Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 november 2010, 01:05   #161
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ouders die hun kind een toerke laten maken onder de hoede van de grote broer lappen verantwoordelijkheden aan hun laars ? Wat met de ouders van de slungel die hen overvalt ? Aanzet tot diefstal ? Medeplichtigheid aan een overval op minderjarigen van minder dan 15 jaar ?
Het is niet slim en totaal onverantwoord van de ouders om hun peuter achter te laten met een 13-jarig kind. Verder, ga ik mezelf niet twintig keer herhalen door te typen dat de slungel in fout ging.
Oud 5 november 2010, 01:07   #162
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Ja natuurlijk... je kan daar zelfs ook voor op aangesproken worden.

Je bent weer an 't blowen, niet ?
De enige die schuld heeft aan het incident is die klungel natuurlijk .. de rest is zoals gewoonlijk zuiver speculatie
De ouders van een kind dat buitenspeelt kunnen " er op aangesproken worden " ? Maar de ouders van een kind dat overvallen pleegt, hebben geen enkele schuld ? Wat is me dat nu weer voor belachelijke lulkoek ? Niet echt de top van de evolutieladder, zo een redeneringen hé ?

Laatst gewijzigd door den dinges : 5 november 2010 om 01:07.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 01:09   #163
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Het is niet slim en totaal onverantwoord van de ouders om hun peuter achter te laten met een 13-jarig kind. Verder, ga ik mezelf niet twintig keer herhalen door te typen dat de slungel in fout ging.
OK, laten we eens een boete geven aan alle allochtonen ouders wiens snotjong op straat spelen... Het zou me krantekoppen leveren !
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 02:07   #164
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De ouders van een kind dat buitenspeelt kunnen " er op aangesproken worden " ?
Ja natuurlijk... tenminste voor dat onverantwoordelijk gedrag ... niet voor die overval natuurlijk
( Probeer vooral mijn woorden niet te verdraaien )

Citaat:
Maar de ouders van een kind dat overvallen pleegt, hebben geen enkele schuld ?
Hoe kunnen die nu per definitie schuld hebben als hun zoon wat uitsteekt ?
Ze kunnen hoogstens aansprakelijk gesteld worden indien minderjarig.
Btw volgens die beschrijving ging het over een jonge snaak tussen de 15 en 22 dus... dat maakt een rekenkundig gemiddelde van 18.5

Citaat:
Wat is me dat nu weer voor belachelijke lulkoek ? Niet echt de top van de evolutieladder, zo een redeneringen hé ?
Je zou het zeggen.... je hebt weer teveel aan het kraantjeswater gezeten... geef maar toe
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 02:14   #165
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OK, laten we eens een boete geven aan alle allochtonen ouders wiens snotjong op straat spelen... Het zou me krantekoppen leveren !
Dát zo alvast een mooi en consequent beleid zijn, in veronderstelling dat je dat zou kunnen beboeten, om ze wat conform onze wetgeving en westerse metaliteit te laten leven zonder dat er sprake is van enige discriminatie ..... op voorwaarde dat men hetzelfde nu ook eens streng gaat toepassen op autochtonen die dat nog nalaten ( al komt dat volgens mij minder en minder voor ... op een den dinges na misschien )
Oud 5 november 2010, 02:20   #166
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

@ den dinges
ik heb het alvast even voor je opgezocht :

Dat de ouders op het ogenblik van de feiten niet bij hun kind aanwezig waren en dus ook geen toezicht konden uitoefenen maakt geen afdoend verweer uit. Goed toezicht uitoefenen impliceert ervoor zorgen in de buurt te zijn of dat een derde die toezicht kan uitoefenen in de buurt is (Brussel 15 januari 1988, R.G.A.R..,1989, 11541)
Oud 5 november 2010, 13:08   #167
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Dat is geen antwoord op mijn vraag, trol.
Weeral schelden honeypop. zeer volwassen.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2010, 13:10   #168
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Flanelcondoom heeft mijn tolerantiegrens overschreden..zijn terugkeer uit een hoogstwaarschijnlijk zéér terechte levenslange ban was een miskleun..

Enja sommigen anderen die het af en toe wat te bont maken betalen daar nu ook de prijs voor..
En als er niemand hoeft te betalen ,dan ga ik eens lekker ongezouten mijn gedacht zeggen..wat ongetwijfeld WEL een levenslange ban gaat opleveren..

Ik heb u trouwens nog niet gemeld om een of andere reden..no panic..
Yep daar staan ze op te wachten. Dat je eens uit je krammen vliegt na zoveel schelden van de linkse verraders en hun islampampergroepje. Hebben ze een excuus om het forum weer realistisch ongelovig vrij te maken.
Oud 5 november 2010, 13:11   #169
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Blijkbaar weet u ook niet wat het woordje "trol" op een discussieforum inhoudt. Misschien ook eens google raadplegen om u daaromtrent te informeren. U maakt uzelf nogal belachelijk.

Soit, uw extremistische houding is ook in dit topic van een walgelijk niveau dus ik ga u verder laten. Mensen zoals u zullen toch nooit op een fatsoenlijke manier integreren, laat staan dat er dan een fatsoenlijke discussie mogelijk is.
Je zegt het correct.
Oud 5 november 2010, 13:13   #170
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Que ?

Suikertje..als je morgen een ban aan je been hebt, is het zelfgezocht..iemmand voor trol uitschelden levert normaal gezien dikke punten op..
Het zou moeten. Maar ik geloof niet zo in objectiviteit op dit forum.
Oud 5 november 2010, 13:15   #171
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
het zou veel geld op kunnen leveren. Spijtig genoeg gaat links dan wel op zijn achterste benen staan. Als men moord en pedofilie op een kind in vraag stelt dan is het een filosofische vraag. Links en zijn prioriteiten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be