![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als het de bedoeling is om stemmen te winnen bij zo'n uitzending dan denk ik dat ze er in geslaagd zullen zijn.
Als men de + en - optelt denk ik dat ze ruimschoots plus hebben gehaald. En dit probeer ik in alle objectiviteit vast te stellen, al zullen ze dat van mij niet willen geloven.... pff
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit schreef TC in de topic over jurgen verstrepen : Citaat:
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Phara is belgische, heeft gestudeerd, beheerst de nederlandse taal beter dan het overgrote gedeelte van de vlaamse bevolking en is voor mij 200 % medevlaming, medebelg. Maar toch nog effe sneren en uithalen naar haar niet-belgische roots. Knap hoor, wederom uw ware aard getoond. U bent blond en hebt blauwe ogen misschien?
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De PS, Ecolo en MR konden het zeker niet beter doen ! Gelukkig leven de franstalige Brusselaars in 2004 en niet meer in de jaren 70 of 80 ! Er zijn andere criminelere tegenstanders dan dat, de dag van vandaag in Brussel : [size=6]ils en ont mare ! ras le bol ! [/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijne zoon (akkoord die gaat bij de volgende verkiezingen Vlaams Blok stemmen) zat de hele tijd te wachten tot de stoom daadwerkelijk uit de oren van Phara de Aguira zou komen. Zo vond hij toch.
Maar hetgeen ik gezien heb moet ik zeggen dat ik vond dat ze het heel professioneel gedaan heeft. Iedereen weet dat ze het Blok haat met elke vezel in haar lichaam, maar ze deed haar uiterste best om het niet te erg te laten blijken vond ik. Maar ik heb niet alles gezien wegens het te schone weer maar mijne zoon heeft het voor mij opgenomen zodat ik het nog kan zien vanavond (als het weer slechter moest zijn). Misschien moet ik mijn woorden nog terugtrekken, maar hetgeen ik gezien heb liet ze hen meestal uitspreken.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
dus als jullie zeggen dat de media het geweld van VB-mandatarissen uitvergroot in het licht van de verkiezingen, dan is daar eigenlijk niets mis mee (vooropgesteld dat dat al zou gebeuren) Want eigenlijk formuleert de media die zaken scherper om de VB-stemmers te verplichten hun stemgedrag te wijzigen en zo het VB-probleem te erkennen. Ik ben het daar volkomen met u eens!
![]() |
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]() ah zo was het de "tijdsgeest ".... wat "scherp"
zoiets als "joden zijn als ratten, ongedierte" : OOK VOLLEDIG IN ORDE GEZIEN DE TIJD GEEST...alee dat was toch het toenmalige discours de taboesfeer rond de vreemdelingenPROBLEMATIEK .... het is natuurlijk een hele problematiek dat vlamingen/belgen van marokkaanse origine die perfect geïntegreerd zijn politieagenten worden/zijn . Daar moet vlug iets aan gedaan worden !!!! DAAROM gaan we ze met pedofielen vergelijken ![]() ja, het wordt hilarischer met elke post |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
begrijpend lezen zegt hij dan ![]() ![]() ![]() ![]() eerst bestond het niet, dan was het een verzonnen stuk uit een politiek niet neutrale bron, dan was het semantiek, dan was het de tijdsgeest, dan was het te scherp en nu verwijten ze een ander wat ze zelf niet kunnen Het wordt idd hilarischer met elke post. ![]() als ge zo begint, post ik dit zoveel al ge wilt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat noem ik nu eens echt 'sleeping with the enemy'...enfin..het is haar recht..maar gaf mij toch een raar gevoel toen ik het zag...ik denk dat dit idem moest zijn voor FDW... Zowieso ..het lijkt er meer op dat het blok zich softer aan het opstellen is en dat ik in de toekomst niet alleen modellen als Morel en Verstrepen op zie afkomen maar ooit wel een migrant op lijst zie komen..wacht maar... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De Mol die campagne voerde in Brussel is herhaaldelijk (1 keer per week) naar jeugd neo nazi bewegingen stem niet op het VB wat moet europa van ons denken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die donkergekleurde geïntegreerde politieagenten ... idd : een grote problematiek ![]() |
|
![]() |
![]() |