![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar het gaat hier om een fatsoenlijk persoon die niets te maken heeft met uw aantijgingen. Ik kwam haar ook niet zomaar willekeurig ergens op straat tegen waar we dan gezellig begonnen te kletsen over de prijs van de koffie. Zij kwam in het centrum waar ik vrijwilligerswerk doe vragen of een bepaald iemand recht had op de diensten die wij verlenen en in verband met mogelijkheden welke sommige mensen kunnen hebben, kwam dit geval ter sprake.
![]() |
#162 |
Staatssecretaris
|
![]() Leugens allemaal. Niet geloven, Cochi! Ofwel gaat het over ex-asielzoekers (m.a.w. dat hun leven niet meer in gevaar loopt in het land van herkomst; als ze ondertussen definitieve verblijfsvergunning hebben gekregen, kunnen ze natuurlijk naar België terugkeren. Zo niet, gaan ze gewoon naar het land van herkomst zonder terug te keren).
Laatst gewijzigd door QuasiX : 11 februari 2011 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt u eigenlijk mijn post wel gelezen?
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wisord, u bent zoals een irritante mug.
![]() |
#165 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 11 februari 2011 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vindt u het fatsoenlijk om mensen die u niet kent flagrant te beschuldigen van leugens?
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik geloof niet dat jij (of die dame) ooit een natuurlijke donkerblauwe bio-appel hebt gezien. Dat kan niet. Vraag aan die dame om haar argumenten te vertellen en we gaan erover discussie beginnen.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 11 februari 2011 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaan we nu de discussie voeren over wat fatsoenlijk is ???... Wel wel, is het fatsoenlijk om vluchtelingen te bestempelen als profiteurs...?.., mensen die uit landen wegvluchten omwille van oorlog enz... ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wat ze gezegd heeft. U noemt haar een leugenaar en in zekere zin mij dan ook. Waarom vindt u het zo moeilijk om te geloven wat ik zeg? Een Senegalese vluchteling vraagt geld om op verlof te gaan naar Senegal. Als ik hier ooit moet vluchten, zal ik toch zeker nooit meer naar hier op vakantie komen! Het OCMW weigerde dat te betalen. Logisch, dunkt me.
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wilde enkel illustreren welke absurde zaken sommige vluchtelingen vragen en hoe ze dan nog verwonderd zijn als het niet toegestaan wordt. Want de hele vraag van die man was absurd, toch!
![]() |
![]() |
#173 |
Staatssecretaris
|
![]() Marie,
Ik vraag het nogmaals. Niet storen aub. Ik zou graag het antwoord van de topicstarter "horen". Sorry. ![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 11 februari 2011 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan jij zeker dat 1 dit verhaal waar is ??... en ten tweede je kan mss een leugen vertellen of iemand zijn leugen geloven. Je weet duidelijk 2 keer niets over deze zogezegde man. Laatst gewijzigd door Wisord : 11 februari 2011 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Partijlid
|
![]()
![]() |
#176 |
Minister-President
|
![]() Zoals? Even irritant als Bazilfunk die hier gelukkig buitengegooid is.
![]() |
#177 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met all respect beste Cyber, maar het verhaaltje van Marie bevat te veel gaten om het deftig te kunnen beoordelen..., wat ze zelf weigerde toe te geven en ik haar rechtuit heb gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() Dat ge soms mensen onnodig op stang jaagt. Maar kom, ge moet daarvoor niet buitengegooid worden.