![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste straddle, als ik jou zo volg in de discussie dan zie ik dat jij je met veel energie volkomen belachelijk maakt. Wat jij anderen verwijt, hun onwetendheid, hun domheid, dat geldt nog veel meer voor jou. Ik breng je drie punten onder de aandacht. Ten eerste je puberale grootspraak:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is de wrede ironie van het lot waardoor Joden in verschillenden staten van Europa elkaar bestreden en soms ook haatten wegens verschillen in mentaliteit. De geschiedenis van Chaim Weizmann geeft daarvan een voorbeeld. Lees dat eens, heel misschien helpt dit jou om wat genuanceerder te gaan denken en je wat beleefder en meer bescheiden uit te drukken. Citaat:
Tenslotte: Je moet mij niet kwalijk nemen dat mijn post nogal op de man gespeeld is. Jij bent voortdurend bezig je ego op te blazen en anderen te kleineren. Jij bent eigenlijk zelf het onderwerp geworden van je posts; vandaar. Probeer liever eens on-topic te blijven. Laatst gewijzigd door Piero : 27 oktober 2010 om 21:21. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt nog flink wat geduld getoond. Het mooie van die negeerlijst is dat je niet in de verleiding komt om over een tijdje weer op zijn berichten te reageren, als je vergeten bent hoe zinloos het ook weer was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus ik snap wat u bedoelt, maar er is wel een verschil in de intensiteit. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 27 oktober 2010 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
|
![]() Citaat:
Maar u begrijpt me, dat is het voornaamste.
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als niet-moslim zou het mij een worst wezen wat er precies in de Koran staat. Wat ik belangrijk vind is wat moslims doen in naam van die godsdienst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
|
![]() Waarschijnlijk niet, maar zijn supporters gun ik een hoop ergernis en andere lezers gun ik wat amusement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
|
![]() Citaat:
Een niet-moslim die een paar totaal foute ma3loemat (weetjes) heeft opgevangen is de moeite niet waard. Zulke zielen vergaan met de wind.
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Waarschijnlijk niet, maar zijn supporters gun ik een hoop ergernis en andere lezers gun ik wat amusement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als moslima zou het u wel een worst moeten wezen wat anderen van uw religie vinden, omdat u woont in een land waar de overgrote meerderheid van de inwoners niet uw geloof aanhangt. Als u lak heeft aan de mening van anderen - los van wat die mening is - bent u geen open persoon en op zijn ergst, een gevaar voor de rechtsorde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 27 oktober 2010 om 22:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En daar is nergens met geen woord over gerept. Wordt vervolgd...
![]() |
![]() |
#176 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het oosten en het westen kan je nooit samenvoegen.
Want wanneer het westen naar het oosten draait, draait het oosten naar het westen. ![]()
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog nooit ofte nimmer met u in discussie gegaan, en toch vindt Piero het nodig even de flik te moeten komen uithangen en vanuit de hoogte te moeten komen spreken. Dit zegt al genoeg. Begin alvast met subjectieve, geladen termen als die hierboven achterwege te laten als je een wat eerlijke discussie wenst. Lijkt me logisch dacht ik. Als ik zelf wat arrogant overkom jegens Liberaal 1 en Liberaal 2 NL, Hertog en filosoof, dan heeft dat enkel en alleen te maken met de lange voorgeschiedenis waar gij geen reet van afweet. Wat ik te vertellen heb is niet populair, en dan moet men soms van zich afbijten. Iemand met wat inzicht zou dat meteen beseffen. Gij niet dus. Uw bemoeierige en persoonlijke reactie is dus totaal misplaatst. Wat mijn motivatie betreft, die ga ik niet speciaal voor u nog eens uit de doeken doen. Voor u staat mijn motivatie toch al vast. Discussieer dan maar met uzelf. *KNIP* Niet schelden *KNIP* Niet schelden Moet er een tekeningske bij gemaakt worden voor u?
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door Arbiter : 27 oktober 2010 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle neuzen zelfde richting doen wijzen? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 oktober 2010 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |