![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#162 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Sorry hoor. Maar die post dat ik op het VRT journaal had gehoord dat er een voorstel was om geweld dat vanwege racisme ((en geweld, "hoer" roepen in dit geval, op basis van ras is even erg als geweld op basis van godsdienst) gepleegd is extra te bestraffen, maakte het echt te moeilijk voor je. Ik zal het nooit meer doen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
.................................................. . |
|
![]() |
![]() |
#164 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#165 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#166 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#167 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Die zou dan een stevig aantal jaren moeten gaan zitten. Komaan jongens, Ik denk dat in een democratische maatschappij heel wat moet kunnen, zolang het niet te ver gaat uiteraard. Ik ben nooit een Vlaams Blokker geweest, integendeel zelfs. Doch zal ik deze keer voor het eerst stemmen voor Vlaams Blok, omdat men tegenwoordig een heksenjacht begonnen is tegen Vrije meningsuiting en democratie. Het eigenaardige is dat niemand (Grote partijen) blijkbaar een probleem heeft met met de partij van Dyab Abou Jahjah (arabisch europese liga). Deze mogen blijkbaar haat verspreiden en verkondigen tegen hun eigen gastheren en vrouwen, welke een veelvoud is van wat men het vlaams blok ook maar kan aansmeren. Ik ben wel degelijk voor tollerantie, dus ook voor tollerantie van mensen die hier wonen, en belg zijn en de mening van het vlaams blok delen. Hoe durft men deze in de hoek zetten, en dit is dan nog wel geinitieerd door de groenen, welke een minderheids partij is. (cordon sanitaire) Blijkbaar zijn de groenen degene die het meeste van hun programma's of mening kunnen opdringen. Het Vlaams Blok blijkt het enige rechtse alternatief. Alle andere partijen blijken centrum links te zijn. |
|
![]() |
![]() |
#169 |
Burgemeester
|
![]() Ik zal vanaf nu ook eens bijhouden hoeveel Vlaamse jongens hoer roepen naar mijn vrouw als ze niet ingaat op hun avances of reageert op hun racistische opmerkingen.
Mijn vrouw is een Amerikaanse met Taiwanese roots. Zij wordt nageroepen door voornamelijk Vlaamse jongeren op straat als hoer of krijgt andere oneerbare voorstellen omdat zij: aziatisch is, en zich vrouwelijk modieus en elegant kleed (ze is afkomstig uit New York) Laat ons zeggen dat de Vlaming er maar magertjes uitkomt in de verhalen die ze vertelt in New York. En dan belooft het Vlaams Blok dat zij voor jobs zullen zorgen... ik ken al 2 bedrijven die Vlaanderen links laten liggen wegens racisme. Een dikke proficiat aan het blok. Zij die zonder zonde zijn gooien de eerste steen. |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar dan nog. Je moet niet bijhouden hoeveel Vlaamse jongens je vrouw met 'hoer' naroepen. Je moet gewoon melding of aangifte doen bij het politie bureau. Ongeacht of dat je door een Vlaming of door een autochtoon met 'hoer' wordt nageroepen. Dat is namelijk ook de bedoeling van deze topic. |
||
![]() |
![]() |
#171 |
Burgemeester
|
![]() De politie kan daar helemaal niks aan doen want het is niet strafbaar.
Hun antwoord: dat is allemaal zo erg niet, wees eens een beetje verdraagzaam (en dan hilariteit). Het was meteen duidelijk welk kiesgedrag zij hadden. Trouwens, jongeren die zo een lasterende opmerkingen naar haar hoofd slingeren hebben: 1. geen respect voor iemand van een ander ras 2. geen respect voor iemand anders hun cultuur 3. geen manieren 4. niet veel verstand 5. lopen over van wereldvreemdheid 6. houden ervan hun dorpsmentaliteit te etaleren Is dat niet het prototype van een Vlaams Blok stemmer? |
![]() |
![]() |
#172 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn complimenten overigens dat je naar de politie bent gestapt. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#173 |
Burgemeester
|
![]() U heeft nog altijd niet door dat maar zeer zeer weinig mensen van allochtone afkomst hoer of andere obscene dingen roepen naar mijn vrouw.
Dus uw discour dat het niet strafbaar maken van zulke uitspraken vooral allochtone jongeren zou bevoordelen volg ik niet volledig. |
![]() |
![]() |
#174 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat weinig mensen van allochtone afkomst uw vrouw niet met "hoer" naroepen kan ook verklaard worden door het feit dat veel zwarten in onze samenleving als vluchtelingen uit moslimlanden zijn terecht gekomen (Somalie, West-Afrikaanse landen). Moslims roepen geen moslima's na met "hoer". |
|
![]() |
![]() |
#176 | ||
Burgemeester
|
![]() En waar haalt u het dat mijn vrouw moslim zou moeten zijn?
Ik zie echt geen logica in uw ondoorgrondelijke gedachten. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#177 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Een andere verklaring dat maar weinig allochtone jongens uw vrouw met "hoer" na roepen omdat het in die kringen niet zou sieren om een zwart meisje te versieren (trouwen doe je natuurlijk met een moslima die nog maagd is, drie kwart haalt immers een vrouw uit het moederland) In de regel wordt alleen met "hoer" nageroepen als er niet gereageerd wordt op flirten. |
|
![]() |
![]() |
#178 |
Burgemeester
|
![]() Uw domheid grenst wel aan het ongelooflijke.
Ik kan uw argumenten totaal niet volgen. 1. mijn vrouw wordt als hoer uitgescholden voornamelijk door VLAMINGEN, of ze krijgt andere kwetsende racistische opmerkingen 2. mijn vrouw is geen moslim/noch zwart 3. zeer weinig allochtonen spuien kwetsende opmerkingen als ze passeert. uw enggeestigheid is echt wel fenomenaal. het moet toch langs de ene kant makkelijk zijn in een wereld te leven waar alles zwart of wit is. Ignorance is bliss. Ik hoop dat uw nageslacht (hopelijk heeft u er geen) toch een hoger IQ meekrijgt dan u heeft gekregen. Innige deelneming |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Maar maak je niet ongerust. Ik maak me geen zorgen over het feit dat ik surfend naar vier andere subfora even het volgende was ontgaan. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#180 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |