![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
#162 | ||
|
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#163 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
|
|
|
|
|
|
#166 | ||
|
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Al die moordzuchtige daden in naam van allah worden gepleegd door culturen. De islam is onschuldig. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
|
Ik pas me maar al te graag aan aan het niveau van degene waarmee ik communiceer.
|
|
|
|
|
#171 |
|
Banneling
|
Toch...Er worden toch goede vragen gestelt ? Hoe rijm je jouw moslima zijn, met tégen doodstraf zijn ? De koran voorziet toch de nodige lijf-en doodstraffen ? Zelfs voor mensen wiens enige " misdaad " is bvb een ongelovige te zijn bvb ? Je bent dus op z'n minst een dissidente moslima...
|
|
|
|
|
|
#172 | |
|
Burger
|
Citaat:
Wat een bullshit jongen, iemand doden omdat hij bvb iemand gedood heeft is overduidelijk een teken van machteloosheid. Zowel hier als in Amerika mag men trouwens nog steeds vrij legaal de levens van dieren beroven, vind jij dit meer toelaatbaar, moraalridder? Is dat beschaafd? En de levens die in het Midden-Oosten door Israël en de US worden beroofd, moeten de soldaten die daarvoor verantwoordelijk zijn dan ook niet van hun eigen leven beroofd worden? Als je zo'n walgelijk iets als de doodstraf wilt goedpraten is de "ta" in uw nickname volledig overbodig.
Het politics forum is het meest nutteloze initiatief aller tijden. Laatst gewijzigd door Lincola : 4 oktober 2010 om 18:11. |
|
|
|
|
|
|
#173 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#174 | ||
|
|
Citaat:
Aangezien jij een poging hebt gedaan me op een deftige manier te benaderen, vraag ik me wat af; waarom denk je dat ik een dissidente moslima ben want volgens uw logica verzet ik mij tegen een overheersende opvatting? Denk je dat de moslimmeerderheid echt pro-doodstraf is? Waar heb jij die kennis gehaald om te stellen dat de islam voor de doodstraf is? Denk je dat een moslim het recht heeft een ongelovige te vermoorden?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 4 oktober 2010 om 19:10. |
||
|
|
|
|
|
#175 | |
|
|
Walgelijke, harteloze praat. Echt, ik heb het u al eens gezegd, een enkeltje richting Gaza zou u goed doen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 4 oktober 2010 om 19:37. |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
Er is een gezegde: 'gedane zaken nemen geen keer.'
De dame waar deze draad over gaat is niet meer op/van deze wereld en om nu iedere keer opnieuw de Islam erbij te halen die volledig en geheel en al niets met deze draad uitstaande heeft is gewoon gezeur. Doodstraffen in Amerika komen voor, in substantiële frequentie, maar ook weer niet zo dat het maatschappij bedreigend is. Het is tamelijk zinloos elkaar te beledigen omtrent situaties die ten lande niet voorkomen.
|
|
|
#177 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
|
Hmm ik reageer nochtans niet met een geel icoontje op jouw verdorven, harteloze reactie.
|
|
|
|
|
#180 |
|
Banneling
|
[quote=suqar_7loe;5014984]Niks te 'toch'. Ik ben Sunny's forumaapje niet. Mensen die op zo een onbeschofte manier een ander benaderen kunnen me gestolen worden. Het is niet omdat hij een hekel heeft aan mijn religie en de aanhangers van die bepaalde religie dat hij hier het recht heeft anderen te bestempelen als 'afvallige', 'dom' en nog andere zever.
Aangezien jij een poging hebt gedaan me op een deftige manier te benaderen, vraag ik me wat af; waarom denk je dat ik een dissidente moslima ben want volgens uw logica verzet ik mij tegen een overheersende opvatting? Denk je dat de moslimmeerderheid echt pro-doodstraf is? Waar heb jij die kennis gehaald om te stellen dat de islam voor de doodstraf is? Denk je dat een moslim het recht heeft een ongelovige te vermoorden?[/QUOTE] Wat denk je van dit stukje uit " de oorlogsbuit " ? 65. O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen Toch redelijk duidelijk wat ongelovigen betreft ? En er zijn natuurlijk véél andere voorbeelden... Nu, ik zeg niet dat alle moslims de koran 100 % letterlijk opnemen, maar in dat geval zijn ze dan volgens andere moslims geen goede gelovigen. Dissidenten dus om het met een beschaafd woord te zeggen. " Verraders ", of " hypocrieten ", in de meer kleurrijke extremistische imam's taal. |
|
|
|