![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En u heeft die stelling zélf uitgevonden ? Of bestaat daar ook een soort van bron van ? Ik kom zeer regelmatig in Nederland en ik kan je met een gerust hart zeggen dat ze daar iets harder durven roepen dat 'Mocro's moeten oprotten'. En hier zit het VOL met racisten, volgens u ? Waarom komen al die asielzoekers dan naar hier, als hier zo'n vijandig sfeertje zou hangen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als deze 'invasie' door de opeenvolgende regeringen als 'abnormaal Toerisme' word bestempeld, dan is er één problemencel. Het fenomeen dat zich actueel afspeeld is dat: ‘Cellen’ zich merendeels vermenigvuldigen!!!! ‘Transistors’ misschien niet…maar ‘Cellen’; dus blijkbaar wel! Hier mag en kan zelf geen sprake zijn van ‘Rasisme’ het enige dat aan de orde van de dag zou moeten zijn is: HOE 'KASSEN' WIJ ZE terug BUITEN???????? Onze Westerse beschaving is in groot gevaar! Het is een gewone kwestie van zelfbehoud. Dus 'Extra X', maak alvast maar uw valieskes klaar! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beschaving? D/t fout. Citaat:
Citaat:
Je bedoelt die 62 Belgische generaals? Dat zal even schrikken zijn voor de immigranten zeg... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() In plaats van degelijke tegenargumenten te geven, wat DT fouten verbeteren.
Zwak hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk maar aan een bezoekje brengen aan Brugge, Gent, Antwerpen enz. Nog nooit ben ik als vreemdeling bekeken als ik een wafel ga eten op de markt van Brugge. Zet ik mij in Gent in de Sleepstraat op de stoep dan bekijken ze mij als een Turk. Snap je ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Parlementslid
|
![]() [quote=hurricane;5183767]In plaats van degelijke tegenargumenten te geven, wat DT fouten verbeteren.
Zwak hoor.[/QUOTE] Vind (t) ik ook!. Zonder U meer aanbevelingen te willen doen, zou het misschien leerrijk kunnen zijn (voor U, niet voor mij, uiteraard) om eens naar de schoolrapporten te gaan terugblikken van al deze tientallen miljoenen jongeren die in de slechts 2 laatste Wereldoorlogen heldhaftig hun leven hebben gelaten om het UUUUU mogelijk te maken fatsoenslijk te leren lezen en schrijven. Indien het inhoudelijke je niet aantrek(dt) : maak U dan maar uit de voeten! ‘Hurricane’ jong!!!.. Voor mij zijt gij ne rasechte 'Kapitalis (dt)' zoals ik ze graag heb. ![]() (’s morgens tussen twee boterhammen) Laatst gewijzigd door bruggeman : 24 december 2010 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Parlementslid
|
![]() En of...Overal in Vlaanderen (Flanders: voor Multiculti.) klinkt hetzelfde lied: ' En één dikke 'pensch' en één snee van 't vaarken: Boerenleven, en dat is plezant..-Boerenleven, en da is plezant'.
Dat is slechts één 'toets' uit onze cultuur en die laat zich niet zomaar met iets anders vermengen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb 1,5 maand in Brussel gewoond (in Schaarbeek) en geen enkel boerka gezien. Hoofddoeken zie je wel constant. Dat is waar. Trouwens, ik stop met het posten (break-even) tot het Nieuwjaar! Ik wens iedereen (= iedereen en dat meen ik ook) zalige/prettige feesten. --- http://www.cucumis.org/project_10_p/p_sv_59_4.html http://www.youtube.com/watch?v=NROcl...eature=related Laatst gewijzigd door QuasiX : 24 december 2010 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders moeten we het naar analogie van racisme, culturisme of religieïsme/islamisme noemen, maar geen mens die dan weet wat je bedoeld. De ‘moslimbashers‘ zien zichzelf zelden als racisten. Een echte racist gaat tenslotte af op huidskleur, een biologisch gegeven, en plakt daar allerlei negatieve eigenschappen aan vast. Maar de ‘nieuwe racist’ denkt van zichzelf dat hij alleen kritiek heeft op een cultuur of een religie. Ondertussen zijn ze daarbij vaak net zo ‘essentialistisch’ als de klassieke racisten. Cultuur en religie worden gezien als statische gegevens, aangeboren, onontkoombaar, met een aantal inherente negatieve trekken die scherp afgezet worden tegen de eigen superieur geachte cultuur. Die negatieve trekken komen neer op dogmatisme, intolerantie, vrouwvijandigheid, weigering om te integreren, gewelddadigheid.citaat van Multicultural Politics. Racism, ethnicity and muslims in Britain |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus iemand met dyslectie heeft het recht niet op een eigen mening ? Dan bent u nog erger dan de zwaarste racist. Hier worden iets te graag taalfouten gecorrigeerd bij gebrek aan degelijke tegenargumenten. Kleinzielig en laag. Een 'zogenaamd politiek correct denkend' mens onwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die er alle belang bij heeft dat het begrip rassiesme zo breed mogelijk gedefiniëerd wordt, en dat dat herdefiniëerde begrip door zoveel mogelijk mensen wordt overgenomen, zodat hij en zijn medemoslims elke kritiek op de islam af kunnen doen als plat racisme. Jammer, maar helaas voor hem en de zijnen, maar daar trap ik niet in. En vele, zeer vele anderen ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Exact
![]() |
#179 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een gebuur die zich regelmatig voor mijn oprit parkeert -> overlast De andere gebuur studeert trompet (slechte student) -> overlast Kerktoren maakt me elke week wakker op de enige dag dat ik kan uitslapen -> overlast. We leven in een SAMENleving. We moeten vanzelfsprekend de overlast zo veel mogelijk proberen te beperken, maar als ge 100% wilt bepalen wat anderen doen en denken, dan is een democratie niets voor u.
![]() |