![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Het ging over de posters op die fora. Ik verwees duidelijk naar leeftijd kennen op een forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gij kent die van iedereen filo?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 19 december 2010 om 02:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Dat Sus de leeftijd van de posters op de fora die hij als bewijs citeert gewoon niet k�*n kennen. Dat hij er naast kan zitten als hij die (door taalgebruik & vorm evidente) pubergrootspraak aanziet voor opinies van volwassenen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=149 Laatst gewijzigd door filosoof : 19 december 2010 om 02:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() U bent een bijzonder slechte 'profiler'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Burger
|
![]() Jawel, maar wat de relevantie is met opgeplakt schaamhaar ofzo, ik ben er nog altijd niet aan uit.
Geert Hoste, is that you?
![]() |
#173 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het is maw nogal arbitrair om plots te gaan zeggen "sorry boys, vanaf vandaag mag het niet meer, want ik vind dat jullie een gevaar betekenen voor onze maatschappij.". De maatschappij is evenveel van u als van mij, en u noch ik heeft de bevoegdheid of het recht om iemands hoop op een menswaardiger bestaan te ontnemen. Preventie is inderdaad een beter wapen dan de oplossing, maar dat is een duurzaam procédé.
le plat pays, qui est le mien... Laatst gewijzigd door Raph : 19 december 2010 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je denkt dan als Angela Merkel zegt dat de multiculturele maatschappij mislukt is, dat ze staat te liegen?
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En natuurlijk heeft u daar voor een stuk gelijk in. Maar wat betekent een beter leven voor de duizenden Roma die nu afzakken of de Albanezen die al in de startblokken staan? In werkelijkheid komt het erop neer dat wij het grootste gedeelte van die mensen van dat " betere leven" moeten voorzien, via scholing, inburgering, uitkeringen, en onderdak. Nu al moet het Antwerps ocmw lenen omdat de leeflonen verbubbeld zijn in aantal, hoeveel van die mensen kwamen voor het betere leven en vind u het juist dat anderen daarvoor moeten betalen? Zonder hoop dat het overgrote gedeelte van die mensen ooit zullen meedraaien in de economie en dus zullen bijdragen? Het lijkt me wat kort door de bocht om dit hele probleem af te doen als" mensen op zoek naar een beter leven" waarbij u blijkbaar vindt wat wij de plicht hebben al die mensen te onderhouden, in basisnoden te voorzien, hun achterstand weg te werken,en hun weerstand om ook zelf te veranderen te overwinnen. IK denk dat de huidige samenleving er juist van getuigt dat dit zo niet werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De Aboriginals van Australië? De Serviërs van Kosovo heden ten dage? En het gaat niet om migranten die individueel en druppelgewijs binnenkomen -die zouden door de oorspronkelijke bevolking nog te absorberen zijn- maar het gaat om een georchestreerde vloedgolf. Doorheen de geschiedenis hebben machtshebbers een tactiek gebruikt om bezette gebieden en naties te destabiliseren en vernietigen. Deze methode is eenvoudig: immigratie. Importeer grote groepen vreemde mensen in het bezette land om de oorspronkelijke bevolking uit te dunnen en te verdelen. Citaat:
Dat vindt u blijkbaar prima? Bovendien heeft uw soort al 40 jaar lang bepaald hoe het er hier aan toegaat. De hoogste tijd om het volk, dat immers de wrange vruchten van de social engineering van uw geestesgenoten dagelijks mag plukken, zelf te laten beslissen. En als dat niet op democratische wijze geschiedt, dan kan ik u op een briefje geven dat er door het volk andere middelen gebruikt zullen gaan worden. Want ook dat is doorheen de geschiedenis een gekend feit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Jij ook. Nogmaals, waar gaat het dan over?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De held!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De Turkse president Abdullah Gül riep Turken in Duitsland gisteren op vloeiend en accentloos Duits te leren. edit: Bron Het is maar een kleine kunst om verder lezen dan titels. Merkel beweert nergens dat de multicul mislukt is, ze vindt alleen dat migranten zich meer mogen inspannen om te integreren, waar ik overigens volledig akkoord mee ben. De oproep van de Turkse president is overigens een teken van goede wil, wat we positief mogen onthalen.
le plat pays, qui est le mien... Laatst gewijzigd door Raph : 19 december 2010 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geloof je eerlijk, la main sur le coeur, dat grote moslimleiders golven mensen hierheen sturen om onze naties te destabiliseren en te vernietigen? Een mens zou nog gaan geloven dat je trauma's hebt opgelopen na contact met een niet-kaukasisch individu. Citaat:
Citaat:
Ik denk dat 'het volk' hier absoluut niet te klagen heeft, enkel individuen die denken dat de zon uit hun reet schijnt en dat grenzen door God de Almachtige zijn opgelegd. Tijd dat uw soort eens zijn oogkleppen afzet en de wereld eens ziet zoals hij is, in plaats van te blijven bij "Vlaanderen mijn land aan het noordzeestrand". Patatten met saucissen.
le plat pays, qui est le mien... Laatst gewijzigd door Raph : 19 december 2010 om 19:20. |
||||
![]() |
![]() |