![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het als niet-religieus symbool gedragen wordt is het echter de bedoeling om die van je hoofd te halen als je binnenbent. En als in de klas "geen hoofddeksels" wordt voorzien, dan maakt het niet uit of het over mijn witte puntmuts gaan dan wel over de dracht van de femme de ménage. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom trek ik de lijn onder ALLE regeltjes, tradities en symbolen van religies.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou mij niets uitmaken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Die zijn al duizend maal de revue gepasseerd..
onderbrekingen voor gebed strikte (lichamelijke) scheiding vreemde man/vrouw eetvoorschriften het weigeren van vrouwelijke hierarchie ... ... Nultolerantie..het duidelijkst en de beste oplossing Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 17 december 2010 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat rechts in het Antwerps stadsbestuur zat want dat is ook hun mening. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 17 december 2010 om 20:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verwacht van de linkse landverraders echter geen begrip. EM is hen onbekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat 'jouw begin' hier steek houdt. Citaat:
Wel, vergelijk eens met iemand die zou zeggen: dat het burgerlijk huwelijk wel of niet zou open gesteld worden voor homo's, kan mij geen lor schelen ... Wel, het is eenieders recht om zulks te stellen, maar ik vind het inmiddels tot de Vlaamse cultuur behoren, dat homo's wel degelijk burgerlijk mogen en moeten kunnen huwen. En redeneer dan maar verder ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hun werknemers zijn mensen, die allemaal vrij zijn in hun keuze om een religie/levensovertuiging aan te hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Desalniettemin vind ik dat Ratatosk spijkers met koppen heeft geslaan in het begin van dit topic. In bepaalde sectoren hoort zoiets in feite niet boven de werkkledij te staan (zoals onder andere operatiekamers). Daarvoor dient speciale uitrusting dat met een doel gebruikt wordt, dus moet daar consequentie in bestaan. Maar goed, ik ben hier een relatief nieuw lid, en ik dacht dat ik mij had geregistreerd op forum.politics.be, met de verwachtingen om coherente, politiek getinte discussies te kunnen voeren. Het lijkt mij eerder dat ik hier op forum.populism.be of forum.hln.be zit. :/ De dingen die sommigen hier uit hun botten slaan, misselijkmakend eigelijk.
le plat pays, qui est le mien... Laatst gewijzigd door Raph : 17 december 2010 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij ons op school - en wellicht niet alleen daar - is er toch een probleem, vrees ik: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=151
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En die werken?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Ze zijn vrij om te kiezen waar ze werken, als één van deze jobs echter een vereiste heeft dat conflicteert met je levensovertuiging, dan neem je maar een andere
|
|
![]() |
![]() |