![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een 2000 jaar oude quote: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 november 2010 om 22:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wauw! Dat klinkt wel héél diepzinnig. Jammer genoeg is er de ballen van waar.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 6 november 2010 om 05:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach ja, hij moet toch ergens zijn superioriteitsgevoel vandaan halen he?
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Bende zeveraars.
De middelbare school dient om te zuipen, neuken, en drugs te nemen. De bedoeling is dat als men 18 is, dat men die dingen een beetje beu is en over kan gaan tot belangrijker zaken zoals academische studies. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is, dat pas als ge werkt, ge de echte fun kunt beginnen, ... als ge tenminste niet zo stoem zijt van u direct te laten ringen natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben die altijd een welzijnwerker nodig, ... ik weet het niet, ik denk dat de meeste wel hun plan kunnen trekken... Soms maken mensen verkeerde keuzes, waarvan ze de implicaties pas jaren later inzien, en dan is het, te laat, ... in de zin van ... getrouwd, kinderen een huis, en de bank die de helft of 3/4 van uw lijf en leven in bezit heeft... Het is nu makkelijker gemaakt om eruit te stappen om een nieuw leven te beginnen is, dat gemakkelijk... zeker niet, ... is dat gemakkelijk voor die kinderen, ... Moeilijke vraag, ... is alle dagen van uw leven het gezeur en gezaag en ruzie gemaakt tussen pa en ma ook leuk... ik denk het ook niet, ... maar toch het moeten opgroeien met een moeder en een tweede vader en een vader en een tweede moeder, ... zal zeker niet gemakkelijk zijn, dan mogen die mensen die tweedes komen nog zo hun best doen, met zich niet te moeien of echt in te zetten om die kinderen een goeie en leuke opvoeding te geven, makkelijk zal het zeker niet zijn, en zeker niet als ze dan nog eigen kinderen hebben ook. Moeilijke situaties, maar ze zijn er nu eenmaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk dat. Ik had moeten nuanceren: ... en wie instaat voor de zorg voor de kinderen; alimentatie betalen is gemakzuchtig als je geld hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Het is een schande dat geldwolven onze jeugd (onze toekomst!!) opoffert om het grove geld!!! Altijd wanneer ik denk dat onze maatschappij in een dieptepunt zit, en dat er niets ergers kan gebeuren, komt er nog iets bij dat nog erger is. Als kinderen al aan 12 jaar geconfronteerd zullen worden met drugs en alcohol, hoe zal dat met hen vergaan?
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Geniaal toch om zo (na de Bumba's, Piet Piraten en Huizen Anubis voor peuters, kleuters en kinderen) vervolgens ook nog eens het generatieconflict, de rebellie en de vroege puberteit zélf in de marketing te draaien. En ook heel fout natuurlijk. K3: Hittegolf in m`n hart Laat mij vanavond naar je kamer komen In duizend hete dromen Ik wil jou jij wil mij Slaap nu maar zacht en laat je ramen open Ik kom er aangeslopen Doe het heel zachtjes Geen kreetjes en geen lachjes Heel zachtjes Het wordt een leuke zomer Lieve mooie dromen[/i][/i] Spring niemand die me zegt wat ik doen of laten moet niemand wordt de baas in mijn bestaan ik zal zelf wel kiezen tussen kwaad en tussen goed ik weet welke weg ik uit moet gaan dus laat ze nu maar praten ik doe wat ik doe ik ben hun slap gelul al meer dan jaren moe ik wil leven, ik wil vrij zijn ik wil op m'n eigen benen staan ja, m'n leven moet van mij zijn ik wil kiezen waar ik heen moet gaan en ik spring, spring, spring de wereld in Junior Eurosong: Nee we gaan nog lang niet slapen Alle kids, hey, vuisten in de lucht 't Is gedaan met huiswerk maken Alle kids, hey, vuisten in de lucht Muziek als wapen, ja vandaag zijn wij de baas Alle vuisten in de lucht Wo-o-o-o-oh, weg met al die oudjes! Wo-o-o-o-oh, power aan de kids! In een hoekje spelen, Vinden wij maar niks We gaan ons niet vervelen, Wij gaan voor de kicks Samen vonken geven, Elektriciteit Dit is onze strijd
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 9 november 2010 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoveel negatieve emoties ten aanzien van kinderlozen... ik heb er mijn bedenkingen bij.
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ouders die hun kinderen onderdompelen in studio 100 materiaal zijn dan ook zeer onverantwoorde ouders. 't Is vrijwel even schadelijk voor de ontwikkeling als religieus "onderwijs".
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 9 november 2010 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bron van die vergelijkende studie?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Parlementslid
|
![]() Falsificatie van de hypothese?