![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarschijnlijk de wet vd sterkste.................het dier moet maar willens nillens ondergaan
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik concludeer dat heel de islamitische wereld dus dierenbeulen zijn
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() Je mag natuurlijk "concluderen" wat je wilt, ik sta niet in jouw weg. Je staat ook ook niet in mijn weg wanneer ik het zielig vind dat jouw voorouders (hominoidea, hominidae, homininae, hominini,..) en jouw broeders (pan, gorilla, ..) het minder "goed" maken/hebben gemaakt??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Europees Commissaris
|
![]() Je kiest jouw woordjes: elektrische verdoving, weet ni wa verdoving, slachten, mes .. en ik kies mijn woordjes: muziek, dansen, slachten .. Je mag natuurlijk dit door dat vervangen, hoor.
![]() Laatst gewijzigd door porpo : 20 september 2010 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#166 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan is het jouw probleem, niet de mijne. Neem pilletjes in om niet misselijk te worden.
Laatst gewijzigd door porpo : 20 september 2010 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat voel je? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een directe vraag voor je Porpo, wat heeft voorrang? Religie of het welzijn van dieren?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Europees Commissaris
|
![]() @Amon_Re,
Met "fuck" en dat soort straatwoordjes vloek je eerst en vooral jezelf en verlaag je jezelf tot een niveau die van je voorouders zoals microben en virussen enz. Een theologische discussie houdt ook in een discussie over "do's-and-don'ts". Nu laten we veronderstellen dat "iedereen" een fysieke pijn ervaart: zgn. "mens", dier, steen, fles .. De vraag is natuurlijk wat dat is? Een zgn. "pijn" is een reeks van een paar opeenvolgende fysische acties en reacties, zo is het ook met slachten en verdoven, eten, drinken en zelfmoord plegen. Waarom moet er in een spontane betekenisloze "wereld" enig verschil zijn tussen al die fysische ervaringen? Wat is daar probleem, tomaat of blabla mee? Snap je de vraag een beetje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() man, ga toch zelf ergens doodspartelen
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat mag zelfs iets kosten.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 20 september 2010 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Europees Commissaris
|
![]() En als je "misselijkheid" zonder pil wilt voorkomen, dan moet je bij vleesindustrie terecht en niet bij mij en als je het bij mij wilt proberen, dan moet je eerst weten wie ik ben. Eet ik vlees of niet en wat is het verschil tussen vlees eten en vegetarisch zijn (want als leven in fysische constructies te reductioneren valt, dan is alles leven) en dan het probleem/blabla met dit, dat of die andere verantwoorden. Een lange weg te gaan, dus kies de snelste weg en probeer vleesindustrie te overtuigen van je "gelijk"(??).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
THE MUSLIM METHOD OF SLAUGHTER |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Europees Commissaris
|
![]() Amon_Re,
Wat is jouw bewijs dat een object zonder neuron geen "pijn" ervaart? Dat is gewoon onzin wat je daar zegt en een aanname dat op niets gebaseerd is dan de claim dan een neuron noodzakelijk is voor "pijn" ervaring. Hoe zo het doet er niet toe? Ah wel, dan geldt dat ook voor een uitspraak over "pijn" of "dansen".. doet er dus niet toe of er wel of geen pijn is. Waarom zou het? Laatst gewijzigd door porpo : 20 september 2010 om 23:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Kan jij niet voor jezelf denken porpo?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
|
![]() Citaat:
Uw vergelijking gaat dus niet op, en is een stroman. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Kerel, je weet niet eens wat een dogma is, als ik je reacties hier zo lees, dus ik zal dit maar als een compliment beschouwen, want niet denken zoals jou kan me alleen maar een beter iemand maken.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Europees Commissaris
|
![]() Of is deze reactie op dit gedeelte?
ASSESSMENT OF THE MUSLIM METHOD OF SLAUGHTER Dit is vooral bedoeld voor mensen die uit hun emoties handelen en hun reacties in dit onderwerp aan geen enkel theologische dimensie willen koppelen. Andere dogmatici die hier "religie-critici" komen spelen hebben hier met mij een probleem met "zingeving" en "doelbewustheid/spontaniteit". |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerst "pijn" afronden, en dan pas aan "beter/goed" en "slechter/kwaad" gaan denken; zover zijn we nog niet, hé. Laatst gewijzigd door porpo : 20 september 2010 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |