![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
van een overdosis water kan je ook doodgaan ............ water verbieden ?
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Grote flauwe verdraaiende kul
Alcohol IS verslavend, het is een kenmerk van de stof zelf Bon, ik heb de wetenschappelijke bron al ettelijke keren geciteerd In de drugs draadjes Trouwens de meest drugs (niet alle) zijn verslavend, alcohol is een van de sterkst verslavende - nicotine nog meer Ik ga ze voor jou eens opslaan in mijn deitabeijs zodra ik ze terugvind ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die meer dan een kubieke meter per dag drinken wel. ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 13 juli 2011 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Alhoewel dit biochemisch niet juist is; maar weet er één iemand op dit forum welke eigenschap van alcohol maakt dat wij er zo van snoepen ?)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu niet te prutserig doen hé. Ik maak elke avond twee Duvels soldaat, en ik ben ook niet verslaafd. Op bepaalde ogenblikken en omstandigheden laat ik dat, heel gemakkelijk. Eén ervan is als ik geen BOB meeheb.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister
|
![]() En sloeberde er dan gene leeg als ge thuiskomt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Consequent en met doel naar het beste voor de maatschappij. Maar wat stellen we vast? Hypocriete wetgevingen die nergens toe leiden. En het beste voor de maatschappij? Dat oog hebben de politici al decennia niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms. Nooit na 04.00 u 's ochtends. En ook niet als ik nog huiswerk moet (moet) doen.
(drama van oudere mannen: vroeger 'mochten' we soms, nu 'moeten' we te vaak)
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Neem de proef op de som en laat het eens een volledig jaartje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dat ik er maar blijf van uitgaan dat mensen kunnen interpreteren
![]()
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 de stof 2 de genen van die persoon 3 de manier waarop de persoon met de stof omspringt. Ik heb je in een andere draad een link gegeven naar een aflevering van nieuwslicht, over o.a. verslaving. http://omroep.vara.nl/Afleveringen-d...ash=606d996bba De uitzending kan je nog bekijken http://omroep.vara.nl/Uitzending-gem...ash=06b2b1ffec[/quote] Alcohol kan dus verslavend zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Minister
|
![]() Vind ik niet de manier naartoe preventie artisjok.
Alcohol IS verslavend. Punt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alcohol is verslavend. Dat is een eigenschap van de stof.
Maar er verslaafd aan geraken, da's een ander paar mouwen. Lichamelijke afhankelijkheid heb je zo snel nog niet, veel minder snel dan bij nicotine.
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Ik heb ooit een huisarts horen zeggen dat alle alcoholici rokers zijn...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 juli 2011 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eer ge een alcoholieker zijt, ja dat duurt lang. Maar er zijn meerdere takken. Want ook de gelegenheidsdrinker kan "verslaafd" zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||