Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2011, 21:17   #161
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Als je op vrijdagmiddag ostentatief buiten, voor een moskee, op een bidmatje gaat knielen, dan lijkt het me niet dat je een getuige van jehova bent. Ook geen jood, katholiek, hindoe of bhoedist.
Dat geldt dan voor dat ene voorbeeld uit Bulgarije, dat geldt niet voor die bendes die vermeende moslims op straat in elkaar slaan in Griekenland.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 21:19   #162
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Dat geldt dan voor dat ene voorbeeld uit Bulgarije, dat geldt niet voor die bendes die vermeende moslims op straat in elkaar slaan in Griekenland.
Het ging de laatste pagina dan ook over dat voorbeeld uit Bulgarije.
Oud 25 mei 2011, 21:30   #163
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat is gemakkelijk hé, ik confronteer je met het feit dat je lynchpartijen goedpraat en je loopt weg.

Dan zijn er twee mogelijkheden:
a) jij denkt dat iemands levensbeschouwelijke overtuiging op zijn gezicht te lezen staat, of
b) jij denkt dat die knokploegen hun slachtoffers eerst ondervragen over hun levensbeschouwelijke overtuiging.

Hoeveel vrijheid ze binnenkort in Westerse landen zullen hebben als het van jouw soort afhangt weet ik wel...

Bij mijn weten nog geen, maar als het zo door gaat is dat een kwestie van tijd.

Naast de kwestie, waarom tracht jij hier goed te praten dat knokploegen lukraak leden van een religieuze minderheid in elkaar slaan?
Uw manier van denken houd enkel rekening met wit of zwart maar je probeert je niet eens in te leven in het menselijk denken.

Als je zegt het zijn rascisten, dan geef ik je volledig gelijk. Iedereen is een rascist dit is namelijk een natuurlijke eigenschap van de mens om bang te zijn van iets wat anders is binnen zijn omgeving. Indien je dit niet inziet dan zit je zwaar verknocht in je eigen manier van denken en heeft verder discussieren geen zin.

Verder ga jij er vanuit dat de reden dat men allochtonen viseert ingegeven is uit rascisme. Je negeert echter andere mogelijkheden zoals opgekropte frustratie,....

In uw denkwereld is iedere westerling die dus een opmerking maakt over iemand van een ander ras een rascist (met de nadruk op iedere westerling). Positieve discriminatie is voor u dus geen rascisme tegenover het eigen volk.
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 21:42   #164
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is gemakkelijk hé, ik confronteer je met het feit dat je lynchpartijen goedpraat en je loopt weg.
Doe daar eens 'n link of citaat van waar ik dat goedpraat, ik schreef enkel dat die mensen 't waarschijnlijk allemaal goed zat zijn!

Citaat:
Dan zijn er twee mogelijkheden:
a) jij denkt dat iemands levensbeschouwelijke overtuiging op zijn gezicht te lezen staat, of
b) jij denkt dat die knokploegen hun slachtoffers eerst ondervragen over hun levensbeschouwelijke overtuiging.

Ik was er niet, kan 't dus niet weten waarop geselecteerd werd en gij was er evenmin, dit is dus puur giswerk Uwerzijds.

Citaat:
Hoeveel vrijheid ze binnenkort in Westerse landen zullen hebben als het van jouw soort afhangt weet ik wel...
Ah, vertel?

Wat is mijn 'soort' dan?
En op welke manier zou mijn 'soort' vrijheid beknotten? ...en wiens vrijheid?
Citaat:
Bij mijn weten nog geen, maar als het zo door gaat is dat een kwestie van tijd.
Glazen bol-theorie Madame Soleil?
Citaat:
Naast de kwestie, waarom tracht jij hier goed te praten dat knokploegen lukraak leden van een religieuze minderheid in elkaar slaan?
Naast de kwestie als 't jou uitkomt?

Doe me nog eens 'n link of citaat waar je mij wat dan ook ziet goedpraten.
Ik herhaal; indien politici op tijd ingegrepen hadden, konden zulke situaties met gemak vermeden worden!

Laatst gewijzigd door SDX : 25 mei 2011 om 21:45.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 21:43   #165
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ganzenbordfan Bekijk bericht
Dat doet ze elders ook hoor. Ze wordt niet graag tegengesproken, zeker niet als het misschien over moslims zou kunnen gaan. Want dat zijn geen echte mensen meer volgens haar wereldbeeld.
Gij hebt ook al 'n glazen bol?

Wie zijt gij eigenlijk, ken ik U, dat ge mij zo goed schijnt te kennen.

Gelieve Uw nattevingerwerk, insinuaties en andere ongein elders te gaan spuien.

