![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou jij niet eerst mijn vraag die ik nu al een paar keer heb geschreven beantwoorden. Ipv weer te vluchten in een nieuwe tegenvraag ? Ik denk dat mijn standpunt wel duidelijk is ik zal beginnen met namelijk 2 woordjes VRIJE KEUZE . Het schelden siert u echt beste Alice , doe zo verder ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() Het was een mopje suqar, gericht aan Wisord omdat ie altijd zegt dat we onze kinderen indoctrineren. Waarom zo aanvallend?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK heb duidelijk uitgelegd dat vrouwen in hun privéleven de vrije keuze hebben met die guillotine van vrouwenrechten op het hoofd rond te lopen, omdat iedere vrouw het recht heeft te dragen wat ze wil in haar privéleven, ook moslima's! Maar dat is niet gelijk aan steeds en overal, bovendien betwijfel ik die " keuzevrijheid" wanneer je dit al oplegt rond de pubertijd en wijsmaakt dat je daarmee een " betere moslima" zou zijn, maar desondanks hebben die dames wel het recht ermee rond te lopen in hun privéleven; Zo; en nu boter bij de vis; leg maar uit hoe je het gedachtengoed waar hoofddoeken voor staan combineert met vrouwenrechten, uw vriendjes mogen helpen! Wisord en Arti, werk aan de winkel ! ![]() Laatst gewijzigd door alice : 29 januari 2011 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kon moeilijk ruiken dat ge een grap maakte. Had niet alles gelezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() De gevangenissen zitten vol denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Shit jong, altijd die zever over die hoofddoeken. Kan er nu over niks anders gesproken worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Ja, en waar gaan ze hun boodschap doen? Tv zouden ze inderdaad kunnen buiten zwieren. Ik zou ze sneller een compendium of encyclopedie laten lezen. Die mensen moeten studeren, veel lezen en vooral werken.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
laïciseren = onttrekken aan het beheer van de geestelijken, de geestelijken door leken vervangen.en Ja.Dit is dus volgens jou het verdedigen van het onderdrukken van vrouwen(rechten). Als ik nog eens iets schrijf, waarmee jij niet akkoord gaat, citeer dan die post en schrijf je bevindingen daar dan onder met de reden en argumentatie voor je bevindingen. Geen "gevolgtrekkingsvragen" a.u.b. zoals "Dus ........?" Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer gaat ge nu eens leren dat het de persoon zelf is die een mening heeft en dat het niet aan u is om die mening voor die persoon te bepalen. Als iemand zegt dat die niet voor onderdrukking is van vrouwen, dan is het tegendeel beweren niets meer dan een zwakke leugen. En het jammere voor u is dat iedereen hier dat door heeft. Stropop technieken zijn zo makkelijk te doorprikken, zeker als ge meent iemands mening te moeten bepalen.
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arti heeft tot heden de vragen nog niet beantwoord; niet wat voor haar vrouwenrechten zijn, niet waar volgens haar hoofddoeken voor staan, en dus kunt u niet beoordelen of ik gelijk heb. Wel zegt ze " voeling" te hebben met de hoofddoek, nog steeds geen antwoord op wat ze hiermee bedoelt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, nu komen mensen er slechter uit dan ze binnen gingen, je zou die mensen een vak moeten leren, en begeleiden wanneer ze buitenkomen, via opvanghuizen bijvoorbeeld.Sociale vaardigheden en omgaan met druk en frustratie zou ook helpen.Eigenlijk zou niemand uit de gevangenis mogen komen zonder werk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wollig kleppen betekent een stelling nemen zonder deze te kunnen toelichten, en zelfs wanneer u dit gevraagd wordt ontwijken, zelfs weigeren te antwoorden , terwijl je de focus houdt op wat niet er zake doet; u dus ten voeten uit in discussies! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() hoezo nonsens? er zijn er toch die zelfs van school veranderen omdat ze hun hoofddoek niet afkrijgen, er zijn er die de hun aangeboden job weigeren omdat ze hun hoofddoek niet kunnen verwijderen. Straffe toebak hoor, maar het gebeurt wèl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling