![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() Werkt voor geen meter. Een voorbeeld aan de Belgen nemen hoe het wel kan werken.....cord. san.
Een debat met hem voeren gaat gewoonweg niet, al is iemand nog zo'n goede debater. Hij raast gewoon door als een soort van autist. Nog beter, gewoon de kamer uitlopen als hij aan het woord is voor een kop koffie, kan hij tegen zichzelf monologen. Plus vallen er in die tijd nuttiger zaken te bespreken in de koffiekamer ...de derde kamer ![]() Wat echt goed zou werken? Geen enkele aandacht van de media meer. Geen interviews, geen foto's en geen shots met die droplul erin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Werkelijk?.. Ja want ten eerste het is democratisch, en ten tweede het werkt. Kijk maar naar België. NIET DUS!.. ![]() Citaat:
En of nu die kritiek komt van een PVV'er of van een ander, die kritiek heeft het recht om gehoord te worden in ons parlement. Mensen uitmaken voor autist is niet alleen zeer beledigend voor echte autisten, maar ook voor de Nederlandse democratie in het algemeen!. Citaat:
En dat werkt dan in onze zorg. ![]() Citaat:
Ja man, weg met de vrijheid van meningsuiting!!.. Een andere oplossing is natuurlijk ook gewoon zoals het met Pim Fortuyn is gegaan?. Je zou het denk ik nog leuk vinden ook, gezien jouw bericht hier; Citaat:
En de uitnodiging om eens samen met de andere forumleden een pint te drinken in Amsterdam het zij elders, trek ik bij deze in. Ik wensen namelijk niet met zulke "haatzaaiers" zoals jij, geassocieerd te worden. Jeff |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat lijkt mij zeer onverstandig.
Bovendien; De problemen waar onder ander Wilders en zijn PVV naar wijst, zullen dan als nog bestaan. En het zal dan in Nederland alleen maar van kwaad naar erger gaan. Jeff |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Censuur? Vrije keuze van een krant om wel -/of geen foto te plaatsen Ach ja, als iemand het over geitenneukers heeft dan is als een soort van Autist als verwijzing naar een handicap tamelijk vriendelijk uitgedrukt. Laatst gewijzigd door Adrian M : 15 mei 2014 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar je hebt al vaker aangegeven dat je hem liever ziet verdwijnen. Dus nu de onschuld spelen, is nogal doorzichtig!. Citaat:
Maar goed, Theo is al dood. Daar zal je zeker ook wel blij om zijn?. Sowieso.. sinds wanneer is "geitenneuker" een nieuw begrip?. Het is veel ouder dan de PVV, zeker in de Randstad!. Dus inderdaad nogmaals, iemand die met het begrip autist loopt te schelden, is fout bezig!. En al helemaal als die gene zelf heeft aangeven in de zorg te werken. Schaam je!. Jeff |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Gouverneur
|
![]() Er is niks ondemocratisch aan democratische partijen die samen beslissen om niet met extreem-rechts samen te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien, het stigma dat men nu op de PVV wilt plakken dat het extreem-rechts is, gaat niet op. Want wat maakt de PVV extreem-rechts in jouw ogen?. Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Nog beter, gewoon de kamer uitlopen als hij aan het woord is voor een kop koffie, kan hij tegen zichzelf monologen. Plus vallen er in die tijd nuttiger zaken te bespreken in de koffiekamer ...de derde kamer Zie niet in waarom ik me zou moeten schamen om zijn manier van debateren te vergelijken met iemand die een handicap heeft. Autisme is een stoornis in de informatieverwerking van de hersenen. Hierdoor hebben mensen met autisme problemen met communicatie, sociale interactie en verbeelding. Autisme is een levenslange, vaak onzichtbare, handicap die invloed heeft op alle levensgebieden in alle levensfasen. Ruim één procent van de Nederlanders kampt met een vorm van autisme. Als ik aan zou geven nog dommer dan het achtereind van een varken dan zou dat inderdaad een belediging zijn .... voor het dier in kwestie. Met het risico dat Marianne Timmer er ook nog een punt van gaat maken. ![]() Laatst gewijzigd door Adrian M : 15 mei 2014 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij verbindt zich ook met andere extreem-rechtse partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij heeft vaak over Nederlanders, en dat zijn alle mensen die willen wonen, werken in Nederland met de daarbij behorende taal, cultuur, normen en waarden beheersende en/of respecterende. Ik zie niet wat daar mis mee is laat staan, wat daar rechts-extreem aan is. Het is een beetje de instelling die de SP heeft als het gaat om arbeiders. "eigen arbeiders en werkelozen eerst". Citaat:
Wat maakt hen dan zo extreem-rechts?. Want als ik de BBC mag geloven is UKIP ook extreem-rechts. Jeff |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zie u en uw soort mensen vanzelf wel een keer in Amsterdam met z'n "ik ben Marokkaan T-shirt" lopen. Alvast bedankt voor de lach!. Citaat:
Jeff |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Politie-Officiersschool ( P.O.S.), 1942 Volgens K.H. Broekhoff, waarnemend korpschef in Amsterdam na de bevrijding, had de leider van de officiersschool in Apeldoorn vóór zijn benoeming met gedresseerde apen kermissen afgereisd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() Jeff |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Geert Wilders, interview in De Pers, 13 februari 2007 Laatst gewijzigd door Adrian M : 15 mei 2014 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |