![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Parlementslid
|
![]() tja , ik ben paardenliefhebber ! echt lekkere steak dat die hebben !
![]() |
#163 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() even zinnig als uw opmerking
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 21 november 2010 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reden: die vrouwen moeten toch onderdanig zijn en luisteren naar de man. Hun kinderen zijn uiteraard muzelkinderen. Andersom: muzelvrouwtjes die huwen met niet-muzelmensen d�*t kan niet. Is een grote NONO! Maar daar hoor je geen politiek correcte haan over kraaien natuurlijk! Laat staan dat er politiek correct gesubsidieerde filmpkes over gemaakt worden! Neenee, dat zijn énkel vlaamse hoerige meisjes die dan toch met diene turk mogen trouwen, joepiejee! Nu nog een filmpke over een turks meisje dat met een vlaamse schoonzoon naar huis komt... Citaat:
We zullen maar hopen dat het effectief om drie moorden gaat omwille van de auto en niet omwille van de eer zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2010 om 10:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als u mij geen hand wenst te geven, dan ben je gewoon een onbeleefde geit! Hier in deze regionen geven mensen elkaar uit beleefdheid een hand. Een hand weigeren is een teken van disrespect en vernedering. Ik weet dat moslims vrouwen niet mogen aanraken (handenschudden) omdat die onrein zijn en ze zich dan opnieuw moeten gaan wassen als ze willen bidden, dus ga ik moslims het leven gemakkelijk maken: ik gun ze geen blik en ik WEIGER hen een hand te geven! Nu gij!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2010 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lijkt nogal sterk op Hitler zijn redenering, die stelt dat duitse mannen /soldaten gerust untermenschen mogen vogelen/bevruchten. Wat die kinderen zijn dan 1/2de duitser. Duitse vrouwen mochten zich echter enkel door ariers laten bevruchten, kwestie van de bloedlijn zuiver te houden. Lees, als je het nog ergens kan vinden, "Mein Kampf" er maar eens op na.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 21 november 2010 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Jij wel?
Dan kan jij misschien antwoorden. Wie is voor jou een moslim? Aan welke criteria moet iemand voldoen om door jou als moslim beschouwd te worden? Want grimbergen is daar nog altijd over aan het nadenken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen enkele moslim heeft mij ooit behandeld alsof ik een varken of een aap ben. Geen enkele moslim heeft ooit geweigerd om mij een hand te geven. Me dunkt dat jij geen benul hebt van wat moslims denken. Ken jij ook maar én moslim persoonlijk? Dat zal wel niet, je gunt ze geen blik. Wie is voor jou een moslim? Aan welke criteria moet iemand voldoen om door jou als moslim beschouwd te worden? p.s. Je overtreedt het forumreglement door : schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een draad over ongelovige honden, varkens en apen, past het feit dat iemand als "onbeleefde geit" wordt neergezet ALS die iemand weigert een hand te geven. ALS.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Het zo erg tegen vrouwen hebben ? Verdoken homoseksualiteit ? Overdreven machogedrag is daar soms een symptoom van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() En dat we aan zo'n gasten noch kosten moeten maken om dat te verhoren en eten te geven in de gevangenis . beter horizontaal stapelen in een cel dan kunnen er meer in .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat suikerspin een beetje aan wishful thinking doet: het zijn namelijk ENKEL DE VROUWEN die onrein zijn, nooit de mannetjes!
Maar laat ze maar in het gedacht hoor, het doet geen pijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik maakte persoonlijk wel mee dat een snotneus in een jurk me ging uitleggen dat ik geen hand kreeg omdat ik mogelijk " onrein" was! Maar ik Kortrijk, centrum van de wereld blijkbaar maakte Arti dat niet mee en dus weet zij " wat moslims denken?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() drie moorden voor een stomme auto? er zijn voldoende vragen bij.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#180 | |
Staatssecretaris
|