Ik zal 't denkwerk voor mezelf wel zelf doen, alsook 't schrijfwerk, en daarin is nooit iets van die aard in te vinden geweest van wat jij hier stelt.

Laatst gewijzigd door SDX : 25 mei 2011 om 21:48.
Oud 25 mei 2011, 21:48   #166
Ganzenbordfan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Gij hebt ook al 'n glazen bol?

Wie zijt gij eigenlijk, ken ik U, dat ge mij zo goed schijnt te kennen.

Gelieve Uw nattevingerwerk, insinuaties en andere ongein elders te gaan spuien.
Ik observeer gewoon.
Ganzenbordfan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 21:54   #167
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Ik herhaal; indien politici op tijd ingegrepen hadden, konden zulke situaties met gemak vermeden worden!
In Denemarken zijn de politici wakker geworden. Daar is een strengere immigratiewet aangenomen die het stukken moeilijker maakt voor niet-westerse immigranten om nog het land binnen te kunnen komen.

http://www.cphpost.dk/news/making-th...ted-equal.html

http://www.fr-online.de/politik/kope...596/4815748/-/
Oud 25 mei 2011, 22:05   #168
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Uw manier van denken houd enkel rekening met wit of zwart maar je probeert je niet eens in te leven in het menselijk denken.

Als je zegt het zijn rascisten, dan geef ik je volledig gelijk. Iedereen is een rascist dit is namelijk een natuurlijke eigenschap van de mens om bang te zijn van iets wat anders is binnen zijn omgeving. Indien je dit niet inziet dan zit je zwaar verknocht in je eigen manier van denken en heeft verder discussieren geen zin.

Verder ga jij er vanuit dat de reden dat men allochtonen viseert ingegeven is uit rascisme. Je negeert echter andere mogelijkheden zoals opgekropte frustratie,....

In uw denkwereld is iedere westerling die dus een opmerking maakt over iemand van een ander ras een rascist (met de nadruk op iedere westerling). Positieve discriminatie is voor u dus geen rascisme tegenover het eigen volk.
Niet enkel van de mens, zelfs dieren markeren hun territorium met geurvlaggen en vechten op leven en dood indien hun territorium bedreigd wordt.
Oud 25 mei 2011, 22:07   #169
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ganzenbordfan Bekijk bericht
Ik observeer gewoon.
...en fantaseert er dan maar 'n hoop bij, want dat bekt lekker voor je?

Ik ken U....weet wie ge zijt, ineens schiet 't me te binnen...
Oud 25 mei 2011, 22:07   #170
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Denemarken zijn de politici wakker geworden. Daar is een strengere immigratiewet aangenomen die het stukken moeilijker maakt voor niet-westerse immigranten om nog het land binnen te kunnen komen.

http://www.cphpost.dk/news/making-th...ted-equal.html

http://www.fr-online.de/politik/kope...596/4815748/-/
Too little, too late?
Oud 25 mei 2011, 22:13   #171
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Niet enkel van de mens, zelfs dieren markeren hun territorium met geurvlaggen en vechten op leven en dood indien hun territorium bedreigd wordt.
Ah het is daarom dat men hond bijna een carnavalist een stuk uit zijn broek gebeten had
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 22:15   #172
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Too little, too late?
Misschien niet voor Denemarken. Dat land kent immers al veel langer een veel strengere immigratiewetgeving dan bijvoorbeeld hier in België, of in ons buurland Nederland. Dus voor Denemarken kan dit voldoende blijken te zijn om het tij te doen keren.
De Denen zijn het gezever over die cartoons ook nog lang niet vergeten natuurlijk.
Oud 25 mei 2011, 22:16   #173
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Ah het is daarom dat men hond bijna een carnavalist een stuk uit zijn broek gebeten had
Hmnee, ik denk dat dat eerder van de schrik was.

