![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Staatssecretaris
|
![]() Ganse wereld is zombieland voor zombies (ogen breder aub). In mijn land van herkomst zijn er ook "partijen" die actief zijn voor productie van zombie-modellen. Overal zijn er... en ik ben overal tegen die partijen.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien ga ik me al zeker geen slachtofferrol aanmeten en me voortdurend geviseerd voelen als men het heeft over 'criminele' vreemdelingen buitenkegelen, ik hoor nl. niet bij die 'criminelen', hoef je je ook geen zorgen te maken!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 30 november 2010 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Staatssecretaris
|
![]() En nu nog eens lezen... ik heb mijn teks aangepast. Want ik dacht dat u het niet zou begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook ik heb mijn tekst net aangepast. bedoel je die partijen die van iedereen meeblatende kuddeschapen wil maken?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik matig me ook in het land waar ik mag wonen. En ik noem niet iedereen een zombie. Ik merk gewoon actieve zombie-productiviteit op, de laatste tijd. Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Voor wie beter Duits begrijpt:Eidgenössische Kommission gegen Rassismus EKR
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Tja, ik zie daar ook geen racisme in, maar ik word gelukkig dan ook niet gehinderd door een enge geestesziekte die 'politieke correctheid' wordt genoemd, die de hersenen á la Jacob Kreutzfelt laat versponzen, en waarvan één der symptomen het overal racisme in willen zien, is. Dit soort lieden zijn van hetzelfde slag als degenen die sinterklaas ook een vuile rassiest vinden omdat hij zwarte piet uit zou buiten.
Ik zie daar gewoon witte schaapkes (de goeien) die een zwart schaapke (de slechterik, want crimineel) uit hun kudde verstoten. Feitelijk zijn de ware racisten hier degenen die in dat zwarte schaap de gepigmenteerde medemensch menen te herkennen. Dat zij dat zo opvatten zegt veel, zo niet alles, over hun eigen latente racisme en raciale denkpatronen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 1 december 2010 om 06:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Spreek je nu nog zelf? Is er sprake van racisme? Neem een voorbeeld aan Sus Iratus; die durft tenminste te antwoorden. Citaat:
Geen wonder dat SDX dan niet meer durft te antwoorden. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ja, voordeel van het voorstel is: eens de maatregelen hun (zogezegd) effect bereikt hebben, zullen er nog enkel Zwiterse criminelen bestaan in Zwitserland en in zullen alle (of bijna alle toch) gedetineerden Zwiters zijn.
Prachtig toch? Ik zou bijna zeggen : "eigen criminelen eerst". Uiteraard zal ook uit de statistieken blijken dat er een oververtegenwoordiging is van Zwitserse criminelen, en dus dat Zwitsers eigenlijk crimineler zijn dan vreemdelingen. Benieuwd welke maatregelen zij daartegen zullen nemen.
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens ik versta dat gelul over 'zombies' ook niet echt, dus je bent niet de enige ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ach zolang ze maar geen gevaar beginnen vormen voor zichzelf zal het wel loslopen zeker.....stel je voor dat ze ZICHZELF een dag betrappen op een racistische gedachte : de familie zit meteen met een zelfmoord op hun dak ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het eigenlijk wel hartverwarmend hoe sommigen steeds klaar staan om de verdediging van criminelen op zich te nemen. Hoewel, alle criminelen ?
Die affiche zou uiteraard uitstekend geschikt zijn om pedofilie in de kerk aan te klagen en te eisen dat ze hun zwarte schapen, de pedopriesters, buitenschoppen. Zou Filo dan even hartstochtelijk voor zijn vriendjes opkomen en de affice racistisch noemen ? Wat denken jullie ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is vooral aan de vreemdeling zelf om er voor te zorgen dat zijn aanwezigheid niet storend werkt en aanleiding geeft tot talrijke negatieve vaststellingen! De mensen hebben het niet tegen een kleur. Maar het is hun schuld ook niet dat zoveel wantoestanden te vinden zijn bij de eigenaars van een bepaald kleur! Heb je al veel "kleurracisme" opgemerkt tegen Japanners, Chinezen enz ? Wanneer straks Tsjetjsenen, Albaniërs enz en masse hier gaan rondlopen en een deel van hun tijd verdoen met onaanvaardbare zaken zullen die ook van hetzelfde laken een broek krijgen... Niets mis met hun kleur nochtans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we die twee facetten vergelijken is er zo goed als géén uitstroom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kortom: daarmee (met dat affiche) bedoelt men toch alle vreemdelingen (behalve de EU-burgers) en er is geen sprake over criminaliteit. Zolang men zegt "wij bestrijden tegen criminele vreemdelingen" zal ik nooit geloven dat ze tegen criminaliteit in het algemeen bestrijden = ze bestrijden tegen vreemdelingen in het algemeen, omdat ze heel graag alle vreemdelingen als crimineel beschouwen. P.S. Dat affiche === "Het Vlaams Blok kiest voor het eigen volk eerst. En ja, het Vlaams Blok kiest voor een Vlaams Vlaanderen. En ja, het Vlaams Blok kiest voor een blank Europa!" (Vlaams Blok-meeting, 1991) Ik weet dat hij dat niet meer "zegt", maar toch is hij niet veranderd. Men (over racisten in het algemeen) vindt alternatieve/moderne manieren (zo'n affiche bv.) om dergelijke uitspraken op "geïmproviseerde" en "gerenoveerde" wijze terug te laten horen. Toch nonsense; alleen gevaarlijk voor je eigen volk; ik ben meer dan zeker. Laatst gewijzigd door QuasiX : 1 december 2010 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |