Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 december 2010, 01:47   #161
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik kan de uwe ook zo inschatten, en ik weet nog wel meer over u dan alleen uw leeftijd. En nu ?

En inderdaad, ik ben actief en ook nog eens bijzonder goed in het onthouden van loslippigheden. Ik zou zo bij de AIVD kunnen. Maar ik ben natuurlijk eigenlijk gewoon een freelancer die hier alvast wat zaken in kaart aan het brengen is voor jekannieweten. Bijltjesdag of zo.
The secret life of Walter Mitty...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 01:50   #162
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Die 'snotaap van 15 jaar' (als ik groot ben word ik polies) uit dat filmpje, heeft anders wel een ferme baard, of zou dat het schaamhaar zijn dat hun vrouwen moeten afscheren, van zn ma misschien?
Het ging over de posters op die fora. Ik verwees duidelijk naar leeftijd kennen op een forum.
Oud 19 december 2010, 01:52   #163
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Het ging over de posters op die fora. Ik verwees duidelijk naar leeftijd kennen op een forum.
En gij kent die van iedereen filo?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 01:52   #164
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
In geen enkele dictatuur. En voor te beginnen al in geen islamietische dictatuur.
Indien je geen dictatuur wil is doodstraf voor opiniedelicten de verkeerde weg.
Oud 19 december 2010, 01:52   #165
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
En gij kent die van iedereen filo?
nee.
Oud 19 december 2010, 01:53   #166
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nee.
Awel, waar gaat 't dan over?
Oud 19 december 2010, 02:03   #167
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Welke reactie kun je eigenlijk hebben als Westerling die deze rattenplaag op zich ziet afkomen?
Onze streken hebben meerdere oorlogen en vele slachtoffers gekend. Nu is men er fier op dat dat we er in geslaagd zijn al enkele decennia zonder oorlog verder te kunnen.
Onze politici, waaronder een aantal onverantwoordelijke kwibussen, zijn er echter in geslaagd een nieuwe oorlogsmethode in te voeren die als een slepende en dodelijke kanker het geheel van onze Westerse staten een ander uitzicht zal geven. Vanwege zijn "langzaam slepende" vooruitgang doet men niet eens de moeite de vijand te lijf te gaan of het hem zelfs nog maar moeilijk te maken.
Hoe de hier levende toekomstige generaties zich zullen voelen bij hun nieuwe levenswijze, tja...
Ga je de loopgraven in? Zijn de vaderlanderkes klaar? Is je schuilkelder verborgen en voorzien van drank en voedsel voor 3 maand? Als je zulke zaken schrijft kan ik je gewoon niet ernstig nemen.

Laatst gewijzigd door filosoof : 19 december 2010 om 02:04.
Oud 19 december 2010, 02:08   #168
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Awel, waar gaat 't dan over?
Dat Sus de leeftijd van de posters op de fora die hij als bewijs citeert gewoon niet k�*n kennen. Dat hij er naast kan zitten als hij die (door taalgebruik & vorm evidente) pubergrootspraak aanziet voor opinies van volwassenen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=149

Laatst gewijzigd door filosoof : 19 december 2010 om 02:11.
Oud 19 december 2010, 02:09   #169
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga je de loopgraven in? Zijn de vaderlanderkes klaar? Is je schuilkelder verborgen en voorzien van drank en voedsel voor 3 maand? Als je zulke zaken schrijft kan ik je gewoon niet ernstig nemen.
Wees gerust filo, omgekeerd neemt ook niemand u ernstig.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 02:12   #170
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Wees gerust filo, omgekeerd neemt ook niemand u ernstig.
OOH, dat juist jij zoiets zegt.Als ik nu maar kan slapen.
Oud 19 december 2010, 02:12   #171
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat Sus de leeftijd van de posters op de fora die hij als bewijs citeert gewoon niet k�*n kennen. Dat hij er naast kan zitten als hij die (door taalgebruik & vorm evidente) pubergrootspraak aanziet voor opinies van volwassenen.
U bent een bijzonder slechte 'profiler'.
Oud 19 december 2010, 11:00   #172
Raph
Burger

Raph's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij zal de baard gemist hebben...niet 'gezien'?
Jawel, maar wat de relevantie is met opgeplakt schaamhaar ofzo, ik ben er nog altijd niet aan uit.

Geert Hoste, is that you?
Oud 19 december 2010, 12:11   #173
Raph
Burger

Raph's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, de islam zal ooit wel eens een soort van 'Verlichting' ondergaan. Ooit. Maar tot die tijd is er in het seculiere westen geen plaats voor. Dat verlichten moeten ze zelf doen. Daar, niet hier.
Hordes onverlichten naar hier halen en dan maar hopen dat het wel goed zal komen, is niet alleen dom en kortzichtig, maar regelrecht crimineel te noemen.
Je gaat niet zomaar met het lot van de bevolking van een heel continent experimenteren zonder dat je het eindresultaat ervan weet. Nu ja, neomarxisten dan weer wel natuurlijk, maar daar zijn het dan ook totalitair ingestelde elitaire marxisten voor.
U doet de migratiestroom af als een sociaal experiment dat in uw ogen gedoemd is om te falen (wat m.i. veel crimineler is dan wat u als crimineel afdoet). Mag ik er u aan herinneren dat een migratiestroom een proces is dat eigen is aan de mens en doorheen de geschiedenis door vrijwel alle volkeren ter wereld al, ehm, gebruikt is (denk bvb. aan kansarme westerlingen die een massale volksverhuis begonnen om een nieuw begin te starten in Amerika in de tweede helft van de 19e eeuw en de eerste helft van de 20e, en geef toe, heel proper ging dat er niet bepaald aan toe; waarmee ik niet insinueer dat dat hier ook het geval zou moeten zijn).

Het is maw nogal arbitrair om plots te gaan zeggen "sorry boys, vanaf vandaag mag het niet meer, want ik vind dat jullie een gevaar betekenen voor onze maatschappij.". De maatschappij is evenveel van u als van mij, en u noch ik heeft de bevoegdheid of het recht om iemands hoop op een menswaardiger bestaan te ontnemen.
Preventie is inderdaad een beter wapen dan de oplossing, maar dat is een duurzaam procédé.

Laatst gewijzigd door Raph : 19 december 2010 om 12:12.
Raph is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 12:14   #174
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raph Bekijk bericht
U doet de migratiestroom af als een sociaal experiment dat in uw ogen gedoemd is om te falen ...
Je denkt dan als Angela Merkel zegt dat de multiculturele maatschappij mislukt is, dat ze staat te liegen?
Oud 19 december 2010, 12:39   #175
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U doet de migratiestroom af als een sociaal experiment dat in uw ogen gedoemd is om te falen (wat m.i. veel crimineler is dan wat u als crimineel afdoet). Mag ik er u aan herinneren dat een migratiestroom een proces is dat eigen is aan de mens en doorheen de geschiedenis door vrijwel alle volkeren ter wereld al, ehm, gebruikt is (denk bvb. aan kansarme westerlingen die een massale volksverhuis begonnen om een nieuw begin te starten in Amerika in de tweede helft van de 19e eeuw en de eerste helft van de 20e, en geef toe, heel proper ging dat er niet bepaald aan toe; waarmee ik niet insinueer dat dat hier ook het geval zou moeten zijn).

Het is maw nogal arbitrair om plots te gaan zeggen "sorry boys, vanaf vandaag mag het niet meer, want ik vind dat jullie een gevaar betekenen voor onze maatschappij.". De maatschappij is evenveel van u als van mij, en u noch ik heeft de bevoegdheid of het recht om iemands hoop op een menswaardiger bestaan te ontnemen.
Preventie is inderdaad een beter wapen dan de oplossing, maar dat is een duurzaam procédé.
En hoe doet u de migratiestroom af? U haalt toch vooral sociale beweegredenen aan,zoals " mensen zijn altijd op zoek gegaan naar een beter leven en wie zijn wij om te zeggen dat dit niet mag".
En natuurlijk heeft u daar voor een stuk gelijk in.

Maar wat betekent een beter leven voor de duizenden Roma die nu afzakken of de Albanezen die al in de startblokken staan? In werkelijkheid komt het erop neer dat wij het grootste gedeelte van die mensen van dat " betere leven" moeten voorzien, via scholing, inburgering, uitkeringen, en onderdak.

Nu al moet het Antwerps ocmw lenen omdat de leeflonen verbubbeld zijn in aantal, hoeveel van die mensen kwamen voor het betere leven en vind u het juist dat anderen daarvoor moeten betalen? Zonder hoop dat het overgrote gedeelte van die mensen ooit zullen meedraaien in de economie en dus zullen bijdragen?

Het lijkt me wat kort door de bocht om dit hele probleem af te doen als" mensen op zoek naar een beter leven" waarbij u blijkbaar vindt wat wij de plicht hebben al die mensen te onderhouden, in basisnoden te voorzien, hun achterstand weg te werken,en hun weerstand om ook zelf te veranderen te overwinnen.
IK denk dat de huidige samenleving er juist van getuigt dat dit zo niet werkt.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2010, 12:45   #176
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Leuk dat u Amerika als voorbeeld aanhaalt. Vertel eens beste Raph, hoe heeft die massale volksverhuizing uitgepakt voor de oorspronkelijke bewoners van Amerika die daar in het geheel niet om gevraagd hadden?
De Aboriginals van Australië? De Serviërs van Kosovo heden ten dage?

En het gaat niet om migranten die individueel en druppelgewijs binnenkomen -die zouden door de oorspronkelijke bevolking nog te absorberen zijn- maar het gaat om een georchestreerde vloedgolf. Doorheen de geschiedenis hebben machtshebbers een tactiek gebruikt om bezette gebieden en naties te destabiliseren en vernietigen. Deze methode is eenvoudig: immigratie. Importeer grote groepen vreemde mensen in het bezette land om de oorspronkelijke bevolking uit te dunnen en te verdelen.

Citaat:
Maar het is niet arbitrair van de multiculturalistische elite om te zeggen "sorry volkeren van Europa, volkeren van het westen, vanaf vandaag gaan we hordes niet met jullie cultuur compatibele vreemdelingen importeren omdat wij, de boven u gestelden, vinden dat jullie maatschappijen en natiestaten kapot moeten ter meerdere eer en glorie van onszelf en onze belangen. Aan uw belangen hebben wij zoals gewoonlijk vierkant schijt" ?
Dat vindt u blijkbaar prima?

Bovendien heeft uw soort al 40 jaar lang bepaald hoe het er hier aan toegaat. De hoogste tijd om het volk, dat immers de wrange vruchten van de social engineering van uw geestesgenoten dagelijks mag plukken, zelf te laten beslissen. En als dat niet op democratische wijze geschiedt, dan kan ik u op een briefje geven dat er door het volk andere middelen gebruikt zullen gaan worden. Want ook dat is doorheen de geschiedenis een gekend feit.
Oud 19 december 2010, 14:26   #177
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=149
- Jij ook niet.

- Jij ook.

Nogmaals, waar gaat het dan over?
Oud 19 december 2010, 14:31   #178
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jawel, maar wat de relevantie is met opgeplakt schaamhaar ofzo, ik ben er nog altijd niet aan uit.

Geert Hoste, is that you?
Geert Hoste heeft daar het 'lef' niet voor, hij houdt het liever 'veilig' en doet aan 'kattelieken-bashen', dat is nog steeds niet 'gevaarlijk', dat is zelfs 'bon ton', net omdat het niet gevaarlijk is!
De held!
Oud 19 december 2010, 19:09   #179
Raph
Burger

Raph's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je denkt dan als Angela Merkel zegt dat de multiculturele maatschappij mislukt is, dat ze staat te liegen?
Ze sluit zich aan bij president Christian Wulff, die zei dat de islam inmiddels bij Duitsland hoort, net als het christendom en het jodendom. Maar Merkel vindt wel dat immigranten meer moeite moeten doen om goed te integreren. 'Iedereen die niet meteen Duits spreekt, is niet welkom.'

De Turkse president Abdullah Gül riep Turken in Duitsland gisteren op vloeiend en accentloos Duits te leren.

edit: Bron

Het is maar een kleine kunst om verder lezen dan titels. Merkel beweert nergens dat de multicul mislukt is, ze vindt alleen dat migranten zich meer mogen inspannen om te integreren, waar ik overigens volledig akkoord mee ben. De oproep van de Turkse president is overigens een teken van goede wil, wat we positief mogen onthalen.

Laatst gewijzigd door Raph : 19 december 2010 om 19:10.
Oud 19 december 2010, 19:18   #180
Raph
Burger

Raph's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leuk dat u Amerika als voorbeeld aanhaalt. Vertel eens beste Raph, hoe heeft die massale volksverhuizing uitgepakt voor de oorspronkelijke bewoners van Amerika die daar in het geheel niet om gevraagd hadden?
De Aboriginals van Australië? De Serviërs van Kosovo heden ten dage?
Dat is wat ikzelf ook zei, ja, en ik vermeldde erbij dat het hier daarom niet zo moet verlopen. Ik illustreer enkel dat 'de geciviliseerde westerlingen' het ook al bont hebben gemaakt om een beter leven te verkrijgen.

Citaat:
En het gaat niet om migranten die individueel en druppelgewijs binnenkomen -die zouden door de oorspronkelijke bevolking nog te absorberen zijn- maar het gaat om een georchestreerde vloedgolf. Doorheen de geschiedenis hebben machtshebbers een tactiek gebruikt om bezette gebieden en naties te destabiliseren en vernietigen. Deze methode is eenvoudig: immigratie. Importeer grote groepen vreemde mensen in het bezette land om de oorspronkelijke bevolking uit te dunnen en te verdelen.
Een georchestreerde vloedgolf? Voor zover ik weet, gaat het hier om een proces dat al meer dan zes decennia geleidelijk aan de gang is hoor.
Geloof je eerlijk, la main sur le coeur, dat grote moslimleiders golven mensen hierheen sturen om onze naties te destabiliseren en te vernietigen? Een mens zou nog gaan geloven dat je trauma's hebt opgelopen na contact met een niet-kaukasisch individu.

Citaat:
Maar het is niet arbitrair van de multiculturalistische elite om te zeggen "sorry volkeren van Europa, volkeren van het westen, vanaf vandaag gaan we hordes niet met jullie cultuur compatibele vreemdelingen importeren omdat wij, de boven u gestelden, vinden dat jullie maatschappijen en natiestaten kapot moeten ter meerdere eer en glorie van onszelf en onze belangen. Aan uw belangen hebben wij zoals gewoonlijk vierkant schijt" ?
Dat vindt u blijkbaar prima?
De 'multiculturalistische elite' verkondigt helemaal niets. De multiculturalistische elite wil een menswaardig bestaan voor iedereen, ongeacht afkomst of religie. Een mens is een mens, of ga je daar ook niet mee akkoord? Want wanneer ik uw nazi-ideologieën hier lees, vraag ik mij soms af of u denkt dat er kwaadaardige genen zitten bij mensen die toevallig een paar duizend kilometer verder van uw bed (het epicentrum van het heelal) hier zijn geboren.

Citaat:
Bovendien heeft uw soort al 40 jaar lang bepaald hoe het er hier aan toegaat. De hoogste tijd om het volk, dat immers de wrange vruchten van de social engineering van uw geestesgenoten dagelijks mag plukken, zelf te laten beslissen. En als dat niet op democratische wijze geschiedt, dan kan ik u op een briefje geven dat er door het volk andere middelen gebruikt zullen gaan worden. Want ook dat is doorheen de geschiedenis een gekend feit.
'Mijn soort'? U bedoelt mensen die elkaar met respect behandelen, ipv als vee?
Ik denk dat 'het volk' hier absoluut niet te klagen heeft, enkel individuen die denken dat de zon uit hun reet schijnt en dat grenzen door God de Almachtige zijn opgelegd. Tijd dat uw soort eens zijn oogkleppen afzet en de wereld eens ziet zoals hij is, in plaats van te blijven bij "Vlaanderen mijn land aan het noordzeestrand". Patatten met saucissen.

Laatst gewijzigd door Raph : 19 december 2010 om 19:20.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be