'n Goede hond bijt niet, enkel op commando, 'n bange hond durft ook al eens te bijten.
Oud 25 mei 2011, 22:16   #174
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien niet voor Denemarken. Dat land kent immers al veel langer een veel strengere immigratiewetgeving dan bijvoorbeeld hier in België, of in ons buurland Nederland. Dus voor Denemarken kan dit voldoende blijken te zijn om het tij te doen keren.
De Denen zijn het gezever over die cartoons ook nog lang niet vergeten natuurlijk.
Ik bedoelde voor de rest van Europa?
Oud 25 mei 2011, 22:33   #175
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Ik bedoelde voor de rest van Europa?
Overal in Europa klinkt de roep om de grenzen te sluiten steeds vaker en steeds luider. Een aantal landen heeft al wetsvoorstellen �* la de Deense onder behandeling. Het tij voor de rest van Europa kan nog wel gekeerd worden, maar dan moet het wel snel gebeuren. Wordt dat niet gedaan, dan krijgen die Griekse en Bulgaarse voorbeelden uit dit topic (en wat er in Rusland gebeurde een aantal maanden geleden), steeds meer en steeds vaker navolging, want wanneer de overheden blijven weigeren om in te grijpen in de almaar aanzwellende immigratie en bijhorende problematiek, zullen vroeg of laat de burgers dat zelf gaan doen, als hun belangen niet meer door hun overheden behartigd worden. Dat kun je op de vingers van één hand natellen. Dan durf ik haast te garanderen dat we over tien jaar overal in Europa volksmilities hebben rondlopen.
Oud 25 mei 2011, 22:37   #176
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Overal in Europa klinkt de roep om de grenzen te sluiten steeds vaker en steeds luider. Een aantal landen heeft al wetsvoorstellen �* la de Deense onder behandeling. Het tij voor de rest van Europa kan nog wel gekeerd worden, maar dan moet het wel snel gebeuren. Wordt dat niet gedaan, dan krijgen die Griekse en Bulgaarse voorbeelden uit dit topic (en wat er in Rusland gebeurde een aantal maanden geleden), steeds meer en steeds vaker navolging, want wanneer de overheden blijven weigeren om in te grijpen in de almaar aanzwellende immigratie en bijhorende problematiek, zullen vroeg of laat de burgers dat zelf gaan doen, als hun belangen niet meer door hun overheden behartigd worden. Dat kun je op de vingers van één hand natellen. Dan durf ik haast te garanderen dat we over tien jaar overal in Europa volksmilities hebben rondlopen.
Dat is precies wat ik bedoelde, maar pas op Machiavelli, als je dit schrijft juich je die dingen toe, volgens onze Geertje see en die van dat ganzenbord...
Oud 25 mei 2011, 22:51   #177
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Dat is precies wat ik bedoelde, maar pas op Machiavelli, als je dit schrijft juich je die dingen toe, volgens onze Geertje see en die van dat ganzenbord...
Ik noch jij juichen zoiets toe, denk ik, maar het lijkt me eerder een realistische kijk op de zaken hebben. De grenzen van het natuurlijke absorbtievermogen van de Europese bevolkingen zijn allang bereikt, uitgerekt, en deels al ver overschreden.
Daar gaan in de toekomst sowieso brokken van komen, maar de politici hebben nog altijd wel in de hand of dat hele grote brokken, oftewel een continent in puin, zullen zijn, of dat dat beperkt kan worden tot kleine brokjes zoals nu in Bulgarije en Griekenland.
Wordt er niets gedaan en gaat men op de oude voet door, dan zal Europa binnen één generatie geheid in brand staan. Zoveel is wel duidelijk.
Oud 25 mei 2011, 23:57   #178
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Doe daar eens 'n link of citaat van waar ik dat goedpraat, ik schreef enkel dat die mensen 't waarschijnlijk allemaal goed zat zijn!
Eerst alles in het werk stellen om het gedrag van die hooligans te vergoelijken en vervolgens ontkennen, zum kotzen is het! Heb dan op z'n minst het lef om man en paard te noemen.

Citaat:
Ik was er niet, kan 't dus niet weten waarop geselecteerd werd en gij was er evenmin, dit is dus puur giswerk Uwerzijds.
kronkelkronkelkronkel
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2011, 00:03   #179
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eerst alles in het werk stellen om het gedrag van die hooligans te vergoelijken en vervolgens ontkennen, zum kotzen is het! Heb dan op z'n minst het lef om man en paard te noemen.

kronkelkronkelkronkel
Doe daar dan op z'n minst 'n link, 'n citaat, 'n bewijs van, dat kan je niet, dus begin je maar zèlf te kronkelkronkelkronkel.

Ik hèb man en paard genoemd, klaar en duidelijk, ik meen en bedoel wat ik schr�*jf, nèt dat en niet iets wat jij in je hersens haalt of erbij verzint-stropopredenering dus, woorden in iemands mond leggen en dan daartegen tekeer gaan!

Hoe oud ben je eigenlijk? Dat ik tenminste weet of ik tegen 'n volwassen persoon praat of 'n kind dat niet beter weet.

EDIT; Je was nog vergeten antwoorden op m'n vragen;

Citaat:
Ah, vertel?

Wat is mijn 'soort' dan?
En op welke manier zou mijn 'soort' vrijheid beknotten? ...en wiens vrijheid?

Laatst gewijzigd door SDX : 26 mei 2011 om 00:10.
Oud 26 mei 2011, 14:08   #180
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, laten we een voorbeeld nemen aan dieren.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be