![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Meyrem Almaci (Groen!) noemde in het VRT-journaal de uitspraken van die organisatie wansmakelijk." Ook niet dat Moslimverenigingen zich daar tegen kanten. Dat was enkel te horen/lezen bij de redactie en het Nieuwsblad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 10 februari 2011 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Juist, ik had er over gelezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alleen al met het woord media-hype toon je je afkering en minachting t.o.v. MRM ziekte en haar omgang daarmee. En mijn handtekening al gevonden?
Laatst gewijzigd door Miguelito : 10 februari 2011 om 12:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helemaal niet. Het is ook een media-hype. Morel was een matige politica. Maar die een goede uitstraling had en er goed uitzag. En ze werd verheven tot een ster omdat ze terminaal ziek was en regelmatig in de picture kwam met haar ziekte door tal van interviews en columns. Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2011 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je beseft toch dat je met elke post, nog dieper zinkt als daarvoor. Ik ben eens benieuwd hoever je nog gaat in de volgende dagen. Enneuh, je post al terug gevonden in mijn handtekening? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen mensen zoals u willen dat niet inzien. Laatst gewijzigd door system : 10 februari 2011 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 10 februari 2011 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister
|
![]() U heeft weeral eens gelijk. Wat kan het leven mooi zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Schepen
|
![]() Het zou me eigenlijk niet verwonderen dat ze die videoboodschap hebben gemaakt omdat ze 100% zeker waren dat ze hiermee de media zouden halen. Ze konden bij wijze van spreken niet wachten tot MRM het loodje zou leggen om dan snel-snel (gerepeteerd leek het me niet, daarvoor keek hij te veel en redelijk nerveus alle verschillende kanten op) het filmpje te posten.
Een officiële klacht en/of een veroordeling maken van hen meteen martelaars en zal wellicht ook internationaal weerklank vinden, waardoor er misschien weer zieltjes kunnen worden gewonnen voor de "goede zaak".
![]() |
![]() |
#174 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men moet inzage hebben in een bepaald type perspectief om die boodschap te kunnen kaderen, maar vermits een voorlopige meerderheid in deze gebieden deze niet (of nog niet) heeft, had men bij Sharia4belgium toch moeten beseffen dat die boodschap uitdragen in de media nu niet de meest beste zet was.
Het is duidelijk dat er een man zoals Dyab Abu JahJah ontbreekt daar.
![]() |
#175 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vrees dat bij die mannen deze boodschap is gekomen uit het hart
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=of-57Ivfwz8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien heeft het haar ( en andere terminale zieken) deugd gedaan maar ik krijg bij die BV emo tv altijd een dubbel gevoel.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 10 februari 2011 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat een tegenstelling ![]() In dat vod staat alleen propaganda. Een bende hopeloze sukkels die de schijn van hun regime willen hoog houden. Om de vijf voet staan ze tegen het failliet. Als u daar uw wijsheid vandaan moet halen. En nu échte bronnen graag. |
|
![]() |
![]() |