, maar wees blij dat ik het niet ga melden, ik begrijp hoe kinderen zich voelen wanner ze beetje aandacht van een meid trekken, en verder deze aandacht door een andere wordt verstoord.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 13:23   #169
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jonges jonges toch..

Bro, ik weet dat je me graag uitdaagt dus zal ik maar even serieus reageren op uw reactie.

Ten eerste, U spreekt hier over een nasiha (advies). U zou moeten weten dat binnen de islamitische religie een nasiha privé dient gegeven te worden. U geeft me hier een preek int openbaar, wat niet bepaald islamitisch is.

Ten tweede, uw medebroeders zo in het oog houden is ook niet bepaald islamitisch. Herlees soerah 68 maar eens.

Ten derde, ik spreek met wie ik wil en ken mijn grenzen, we zijn tenslotte mensen en geen beesten. Overigens, vraag me af hoe mensen met jouw gedachtegang het redden op het werk, school.. Ge denkt toch niet dat ge kunt eisen wie uw werkgever is, wie uw docent is, wie u bedient in de winkel, ... Ze gaan nogal ies lachen als ge op het werk zegt dat ge een mannelijke baas eist. Of op school een mannelijke docent eist.. Alles draait om uw niya, vriend.

Yallah zied, ga een beetje aan jezelf werken voor ge mij hier publiekelijk aanvalt

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 26 september 2010 om 13:29.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 13:24   #170
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij, moslims, leven (doen tenminste onze best) om volgens onze islamitische model te leven en denken, en niet volgens jouw eigen integratieplannen.

Pas op, "oprotten kerel" is persoonlijke aanval, maar wees blij dat ik het niet ga melden, ik begrijp hoe kinderen zich voelen wanner ze beetje aandacht van een meid trekken, en verder deze aandacht door een andere wordt verstoord.
Noem het eerder een goede raad.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2010, 13:24   #171
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat begrijp iemand die in de islam gelooft, je zal het niet geloven. Voorwaarden om het binnen te krijgen is islam, en zolang deze voorwaarde niet voldaan is, zal je dit gedeelte nooit snappen. QED
Oud 26 september 2010, 13:24   #172
Steve_M

Standaard

Citaat:

Jij hebt niet voor een ander te spreken, en al helemaal niet in naam van "de moslims". Helaas ben jij een van de rotte appels in de mand. Ik kan me voorstellen dat dat ontnuchterend is.
Oud 26 september 2010, 13:25   #173
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
²
Genoteerd Steve_M.
Dus je gaat akkoord met zijn "persoonlijke aanval".
Oud 26 september 2010, 13:26   #174
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vervang "de waarheid" door "de dommigheid" en we kunnen discussiëren. Voor de rest vind ik jou een last voor onze samenleving en hoop ik vurig op een spoedig vertrek. Hier kan je inspiratie vinden:

http://en.wikipedia.org/wiki/Iran
http://nl.wikipedia.org/wiki/Saoedi-Arabi%C3%AB
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afghanistan

Je zal je daar thuis voelen.
Een meid kan volledig zich islamitisch gedragen in heel de wereld, maakt niet uit waar, het is persoonlijk.

Geen chit-chatjes met vreemde mannen en geen tijd verspillen = persoonlijke beleving van religie.
Oud 26 september 2010, 13:27   #175
Steve_M

Standaard

Citaat:
Dat begrijp iemand die in de islam gelooft, je zal het niet geloven. Voorwaarden om het binnen te krijgen is islam, en zolang deze voorwaarde niet voldaan is, zal je dit gedeelte nooit snappen. QED
Ik begrijp het zeer goed. Je schermt maar wat graag met je religie om te bepalen dat vrouwen al het huiselijk werk moeten doen en niet met anderen mogen praten (dan zouden ze wel eens kunnen ontdekken dat er niets heiligs is aan je luiheid). Er zijn genoeg andersgelovigen die hetzelfde spelletje spelen, je bent daarin helemaal niet bijzonder.
Oud 26 september 2010, 13:29   #176
Steve_M

Standaard

Citaat:
Genoteerd Steve_M.
Dat is geen persoonlijke aanval. Er zijn voldoende andere groepen in dit land die wat mij betreft mogen opkrassen. Dat overstijgt de autochtoon/allochtoon-breuklijn compleet. Alle hufters mogen eruit.
Oud 26 september 2010, 13:29   #177
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Jonges jonges toch..

Bro, ik weet dat je me graag uitdaagt dus zal ik maar even serieus reageren op uw reactie.

Ten eerste, U spreekt hier over een nasiha (advies). U zou moeten weten dat binnen de islamitische religie een nasiha privé dient gegeven te worden. U geeft me hier een preek int openbaar, wat niet bepaald islamitisch is.

Ten tweede, uw medebroeders zo in het oog houden is ook niet bepaald islamitisch. Herlees soerah 68 maar eens.

Ten derde, ik spreek met wie ik wil en ken mijn grenzen, we zijn tenslotte mensen en geen beesten. Overigens, vraag me af hoe mensen met jouw gedachtegang het redden op het werk, school.. Ge denkt toch niet dat ge kunt eisen wie uw werkgever is, wie uw docent is, wie uw bedient in de winkel, ... Ze gaan nogal ies lachen als ge op het werk zegt dat ge een mannelijke baas eis. Of op school een mannelijke docent eist.. Alles draait om uw niya, vriend.

Yallah zied, ga een beetje aan jezelf werken voor ge mij hier publiekelijk aanvalt
Da's just, ik heb het over het hoofd gezien.
Tja, niemand is perfect, hé.
Oud 26 september 2010, 13:31   #178
Steve_M

Standaard

Citaat:
Een meid kan volledig zich islamitisch gedragen in heel de wereld, maakt niet uit waar, het is persoonlijk.

Geen chit-chatjes met vreemde mannen en geen tijd verspillen = persoonlijke beleving van religie.
En hoeveel chit-chatjes voer jij hier met vreemde mannen en vrouwen? Hoeveel tijd verspil jij hier? Ik zal je even een hint geven: suqar bereikt hier tonnen meer voor "jullie" gemeenschap dan jij. Dat steekt, en daarom val je haar nu aan. Het ultieme zwaktebod.
Oud 26 september 2010, 13:32   #179
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hoeveel chit-chatjes voer jij hier met vreemde mannen en vrouwen? Hoeveel tijd verspil jij hier? Ik zal je even een hint geven: suqar bereikt hier tonnen meer voor "jullie" gemeenschap dan jij. Dat steekt, en daarom val je haar nu aan. Het ultieme zwaktebod.
Misschien heb jij gelijk, ik neem mijn woorden terug.
Ik heb ook onislamitisch gehandeld in mijn reacties hier. !!

Laatst gewijzigd door porpo : 26 september 2010 om 13:33.
Oud 26 september 2010, 13:38   #180
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Genoteerd Steve_M.
Citaat:
ik begrijp hoe kinderen zich voelen wanner ze beetje aandacht "op een forum" trekken
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be