![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, ik zal het uw nobele ziel wat gemakkelijker maken: hoeveel 'welbewust denkende Geest' zit er in een pot choco (mét hazelnoten) van 250 gram, en hoeveel in een pot choco (zonder hazelnoten) van 500 gram? En hoeveel microwezentjes verschuilen er zich gemiddeld in een kilo bananen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door openeye : 8 december 2010 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Staatssecretaris
|
![]()
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. Laatst gewijzigd door Dionysus : 8 december 2010 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bovendien kan het hier slechts om schattingen gaan, dus al die precieze gewichten zijn dan irrelevant. Ook het verschil tussen chocolade en pindakaas is dan volkomen onzin. Als je weet dat een mens ongeveer 10^44 microwezens in zijn lichaam heeft, dan kun je vandaar uit alles zo schatten. Kwestie van even je eigen hersenen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 9 december 2010 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb in verschillende reacties gevraagt hoe jij er nu eigenlijk bij komt dat je denkt alles uit ruimtescheen bestaat. Het enige antwoord dat ik krijg van jou is dat jij denkt dat het zo is. Je vraagt mensen je te begrijpen, maar je zegt totaal niet op welke wetenschappelijke feiten het gebaseert is. Wat verwacht je? Dat mensen zomaar gaan geloven wa jij in je tripdreams hebt gezien?
Laatst gewijzigd door openeye : 9 december 2010 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De waarheid is dat je je nog helemaal niet de moeite hebt getroost je in mijn atoomtheorie te verdiepen. Citaat:
Ik herinner me nog dat je graag mijn tanden uit mijn bek zou slaan. Als dat jou argumenten zijn dan zijn we gauw klaar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben die niks beter te doen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vooruit maar: het is allemaal om ons een plezier te doen, of het moet zijn dat je erg minderwaardig denkt over wat de mens allemaal ten dienste staat. Dan zou je je ook af kunnen vragen: heeft de mens niks beters te doen? Maar buiten dat hebben de microwezens ook zo hun eigen cultuur en bezigheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister
|
![]() Het leven is zeer kort en er is weinig licht om te zien.
![]() |
#175 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar wel vol met een hele hoop vijzen die je kan verliezen.
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister
|
![]() Het leven is voor velen niet eeuwig en eindigend in duisternis.
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van de natuurlijke = lichamelijke kant sterft de mens....(hoewel de atomen daarvan blijven bestaan.) Maar elk leven gaat over in een andere vorm van leven. Gemakkelijk te begrijpen met mijn atoomtheorie, waarin het hele heelal uit levende wezens bestaat. Sterven is alleen maar veranderen van het ene in het andere. En zelfs al zou je alleen maar vervallen tot "levenloze" atomen, dan nog zullen deze eens weer deel uitmaken van een levend wezen. Maar de diepere waarheid is dat de Geest van de Mens die van God is of deel uitmaakt van zijn eeuwige Geest. En met de eeuwige geest van God is ook de mens eeuwig. Niet alleen statisch maar ook dynamisch, dus als een altijd weer veranderend wezen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 9 december 2010 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |