![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
I really don't care! Als ik tegen criminaliteit bestrijd, dan bestrijd ik echt tegen criminaliteit, en niet dat dat u mij gelooft of niet. Maar als iemand, gelijk wie... Christelijk, Katholiek, Moslim of wie dan ook, probeert een haartje van mijn GOEIE VRIEND in Rusland (het is een voorbeeld) te kwetsen, zal ik ZEKER VOOR HEM staan. Men moet eerst mij kunnen "neersteken" vooralleer hij hem zal kunnen kwetsen. Begrijp je of niet? Of begrijp je geen waarden omtrent vriendschap en menselijkheid? Hij heeft zo veel voor mij gedaan (en ik ook voor hem), dat ik zeker, en ZEKER capabel ben om hem hoe dan ook te redden; gelijk waar, wanneer en van wie. Laatst gewijzigd door QuasiX : 3 december 2010 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Staatssecretaris
|
![]() Binnekort... heel binnekort zal je het deel van de kosten van de verzekeringspremies (die omhoog gaan door zulke kosten) niet meer moeten betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Staatssecretaris
|
![]() Laat iemand proberen (gelijk van welke religie, welke nationaliteit, enz. en gelijk in welk land) 1 van mijn goeie vrienden (gelijk van welke religie, welke nationaliteit, enz. en gelijk in welk land) te kwetsen. Geloof niet! Hoe beter voor mij. Maar ik zal zeker en vast aan de kant van oprecht staan. Geen enkel zombie moet geloven, dat ik capabel ben om al mijn goeie vrienden te beschermen. Er zal nooit geen enkel haar van mijn vrienden vallen door een zombie. Geen enkel!
Punt (=geen discussie)! Laatst gewijzigd door QuasiX : 3 december 2010 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat bedoelt ge toch steeds met zombie? Lijkt me sterk op één of andere beledeging...iets waarvan je mij toch veelvuldig hebt beschuligd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Fraude door het eigen volk wordt niet bestraft. 2) De vreemdeling heeft het altijd gedaan (ook als hij het niet gedaan heeft) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb zelfs de film over zombies nog niet gezien. Het woord zombie is niet in een film geboren. Het zijn blijkbaar uw intelligentiegrenzen die buiten films niks anders herkennen (ongeldig zijn). Over deze zombies praat ik bijvoorbeeld. http://cdn1.beeffco.com/files/poll-i...belang_932.jpg http://s2.hbvl.be/imgpath/assets_img...ek_5_460x0.jpg http://s2.gva.be/imgpath/assets_img_...er_5_460x0.jpg http://vbliedekerke.mediarex.be/admi..._bv.asp?ID=551 http://s1.hbvl.be/imgpath/assets_img...ch_5_460x0.jpg ![]() Maak uw volk kapot. Het zal toch geen resultaat opleveren. Alleen volksdebilisme zal blijven groeien. Aantal manifestanten hier en daar, join-rokers en drugsdealers, zeer laag-geschoolde massa van niks-verdieners (de niet kwalitatieve werkkracht), fraudeurs + een massa van jaloerze organismen van verschillende sociale lagen en de "heren" van het vb. En het is alles (letterlijk enkele forummers op politics.be inbegrepen). Blijkbaar zijn er momenteel onvoldoende echte bewuste nationalisten in uw land (hier zie ik o.a. Wisord bijvoorbeeld), die het vb tegen de muur kunnen duwen voor antinationalisme en racisme. Maar in de werkelijkheid zijn er wel heel veel echte nationalisten (die hebben niks te maken met 't vb natuurlijk). Momenteel beheerst gewoon een beetje nationalistische-apathie in het land. Maar het is niet erg. Ze zullen nog wakker komen. Hoe vroeg hoe beter voor uw eigen volk eigenlijk. Laatst gewijzigd door QuasiX : 4 december 2010 om 03:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, maar kijk, zij begrijpen simpelweg niet éh. Het is alsof je niks zegt. Zombies toch!? Dat is precies wat zombie betekent in die zin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Eerst was er het geschreven woord. Nogal wiedes dat zombies niet ontstaan zijn in de film. ![]() Mijn eigen volk. Je geeft dus toe dat je de vlamingen haat. Je geeft toe dat de vlamingen vreemdelingen voor je zijn. ![]() Plezanter met de dag die allochtonen betrappen op hun vlamingen haat. Vlaams belangers zijn mensen die een afkeer hebben gekregen van de linkse landverraders. Als het probleem van de islam en zijn onveiligheid is opgelost. Bestaat er geen vlaams belang meer. Dan zijn ze overbodig geworden. Het is de fout van de linkse landverraders door alle toegevingen te doen aan de islam. De linkse landverraders mag je dan inderdaad wel eens zombies noemen. ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 4 december 2010 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Circe heeft ne stalker.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen progressieve spelling toegelaten volgens Q.
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Haat en discriminatie ontstaat waar mensen niet gelijk behandelt worden , en de ware toedracht ontstaat , dit noemd men in mensentaal JALOEZIE . en ons stelsel is er niet in geslaagt om dat gevoel en verschil weg te werken .
Wanneer je belastingen heft op consumptie dan betaalt ook een zwartwerker , een drugsbaron of een dief of een ilegaal mee belastingen want hij consumeert . ( niet dat ik die praktijken goedkeur ), maar nu betaalt alleen de brave man /vrouw die werkt .en de rest profiteerd. Conclusie ........ we zijn jaloers op de ilegaal die hier zwart werkt maar met een BMW rijdt ( noem het klein zielig , het is terecht ) Wanneer belasting op consumptie van toepassing is dan kan me dat geen moer schelen maar dan lacht ik wanneer die ilegaal met zijn BMW aan het tankstation staat , dan denk ik , gooi hem nog maar eens vol en toer nog maar 7 keer rond met uw omhooggeblazen kar , onze staatskas vaart er wel bij . De jaloezie is omgeslagen in een gebalt vuistje YEACHHHHHHHH |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Paranoia? ![]() Ik zeg hetzelfde over de vb-ers altijd die letterlijk bang zijn o.a. van islam. Moest je gelijk hebben, zou ik mijn huis niet verlaten en zo weinig mogelijk hier en daar tegen racisme en criminaliteit bestrijden in het algemeen en zo weinig mogelijk gevolgen van racisme proberen te vermijden (= uw volk redden). Het zijn de vb-ers die een psychiater moeten raadplegen voor paranoia en o.a. islamofobie. Ik vraag me af waarom het nodig is om in 1 land 2 nationalistische partijen te hebben? Ik begrijp het niet. Echt! 2 nationalistische partijen? Waarom kiest iemand bijvoorbeeld NV-A i.p.v. het vb? Wat is de reden PRECIES? Wat is het verschil als je zegt dat de beide partijen nationalisten zijn? Waarom zijn jullie niet samen dan? Er is toch verschil dan? Over het woord "zombie" ga ik niet meer discusseren; ik zal gewoon het woord blijven gebruiken voor de enigste slachtoffers van de racistische propaganda (op mijn gemaak). Citaat:
Is het normaal dat het plezanter is wanneer je nog iemand vindt die je haat (het zijn jouw woorden éh)? Ik geloof natuurlijk dat het plezanter is voor jou maar waarom is het plezanter? Dat is de vraag! Laatst gewijzigd door QuasiX : 4 december 2010 om 12:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Staatssecretaris
|
![]() Eigenlijk is het Квази-икс
Laatst gewijzigd door QuasiX : 4 december 2010 om 12:33. |
![]() |
![]() |