![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() De ouders van een kind dat buitenspeelt kunnen " er op aangesproken worden " ? Maar de ouders van een kind dat overvallen pleegt, hebben geen enkele schuld ? Wat is me dat nu weer voor belachelijke lulkoek ? Niet echt de top van de evolutieladder, zo een redeneringen hé ?
Laatst gewijzigd door den dinges : 5 november 2010 om 01:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( Probeer vooral mijn woorden niet te verdraaien ) Citaat:
Ze kunnen hoogstens aansprakelijk gesteld worden indien minderjarig. Btw volgens die beschrijving ging het over een jonge snaak tussen de 15 en 22 dus... dat maakt een rekenkundig gemiddelde van 18.5 Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dát zo alvast een mooi en consequent beleid zijn, in veronderstelling dat je dat zou kunnen beboeten, om ze wat conform onze wetgeving en westerse metaliteit te laten leven zonder dat er sprake is van enige discriminatie ..... op voorwaarde dat men hetzelfde nu ook eens streng gaat toepassen op autochtonen die dat nog nalaten ( al komt dat volgens mij minder en minder voor ... op een den dinges na misschien )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ den dinges
ik heb het alvast even voor je opgezocht : Dat de ouders op het ogenblik van de feiten niet bij hun kind aanwezig waren en dus ook geen toezicht konden uitoefenen maakt geen afdoend verweer uit. Goed toezicht uitoefenen impliceert ervoor zorgen in de buurt te zijn of dat een derde die toezicht kan uitoefenen in de buurt is (Brussel 15 januari 1988, R.G.A.R..,1989, 11541) |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling