![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een beetje een uit de hand gelopen hobby.... Vandaar. Ik heb niet ééntje zelf uitgebaat. Wel steeds als investeerder betrokken geweest, en dan helpen geschikte mensen zoeken voor de uitbating. Een uiterst moeilijke zoektocht... Velen voelen zich geroepen, slechts weinigen zijn uitverkoren. Van de vijf voornoemde uitbatingen durf ik slechts voor één zaak mijn hand in het vuur steken, dat de zaak zééér denderend goed zal draaien. En dat ligt niet aan het thema van het café, maar wel aan het nooit aflatend enthousiasme én vriendelijkheid én professionaliteit van de uitbating. Kan je die drie eigenschappen combineren kan je zelfs van een verlaten klooster een volstromende goed renderende zaak maken. Tip : laat je zeer goed bijstaan voor de papierenwinkel, want ook al heb je de drie voornoemde eigenschappen, als je papierenwinkel niet constant bijgehouden wordt én in orde is, eindig je gegarandeerd bij de handelsrechtbank om je faillissement horen uit te spreken...
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 17 november 2010 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak er een halve privéclub van onder 't motto "cultuur" , wie weet kunt ge dan zonder brouwer voort , pils bij de groothandel , carapils voor degenen die geen geld willen uitgeven en voor de rest kunnen ze nog eten en roken ook in't spel ... Wie weet krijgde nog subsidies omda ge cultureel bezig zijt en 't folk amusement geeft ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw brouwer gaat al bepalen wat ge moogt schenken, ... Allee ge wilt een Folk cafe uitbaten, daar horen toch wel bepaalde biersoorten bij, ... ik kan me indenken dat dat publiek niet content is met een gewoon pilske, ik kan verkeerd zijn, ... maar kom als ik op cafe ga dan wil ik gene pils drinken, dan moeten daar minstens een paar trappisten, trippels en wat specialekes op de kaart staan, anders vind ik dat de moeite niet om zelf maar binnen te gaan. Of ge moet echt met een paar specialekes uitpakken die de moeite zijn om me over de drempel te trekken. Dus als ik ik zeg maar een Rochefort wil drinken en ge hebt enkel interbrew bucht in uwe frigo, dan ziet ge mij niet meer weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat heb je te zeggen over cafés onder een brouwer of vrije cafés ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja wij dronken nog in die dancings, cafe`s en keten die we onveilig maakten... Flessen wijn en champieter met ne keer, in die een tent kenden ze onze kop wreed goed, ... toffe barmeid, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tja , die arme Pelgrim zal dat mss niet hebben maar hij zal toch af en toe mee kunnen huppelen op de bassdreun van de muziek hé ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Me fotoos van de Ferre?
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Was da ni met die vele kelders?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN