![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zozo, moedertaal nederlands... Gaat ge alle West-Vlamingen ook verbannen, zij spreken ook geen Nederlands... Zozo, andere normen en waarden... Het Vlaams Blok & racisten hebben ook andere normen en waarden... Die moeten dius ook allemaal buiten... Bovendien, land van origine, als je hier geboren bent, dan is België je moederland en je geboorteland... Hoe ga je dat nagaan, wat hun "land van origine" is... Op de huidskleur, op hun al dan niet ariër zijn? Trouwens, ik vraag mij eigenlijk al geruime tijd af of verbanning van personen eigenlijk wel wettelijk kan...
![]() |
#162 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, wat is cultuur?
![]() |
#163 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#164 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Neen, die zullen zowiezo verdwijnen, meter tijd wel, ik ken weinig jongeren die niet openstaan voor andere culturen... Jongeren wisselen maar al te graag hun piano in voor een djembé, hun vet pak friet voor een pita, hun folk-muziek voor rock, hun worstelen voor judo... Zijt er maar zeker van onze cultuur zal zich wel aanpassen... Men kan niet vechten tegen evolutie, met kan niet vechten tegen de toekomst, zelfs een dictatuur van het Blok zal dat niet kunnen verhinderen... Die mensen zullen zich moeten aanpassen... Zo'n mensen staan meer en meer aan de rand van de maatschappij... We leven nu eenmaal in een globaliserende wereld!
![]() |
#165 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#166 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#167 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Niet neuten jongens, loyaal dat u zich achter uw partij schaart (wat we van Morel niet kunnen zeggen nvdr) maar probeer een minimum aan objectiviteit te behouden. Als ge zoiets vertaalt naar de privésfeer krijgt ge het volgende: Uw vrouw/vriendin laat u vallen voor een andere partner en vertelt "natuurlijk" tegen uw gemeenschappelijke kenissen dat de fout volledig bij u ligt. Gaat u daar nog mee vrienden blijven? Zo Neen: point made Zo Ja: u hebt uw roeping gemist en dient uw ambitie te verleggen naar de Christelijke gemeenschap gezien uw diepe vergevingsgezindheid.
![]() |
#168 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn prioriteiten, bepaalde vormen van analyse en rationaliteit gaan boven emoties!
![]() |
#169 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
U kent geen zier van de N-VA en haar mensen, dat bewijst u door zo klakkeloos dat soort beweringen over te nemen. Dat u een Blokster als geloofwaardige bron citeert, vind ik wel opmerkelijk. |
||
![]() |
![]() |
#170 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#171 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
nog een vraagje: als De Wever vindt dat de vriendschap tussen hem en Morel voorbij is, en laat blijken dat hij niets meer met haar te maken wil hebben ( wat zijn goed recht is natuurlijk), waarom neemt hij dan toch de moeite om in de uitzending van Alloo te komen om Morel effe onderuit te halen, wat is het nut daarvan om daar effe zijn energie in te gaan steken, wat is zijn doel? De Wever reageert enkel vanuit de haat, is vanavond nogmaals gebleken op de VRT |
||
![]() |
![]() |
#172 | ||||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#173 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#174 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Is dat zo bizar? Ik wist niet dat die Blokkers opeens aanhangers waren geworden van het principe 'de andere wang aanbieden'... |
||
![]() |
![]() |
#175 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() en ik wist dat ook niet van de blokkers |
||
![]() |
![]() |
#176 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#177 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote="Dino"]
Citaat:
Als de islam ter sprake komt staan ze te zwaaien met de scheiding van kerk en staat (overigens zeer terecht), maar als men de 'eigen cultuur' of 'eigen normen en waarden' moet definieren dan gaan alle deuren voorde kerk wagenwijd open. Onze normen en waarden? Zeg mij zeer snel welke norm en waarde ik met pakweg Alexandra Colen of met Rob Klop gemeen heb. |
|
![]() |
![]() |
#178 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#179 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Beste Giserke, stop eens met uw gelieg. Je ziet me permanent overal waar ik niet ben en nu dit ... ik ben nooit op een partijraad geweest. Ik was er geen lid van en ben nooit uitgenodigd geweest. Dus ... stop met uw gelieg, ge beschadigt u en uw partij ... Mvg Marie-Rose |
||
![]() |
![]() |
#180 |
Minister
|
![]() Nog enkele dagen geduld en dan weten we hoe de verhouding voorkeurstemmen tussen Morel en De Wever ligt!