Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 april 2011, 08:53   #161
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Schrijf ik ergens dat ik tegen een samenwerking ben met Nederland?
Ik spreek wel uit ervaring als ik spreek over de overlast door Nederlanders in ons onderwijs.

Wat betreft de enige goede Nederlandse inwijkelingen, zonder die Nederlanders was er nog steeds een franstalige burgemeester in Voeren, het bewijs: Het feit dat het OCMW in Voeren in franstalige handen is.
Is dat zoiets als 'de enige goede Afrikaanse en Aziatische inwijkelingen zijn die van N-VA strekking'?
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2011, 09:03   #162
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
ze zijn zeer doortastend, ze zijn vrolijk, omdat een volk dat er in geslaagd is het beste van zichzelf te halen het verdient om zo uitbundig en supersociaal te zijn tijdens vakanties omdat zij gerust trots mogen zijn over hunzelf
Citaat:
Nederlandsers zijn echte mannen. Nederlanders zijn sociaal, ze zijn grappig, vrolijk, en ze bereiken veel in hun leven,
Citaat:
Nederland is het enige land dat geen tot bijna geen kerncentrales heeft, Nederland is het enigste land dat de zee heeft overwonnen,

Nederlanders zijn warm, en sociaal en gezellig
"Zullen we onze koffers nemen, Henk? En lekker naar Nederland gaan want zij hebben daar iets wat alle Belgen niet hebben!!"

Sorry, maar dit is gewoon patriottistische reclame en toont eigenlijk alleen aan dat je weinig naar België komt of ooit eens een slechte vakantie had. Er staat nergens waarom België beter is dan Nederland en hoe en wanneer, alleen wat zelfverheerlijking. Ik neem het je niet kwalijk, maar dit slaat toch bijna nergens op?
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2011, 11:39   #163
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ach kom ... jullie zijn er als de kippen bij om alles wat negatief is aan te wenden om België in een slecht daglicht te plaatsen, zoals dat bericht van die antidepressiva van overlaatst.
Maar wanneer iemand u lik op stuk is, is het kot te klein.

Over dubbele standaarden gesproken.
Zeer zeer juist. De nagel op de kop!

Laatst gewijzigd door system : 11 april 2011 om 11:40.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2011, 12:01   #164
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Is dat zoiets als 'de enige goede Afrikaanse en Aziatische inwijkelingen zijn die van N-VA strekking'?
Wat heeft dat ermee te maken?
Oud 11 april 2011, 12:33   #165
Moor
Gouverneur

Standaard

Kijk gewoon naar de superprofessionele en deftige manier van aanpak van deze superflikken echte flikken uit Nederland ECHT CHAPO VOOR DIE FLIKKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ZbEzq...eature=related
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2011, 12:35   #166
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Kijk gewoon naar de superprofessionele en deftige manier van aanpak van deze superflikken echte flikken uit Nederland ECHT CHAPO VOOR DIE FLIKKEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ZbEzq...eature=related
We hebben al genoeg brochures voor een trip naar Nederland in onze brievenbus. En waarom kom jij niet eens bijvoorbeeld naar Antwerpen??

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 11 april 2011 om 12:36.
Oud 11 april 2011, 12:46   #167
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
We hebben al genoeg brochures voor een trip naar Nederland in onze brievenbus. En waarom kom jij niet eens bijvoorbeeld naar Antwerpen??
Geen probleem beste vriend mijn vrouw is van Holland dus ik zit vaak in Holland

Oud 11 april 2011, 12:47   #168
Moor
Gouverneur

Standaard

In Belgie zouden ze die Turk al gewurgd hebben of zo of in een 5-minuten houdgreep hebben vastgehouden tot 'm paars ziet
Oud 11 april 2011, 12:54   #169
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
In Belgie zouden ze die Turk al gewurgd hebben of zo of in een 5-minuten houdgreep hebben vastgehouden tot 'm paars ziet
Dat zouden ze niet gedaan hebben. Dat is jouw veronderstelling.
http://www.youtube.com/watch?v=kco83...el_video_title

http://www.youtube.com/watch?v=aFONZ...eature=related

Nederland is geen Nirwana

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 11 april 2011 om 12:55.
Oud 11 april 2011, 13:15   #170
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Frustrerend is dit allemaal niet. Het feit dat de franstalige media geen enkele interesse tonen voor het betere Nederlandstalige lied d�*t is pas frusterend.
Altijd grappig, dit soort posts...

Waarom zouden de Franstalige zenders belangstelling moeten tonen voor het 'betere Nederlandstalige lied ' , als de Vlaamse radio (> 90% Engelstalig) dat zelf niet doet?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2011, 19:15   #171
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach kom ... jullie zijn er als de kippen bij om alles wat negatief is aan te wenden om België in een slecht daglicht te plaatsen, zoals dat bericht van die antidepressiva van overlaatst.

2 X.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2011, 19:16   #172
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
niemand heeft hier moeilijkheden als het gaat over zaken die in Nederland verbeterd kunnen worden. Je hebt mij niet kribbig zien reageren toen iemand aantoonde dat ook in Nederland forse hoeveelheden antidepressiva werden gebruikt. integendeel.

Maar op de dag dag een dergelijke ramp als bovenstaande wordt verwacht mag je toch wel enige piëteit betrachten. Maar zoals gezegd, je moet het zelf weten. Ik laat alleen maar doorschemeren hoe dit over komt.

Open liever ergens een zinnige discussie over wat er in Nederland verbeterd kan worden, dan kunnen we daar tenminste aan meedoen. Van die lijkenpikkerij hierboven wens ik part noch deel. En dat geldt zo te zien ook voor Ernst.
Ernst laat geen ogenblik onbetuigd om de Walen af te kakken, daarvan getuigt mijn onderschrift waar de man niet echt gelukkig mee is overigens.

Maar wie schrijft die blijft nietwaar ?
Oud 11 april 2011, 21:29   #173
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ernst laat geen ogenblik onbetuigd om de Walen af te kakken, daarvan getuigt mijn onderschrift waar de man niet echt gelukkig mee is overigens.

Maar wie schrijft die blijft nietwaar ?
en nu nog met bewijzen afkomen ipv iemand zo maar te beschuldigen.

Laatst gewijzigd door Shadowke : 11 april 2011 om 21:30.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2011, 22:21   #174
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan zouden ze in België dat opgewonden standje dat meteen de rassiesme-kaart meent te moeten trekken, correct aangepakt hebben, in plaats van zo op zijn Nederlands te gaan staan polderen en onderhandelen.

Die Turk had er op zijn minst nog een vette boete bij horen te krijgen voor het herhaaldelijk beledigen van een ambtenaar in functie.

Nu ja, hopelijk heeft hij inmiddels zijn belofte om uit Nederland te vertrekken, waar gemaakt.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2011, 10:32   #175
Spinoza
Minister-President

Spinoza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik kan me niet herinneren dat iemand de gruweldaad van Kim De Gelder aangreep om het disfunctioneren van Belgie aan de kaak te stellen. Mensen zoals De Gelder en Van der Vlis kom je in alle landen tegen. Dat er op dit forum mensen zijn die dit aangrijpen om "lik op stuk" te geven, zegt meer over die mensen dan over Nederland.

Overigens heb ik me tijdens en na de zaak Dutroux wel negatief uitgelaten over Belgie. Maar toen duurde het eerst een eeuwigheid voordat de zaak voor de rechter kwam. Vervolgens rezen er vermoedens van betrokkenheid tot in de hoogste kringen, en kon Dutroux nog ontsnappen ook. En dat zegt wel iets over Belgie.
Spinoza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 11:13   #176
World citizen
Vreemdeling

Standaard

Lieve Belgen/Vlamingen/Walen,

Namens het weldenkende gedeelte van Nederland excuses voor de post aan het begin van deze thread. Zeker in tijden waarin het Nederlandse kiesvolk massaal voor een gladiool als Wilders heeft gestemd, past ons bescheidenheid, en zouden we er beter aan doen om naar ons zelf te kijken, in plaats van met het vingertje naar anderen te wijzen.

Met vriendelijke groet,

Een inwoner van het zeker niet perfect land aan uw noordergrens.
World citizen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 14:32   #177
Donar
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door World citizen Bekijk bericht

Namens het weldenkende gedeelte van Nederland excuses voor de post aan het begin van deze thread. Zeker in tijden waarin het Nederlandse kiesvolk massaal voor een gladiool als Wilders heeft gestemd, past ons bescheidenheid, en zouden we er beter aan doen om naar ons zelf te kijken, in plaats van met het vingertje naar anderen te wijzen.

Met vriendelijke groet,

Je moet je niet excuseren voor 1 idioot, al twijfel ik of hij Nederlander is maar toch een "Belg" .
Donar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 17:43   #178
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door World citizen Bekijk bericht

Met vriendelijke groet,

en wie ben jij om als je eerste bericht een excuses te plaatsen namens ons Nederlanders terwijl dat bericht geplaatst is door een Zuiderbuur. Dat had je zelf ook kunnen zien aan zijn schrijfstijl, aangezien je hier kennelijk niet bekend bent.
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2011, 17:59   #179
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donar Bekijk bericht
Je moet je niet excuseren voor 1 idioot, al twijfel ik of hij Nederlander is maar toch een "Belg" .
Ik excuseerde me nochtans regelmatig in het buitenland toen in een vorig leven het Vlaams Blok hoge toppen scheerde.
Oud 14 april 2011, 17:59   #180
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
en wie ben jij om als je eerste bericht een excuses te plaatsen namens ons Nederlanders terwijl dat bericht geplaatst is door een Zuiderbuur. Dat had je zelf ook kunnen zien aan zijn schrijfstijl, aangezien je hier kennelijk niet bekend bent.
Het bekende Hollandse vingertje ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be