![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() Het ging de laatste pagina dan ook over dat voorbeeld uit Bulgarije.
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je zegt het zijn rascisten, dan geef ik je volledig gelijk. Iedereen is een rascist dit is namelijk een natuurlijke eigenschap van de mens om bang te zijn van iets wat anders is binnen zijn omgeving. Indien je dit niet inziet dan zit je zwaar verknocht in je eigen manier van denken en heeft verder discussieren geen zin. Verder ga jij er vanuit dat de reden dat men allochtonen viseert ingegeven is uit rascisme. Je negeert echter andere mogelijkheden zoals opgekropte frustratie,.... In uw denkwereld is iedere westerling die dus een opmerking maakt over iemand van een ander ras een rascist (met de nadruk op iedere westerling). Positieve discriminatie is voor u dus geen rascisme tegenover het eigen volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat is mijn 'soort' dan? En op welke manier zou mijn 'soort' vrijheid beknotten? ...en wiens vrijheid? Citaat:
Citaat:
Doe me nog eens 'n link of citaat waar je mij wat dan ook ziet goedpraten. Ik herhaal; indien politici op tijd ingegrepen hadden, konden zulke situaties met gemak vermeden worden!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 mei 2011 om 21:45. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijt gij eigenlijk, ken ik U, dat ge mij zo goed schijnt te kennen. Gelieve Uw nattevingerwerk, insinuaties en andere ongein elders te gaan spuien. Ik zal 't denkwerk voor mezelf wel zelf doen, alsook 't schrijfwerk, en daarin is nooit iets van die aard in te vinden geweest van wat jij hier stelt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 mei 2011 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.cphpost.dk/news/making-th...ted-equal.html http://www.fr-online.de/politik/kope...596/4815748/-/
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en fantaseert er dan maar 'n hoop bij, want dat bekt lekker voor je?
Ik ken U....weet wie ge zijt, ineens schiet 't me te binnen... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister
|
![]() Misschien niet voor Denemarken. Dat land kent immers al veel langer een veel strengere immigratiewetgeving dan bijvoorbeeld hier in België, of in ons buurland Nederland. Dus voor Denemarken kan dit voldoende blijken te zijn om het tij te doen keren.
De Denen zijn het gezever over die cartoons ook nog lang niet vergeten natuurlijk.
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 'n Goede hond bijt niet, enkel op commando, 'n bange hond durft ook al eens te bijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Minister
|
![]() Overal in Europa klinkt de roep om de grenzen te sluiten steeds vaker en steeds luider. Een aantal landen heeft al wetsvoorstellen �* la de Deense onder behandeling. Het tij voor de rest van Europa kan nog wel gekeerd worden, maar dan moet het wel snel gebeuren. Wordt dat niet gedaan, dan krijgen die Griekse en Bulgaarse voorbeelden uit dit topic (en wat er in Rusland gebeurde een aantal maanden geleden), steeds meer en steeds vaker navolging, want wanneer de overheden blijven weigeren om in te grijpen in de almaar aanzwellende immigratie en bijhorende problematiek, zullen vroeg of laat de burgers dat zelf gaan doen, als hun belangen niet meer door hun overheden behartigd worden. Dat kun je op de vingers van één hand natellen. Dan durf ik haast te garanderen dat we over tien jaar overal in Europa volksmilities hebben rondlopen.
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daar gaan in de toekomst sowieso brokken van komen, maar de politici hebben nog altijd wel in de hand of dat hele grote brokken, oftewel een continent in puin, zullen zijn, of dat dat beperkt kan worden tot kleine brokjes zoals nu in Bulgarije en Griekenland. Wordt er niets gedaan en gaat men op de oude voet door, dan zal Europa binnen één generatie geheid in brand staan. Zoveel is wel duidelijk.
![]() |
![]() |
#178 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hèb man en paard genoemd, klaar en duidelijk, ik meen en bedoel wat ik schr�*jf, nèt dat en niet iets wat jij in je hersens haalt of erbij verzint-stropopredenering dus, woorden in iemands mond leggen en dan daartegen tekeer gaan! Hoe oud ben je eigenlijk? Dat ik tenminste weet of ik tegen 'n volwassen persoon praat of 'n kind dat niet beter weet. EDIT; Je was nog vergeten antwoorden op m'n vragen; Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 mei 2011 om 00:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister
|
![]() Ja, laten we een voorbeeld nemen aan dieren.