![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Antwoord ook eens op mijn vraag. Waarom discrimineert mijn werkgever niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik behandel alle sollicitanten als individuen ![]() Ik vraag jouw hoe ik een onderscheid kan maken als ik niet kan zien aan het uiterlijk ed. of het een crimineel is? Waarom word er steeds meer gediscrimineerd?
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALS wat je zegt waar is dan is het geen discriminatie want dan is er een gegronde reden voor dat onderscheid. ( btw het is : 'men discrimineert' ipv 'men discrimineerd' ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens zie ik geen enkele reden, steeds in de veronderstelling dat er een verhoogd risico is en men dit kan duiden, waarom men een werkgever die daar bereid toe is niet mag beschouwen als een maatschappelijk functie met een hoger risico Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALS je (als werkgever ... of wat dan ook ) geen onderscheid meer zou kunnen maken tussen een 'rotte' en een 'gezonde' appel _ btw dat is nooit geweest _ dan zou zich dat vertalen in een algemeen wantrouwen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enerzijds beweer je zelf dat je individueel beoordeelt. Anderzijds klaag je dat je geen onderscheid kan maken ondanks die procedure. Gevolg : discriminatie Wat dan net een niet-individuele approach is. Dat moet je dan toch eens verklaren zenne |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, want je kan niet zien of het een crimineel is en je maakt net geen onderscheid als je discrimineerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen idee waar ik mezelf zou tegenspreken. Ik stel vragen, dat is alles.
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er komt een sollicitant binnen. 1 sollicitant tegelijkertijd. De periode dat hij in mijn bureau zit en zijn verhaal doet is het een individu en behandel ik hem als individu, er nm niemand anders bij. Gesprek is afgelopen. Ik heb hem als individu behandeld en gesproken maar ik kan aan hem niet zien of het een crimineel is. Als het dan om een zoveelste Ali of Mohammed gaat zal het zeer onwaarschijnlijk zijn dat ik hem zal aannemen om de redenen die ik gegeven heb. Om dus uiteindelijk mijn beslissing te nemen kan ik niet anders dan hem op de grote groep te gooien om mezelf en mijn bedrijf te beschermen omdat de wetgevende macht te weinig doet om de rotte appels te verwijderen en omdat ik niet kan zien of het om een crimineel gaat of niet. Doordat de kans nu eenmaal groter is en doordat ik teveel negatieve ervaringen heb gehad is de keuze snel gemaakt. Hoe jammer dat het dan ook is indien het om een goeie kerel zou gaan...maar ik kan de situatie niet veranderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?
Het wordt hier al zo in die Amerikaanse gevangenis films. En dan zitten ze allemaal wat bij elkaar want het om ter zieligste spel plakt niet meer volledig. ^^ Neen, dat is daar gewoon gevaarlijk. Dagelijkse steekpartijen, we moeten wel netjes in een doos gaan zitten. ^^ Het hangt er wat vanaf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?
Niets anders gaande dan educatie. Vrij koud en arrogant. Iedereen zoekt andere oorden op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ? Ja, hier is wat skilled labor.
Ze zeggen nog "hallo". |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?
De moslims? Ze wilden lesgeven maar niet leren. ![]() Ze kennen niets van onze gebruiken. ? Aah ja, ik ook zo'n religie met allerlei verbodstekens. Schaamte; de basisemotie in de Dar-Al-Islam? "Bedek je gezicht, het tempo is te snel, je kan het niet aan vrouwe." ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wir schaffen das, zei er iemand weer.
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een groot deel van die allahtone flippers ken je ook niets aanvangen.
Mijn schoonzus gaat vrijdag ook eentje de deur wijzen, een Turkse interimaris. Hij vergeleek haar bedrijf met Auschwitz…. En volgens haar kun je toch van niemand verwachten dat hij naar een concentratiekamp gaat werken. Bol het af jong.