![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Zou u nog steeds voor N-VA stemmen ? | |||
Neen |
![]() ![]() ![]() |
29 | 27,88% |
Ja |
![]() ![]() ![]() |
44 | 42,31% |
Ik heb niet voor N-VA gestemd |
![]() ![]() ![]() |
31 | 29,81% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mij ook laten vangen... veel te rap geklikt en dan "verdomme!".
#162 |
Europees Commissaris
|
![]() U geloofde toch niet in de maakbaarheid van de mens? De mens is toch feilbaar? Dat is hier wel gebleken. En ik neem aan dat u graag een representatieve poll wenst, niet eentje waar de helft verkeerd stemt.
|
![]() |
![]() |
#163 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom bestaat deze thread eigenlijk nog?
Perfect voorbeeld van opzettelijke misleiding. |
![]() |
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een valse poll.
#166 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#167 |
Partijlid
|
![]() Belachelijk
#168 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regionale parlementen (VL + WAL) blijven onveranderd bevoegd voor alles wat 'regionale' materie is. Het statuut van Brussel als Hoofdstad impliceert sowieso dat het nationale parlement, waar de VL een meerderheid zouden hebben die iets groter zou zijn dan de huidige, daar een dikke vinger in de pap te brokken zou hebben. Het Hoofdstedelijk Gewest mag wat mij betreft met onmiddellijke ingang worden afgeschaft. Het wordt m.i. dringend tijd dat 'de Vlamingen' hun demografische meerderheid in dit land onbeschaamd DURVEN 'verzilveren'. Franstalige omzeilingsmaneuvers moeten wettelijk verboden worden, en waar en wanneer ze ook voorkomen bestraft. De Franstaligen moeten eveneens hun demografische minderheidspositie in dit land DURVEN innemen. Het is geen schande tot een minderheid te behoren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag in de titel en de vraag in de peiling zijn totaal omgekeerd geformuleerd. Dit is waardeloos. Slotje.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou goed zijn, moesten ze eendrachtig s�*menwerken !!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou logisch geweest zijn behalve voor de Belgicisten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook mijn trots, nietwaar.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 5 oktober 2010 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
#179 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook is de enquête waardeloos omdat ze tegenstanders van de N-VA in de verleiding brengt, de teleurgestelde N-VA'er uit te hangen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben dus in de gegeven omstandigheden alleen al om die reden voor de N-VA: die vinden tenminste dat een gegeven woord een gegeven woord moet zijn en een grondwet die op gesloten akkoorden berust des te meer moet worden nageleefd. Ik heb nog nooit voor hen gestemd, dus, maar zal dat de volgende keer wel doen, een vraag die in de enquête ontbreekt overigens: wie deed het niet en zal het nu wel doen? Slotsom: waardeloze enquête hierboven.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |