![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welk bureau, geen enkele post kan je fatsoenlijk beantwoorden.... telkens je iets leest dat niet in uw kraam past is het offtopic. Persoonlijk geleuter van u en uw rechtse hersendode zombieclan is natuurlijk noooooit off topic.... daar hou je van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit kan je geen politiek forum meer noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klik op de link, quote het bericht en vertel me wat er aan die berichten mankeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Hoe u het ook wendt of keert: uw communistische gezever over armoede, uitbuiting, verrechtsing en wat al dies meer zij aan commiepropaganda heeft in geen enkel opzicht ook maar iets te maken met het onderwerp van deze draad, en is derhalve offtopic. Niet offtopic omdat het niet in mijn kraam te pas komt, maar offtopic omdat het gewoon geen ene tering met het onderwerp te maken heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er zijn hier genoeg mensen die er zo over denken. Het is niet jouw bedoeling om een discussie op gang te brengen maar om personen te ergeren, met de hoop dat ze uit hun krammen schieten en dan kan jij het boeltje rapporteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet, dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus doe gerust verder met deze schaamteloze vertoning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
CITAAT (een tip voor de moderatie): Behalve in het dagelijks leven kent men ook asociaal gedrag op bijvoorbeeld internet, zoals trollen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Asociaal_gedrag En zeg aub niet dat Artisjok een asociale vrouw is. Anders ben je geen man (zelfs als je ballen in je handen voelt). Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 april 2011 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zijn geen verhaaltjes, dit zijn harde waarheden, nieuwsfeiten, die de zeepbel van de multikul volledig vermorzelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tip 1: Artisjok heeft meermaals gezegd dat er in onze samenleving zowel negatieve als positieve dingen gebeuren. Tip 2: Wij kiezen. Wij selecteren waarover te praten. Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 april 2011 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In één en hetzelfde bericht enerzijds mensen asociaal en trollen noemen, en dan anderzijds stellen dat iemand die een ander asociaal noemt, geen man is. U bent dus geen man QuasiX. En van enige consequentheid kan men u ook al niet betichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Staatssecretaris
|
![]() Getrol. Precies daarover praat ik. Asociaal gedrag. Jij bent een asociaal persoon.
Ik beschouw je post als belediging. Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 april 2011 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit past in je ideologie van "zwijgen en ja-knikken. Anders : zet aan" Voor een ander deel van de bevolking heb je dus een "bijltjesdag" in petto. Laatst gewijzigd door artisjok : 21 april 2011 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=10 Dan nog wel in hoofdletters... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er is een forumlid die een soortgelijke opmerking gedaan had over mijn posten. Volgens hem/haar was de slechtste ding, die ik op politics.be gedaan had, het posten van klassieke muziek. Zij/hij dacht dat ik daarom verbannen werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vat uw berichten ook op als beledigingen overigens, en wel als beledigingen voor het gezond verstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Banneling
|
![]() Ik zie nergens schelden.
Citaat:
Citaat:
Edoch, de geschiedenis heeft ons geleerd dat er onvermijdelijk afgerekend gaat worden met oude regimes en hun lakeien. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |