Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2011, 11:54   #161
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Het is aandoenlijk te zien hoe kerels die lid zijn van een partijtje dat niks heeft te vertellen uit hun nek kunnen kletsen.
Ik ben lid van geen enkele partij, ben dat nooit geweest en zal dat hoogstwaarschijnlijk ook nooit worden...

Is het voor linkiewinkies nu echt onmogelijk om eens af en toe een posting te plaatsen zonder een leugen erin?
U bevestigt echter mijn vrees dat het in deze over domheid moet gaan want ik kan mij niet voorstellen dat er effectief mensen rondlopen die zo'n consistente haat kunnen genereren.
Oud 25 juli 2011, 12:19   #162
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
De neoconservatieven hebben recent nog meer dan een miljoen doden veroorzaakt in Irak.

En uiteraard zaaien jullie haat. Uw neoconservatieve prekers in de VS zijn wat haatzaaierij betreft de gelijken van de moslimfundamentalisten.
Idd.

En Paul Belien is één van de voorbeelden voor het denken van die Anders Behring Breivik.
Kwestie van morele verantwoordelijkheid gesproken...ik zou me ongemakkelijk voelen in Beliens schoenen , deze dagen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 12:23   #163
Modjo
Parlementslid

Modjo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Waarop jij dacht: laat ik zelf even dansen op de lauwe lijken en zelf even gauw de politieke opponent als schuldige aanwijzen. Je hebt gelijk: zielig en ongehoord.
Ik kan alleen maar toevoegen
Oud 25 juli 2011, 12:26   #164
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Idd.

En Paul Belien is één van de voorbeelden voor het denken van die Anders Behring Breivik.
Kwestie van morele verantwoordelijkheid gesproken...ik zou me ongemakkelijk voelen in Beliens schoenen , deze dagen.
Waarom?
Datgene waar Breivik dacht te moeten tegen ageren is net zo'n groot probleem als datgene waar Pelgrim hier in dit topic terecht op wijst.

Het is nu niet omdat een Breivik in al zijn walgelijkheid heeft gedaan wat ie gedaan heeft, dat dit probleem er niet meer is.

De recuperatiemachine draait, links en rechts, op volle toeren...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 12:33   #165
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
En terecht partijen die moedwillig de wet overtreden zoals het blok hebben geen bestaansrecht meer. En omdat jullie die conclusie niet zelf konden trekken werden jullie te mijden lepralijders.
heb je het nu over de wet die retro-actief gestemd werd zodat VB vijf jaar na hun uitspraak over vrouwenbesnijdenis kon worden veroordeeld wegens racisme?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 12:38   #166
Sean
Burgemeester

Standaard

Ik wil links niks in de schoenen schuiven maar wat ik links (en mezelf) wel verwijt is het beklemmende deken dat we over de samenleving gegooid hebben, wie kritiek durfde te geven op sommige aspecten van de maatschappij dat waren toch vuile honden, racisten, mensen met een foute mening die mond moest gesnoerd worden.
Sinds de cartoonwaanzin ik mijn mening herzien, de vuile hond en de racist konden misschien toch weleens een punt hebben.
Links mag dan wel onschuldig zijn aan de daden van een waanzinnige, onschuldig aan klimaat waarin de waanzin kon groeien is nog wat anders.

Als we een andere maatschappij willen dan zal iedereen afstand moeten nemen van de orgie van (inclusief linkse)haat die door de samenleving raast.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 12:43   #167
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Dader is bekend schuldig maar de ware verantwoordelijken zijn echter de Europese Leiders die de schrijnende situaties met de 'Islam' het leven hebben ingeroepen en onderhouden.

Onze 'Blinde' Politici, kan men in 'Correct Politieke taal' wel vertalen met 'Slechtziende' of 'minder goed ziende' zoals een 'minder levende' in ieder geval één 'echte koude dode' is. Idem voor jullie desastreuze nieuwe Europese denkmethode.

In huidig geval zijn het er gelukkiglijk slechts 93 slachtoffers, maar heren 'Europese Politici'; schrijf ze maar op jullie gezamelijke verantwoordelijkheidsrekening hoor!!!
Want Noorwegen maakt deel uit van de EU? Sinds wanneer? Is het breaking news (dan heb ik het waarschijnlijk gemist)

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 12:49   #168
gehuigert
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Waarom?
Datgene waar Breivik dacht te moeten tegen ageren is net zo'n groot probleem als datgene waar Pelgrim hier in dit topic terecht op wijst.

Het is nu niet omdat een Breivik in al zijn walgelijkheid heeft gedaan wat ie gedaan heeft, dat dit probleem er niet meer is.

De recuperatiemachine draait, links en rechts, op volle toeren...
Niet te vergeten, ook de recuperatiemachine anti-Europa. Blijkbaar is Europa de grote schuldige, wat overigens ook vermeld was in Breiviks eigenste manifest.

Enkel een spijtig detail dat Noorwegen daar geen deel van uitmaakt. Achja, niemand heeft het door

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
Oud 25 juli 2011, 12:52   #169
gehuigert
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Ik wil links niks in de schoenen schuiven maar wat ik links (en mezelf) wel verwijt is het beklemmende deken dat we over de samenleving gegooid hebben, wie kritiek durfde te geven op sommige aspecten van de maatschappij dat waren toch vuile honden, racisten, mensen met een foute mening die mond moest gesnoerd worden.
Sinds de cartoonwaanzin ik mijn mening herzien, de vuile hond en de racist konden misschien toch weleens een punt hebben.
Links mag dan wel onschuldig zijn aan de daden van een waanzinnige, onschuldig aan klimaat waarin de waanzin kon groeien is nog wat anders.

Als we een andere maatschappij willen dan zal iedereen afstand moeten nemen van de orgie van (inclusief linkse)haat die door de samenleving raast.
In Noorwegen heerst een heel open cultuur. Het is niet omdat die extremisten niet in de meerderheid kunnen geraken om hun wetten door te drukken, dat ze hun gedachtegoed dan maar manu militari moeten doordrukken.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
Oud 25 juli 2011, 13:37   #170
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd Bekijk bericht
Je zet het woord 'marxisme' totaal in de verkeerde context. Weet eerst wat het wil zeggen voor je, net als de helft hier op het forum, het overal op en bij gaat plakken. Marxisme heeft niks met het huidige multiculturalisme te maken, laat staan dat dat er niet een was in oost-blok landen (het feit dat je voormalige oost-blok landen marxistisch noemt bewijst alleen al hoe weinig kennis je erover hebt). En ik durf te wedden dat je heel dat hier boven zo gelezen of gehoord hebt van een of andere rechtse vent die het beter denkt te weten. Cultureel marxisme zet aan tot collectieve zelfmoord? Jongen, waar haal je het. Ben jij hier de socioloog of zo? Je zet er een definitie op dat geheel tegenstrijdig is met de theorie dat Marx, Luxemburg, Pannekoek en Kautsky schreef.
Het communisme in de oostbloklanden tot 1989 was een vertolking van het marxisme, net zoals het maoïsme dat bijvoorbeeld ook was.
En net zoals het cultureel marxisme, dat in de jaren '60 door de Frankfurter school verder uitgebouwd werd, een vertolking van het marxisme is. Het multiculturalisme is het vervolg op de cultureel marxistische theorieën van die Frankfurter school, het in de praktijk brengen ervan, waarbij het achterliggende doel van het marxisme, te weten het omverwerpen van het kapitalisme/de kapitalistische samenleving, onverminderd gehandhaafd blijft. De doctrines van het multiculturalisme worden daarbij als ideologische wapens ingezet.

De doctrines van het multiculturalisme zijn na mei '68 in allerlei nieuw-linkse bewegingen en politieke partijen geïncorporeerd geweest, en kregen de gelegenheid zich in de samenleving te nestelen. Als we weten dat tegenwoordig het leeuwendeel van de journalisten en het onderwijzend personeel op scholen en universiteiten linkse tot extreemlinkse sympathieën heeft, kun je zelf wel op je vingers natellen dat de samenleving massief geïndoctrineerd wordt met de multiculturele ideologie.

De multiculturele ideologie die telkens weer voorschrijft aan zelfhaat te doen, aan telkens weer vragen te stellen bij je identiteit, je afkomst, die telkens weer stelt dat de westerse culturen (lees: de kapitalistische culturen) slecht zijn, en dat andere culturen, hoe primitief en barbaars ook, gelijk zijn, evenwaardig zijn aan de onze. Dat zadelt enerzijds de autochtone bevolking op met een aangepraat schuldgevoel, althans dat is de bedoeling, en anderzijds zorgt dat ervoor dat immigranten en hun culturen, hoe tribaal, primitief en gewelddadig ook, als een verrijking moeten worden gezien. Dat die immigranten vervolgens vaak niet of slecht integreren is natuurlijk mooi meegenomen voor de multiculturalisten, want het spreekt voor zich dat daarmee de cohesie in de samenleving, de nog altijd kapitalistische samenleving welteverstaan, komt te verdwijnen. De, in de ogen van de culturele marxisten et al, kapitalistische samenleving wordt daarmee dus effectief ondermijnd. En dat is precies wat ze willen zodat ze uiteindelijk hun utopisch samenlevingsmodel op kunnen leggen.

Ze hebben helaas nog steeds niet door dat de maakbare mens, en daarmee de maakbare multiculturele samenleving een onmogelijkheid is. Zeker, en vooral, als ze daarbij hun onvoorwaardelijke steun verlenen aan uitheemse, primitieve totalitaire religieuze ideologieën zoals de islam. Islam die monocultuur nastreeft, en die lak heeft aan multicultuur en theoretisch gezever, maar gewoon wil dat alles en iedereen de islamitische suprematie erkent en zich er aan onderwerpt.

Dat islamaanhangers gemiddeld meer kinderen krijgen dan westerlingen mag ook niet onvermeld blijven. Er tikt dus ook nog een demografische tijdbom.
Dat alles zorgt ervoor dat cultureel marxisme, en in het verlengde daarvan het multiculturalisme, direct aanzet tot collectieve culturele zelfmoord van de autochtonen, en indirect aanzet tot de vervanging van de oorspronkelijke bevolking door immigranten.
Dat de cultureel marxisten/multiculturalisten door middel van dit enorm grootschalige experiment van social engineering uiteindelijk zelf ook het loodje zullen leggen, schijnt maar niet tot ze door te dringen. Ze zijn blijkbaar vergeten wat er bijvoorbeeld in Iran gebeurde met hun kameraden nadat ze samen met de islamisten van Khomeini de kapitalistische sjah verdreven: de marxisten werden er hartelijk bedankt voor de verleende medewerking en vervolgens gevangen gezet en deels over de kling gejaagd door de theocraten. Evenwel blijven marxisten en vertegenwoordigers van uitlopers van het marxisme in het westen onverminderd flirten met die islam en blijven ze de islam als objectieve bondgenoot zien in de strijd tegen het verderfelijke kapitalisme.
Hoe dom kun je zijn?
Oud 25 juli 2011, 14:31   #171
Sean
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
In Noorwegen heerst een heel open cultuur. Het is niet omdat die extremisten niet in de meerderheid kunnen geraken om hun wetten door te drukken, dat ze hun gedachtegoed dan maar manu militari moeten doordrukken.
Ik vrees dat we ergens naast elkaar praten, mijn reactie verwijst geenzins naar de Noorse cultuur .
Overigens ben ik met je standpunt betreffende extremisten eens.
Sean is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 14:40   #172
gehuigert
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sean Bekijk bericht
Ik vrees dat we ergens naast elkaar praten, mijn reactie verwijst geenzins naar de Noorse cultuur .
Overigens ben ik met je standpunt betreffende extremisten eens.
Wat ik wilde zeggen was dat net zoals iedereen in zijn privéleven het recht heeft om personen te negeren, een democratie het recht heeft een andere mening totaal naast zich neer te leggen, zolang die mening die naast zich neergelegd is niet in de meerderheid is (of toch niet tot meerderheid kan uitgebreid worden).

Ik reageerde o.a. op je stuk waar je stelde:
Citaat:
wie kritiek durfde te geven op sommige aspecten van de maatschappij dat waren toch vuile honden, racisten, mensen met een foute mening die mond moest gesnoerd worden.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
Oud 25 juli 2011, 14:41   #173
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Het communisme in de oostbloklanden tot 1989 was een vertolking van het marxisme, net zoals het maoïsme dat bijvoorbeeld ook was.
En net zoals het cultureel marxisme, dat in de jaren '60 door de Frankfurter school verder uitgebouwd werd, een vertolking van het marxisme is. Het multiculturalisme is het vervolg op de cultureel marxistische theorieën van die Frankfurter school, het in de praktijk brengen ervan, waarbij het achterliggende doel van het marxisme, te weten het omverwerpen van het kapitalisme/de kapitalistische samenleving, onverminderd gehandhaafd blijft. De doctrines van het multiculturalisme worden daarbij als ideologische wapens ingezet.

De doctrines van het multiculturalisme zijn na mei '68 in allerlei nieuw-linkse bewegingen en politieke partijen geïncorporeerd geweest, en kregen de gelegenheid zich in de samenleving te nestelen. Als we weten dat tegenwoordig het leeuwendeel van de journalisten en het onderwijzend personeel op scholen en universiteiten linkse tot extreemlinkse sympathieën heeft, kun je zelf wel op je vingers natellen dat de samenleving massief geïndoctrineerd wordt met de multiculturele ideologie.

De multiculturele ideologie die telkens weer voorschrijft aan zelfhaat te doen, aan telkens weer vragen te stellen bij je identiteit, je afkomst, die telkens weer stelt dat de westerse culturen (lees: de kapitalistische culturen) slecht zijn, en dat andere culturen, hoe primitief en barbaars ook, gelijk zijn, evenwaardig zijn aan de onze. Dat zadelt enerzijds de autochtone bevolking op met een aangepraat schuldgevoel, althans dat is de bedoeling, en anderzijds zorgt dat ervoor dat immigranten en hun culturen, hoe tribaal, primitief en gewelddadig ook, als een verrijking moeten worden gezien. Dat die immigranten vervolgens vaak niet of slecht integreren is natuurlijk mooi meegenomen voor de multiculturalisten, want het spreekt voor zich dat daarmee de cohesie in de samenleving, de nog altijd kapitalistische samenleving welteverstaan, komt te verdwijnen. De, in de ogen van de culturele marxisten et al, kapitalistische samenleving wordt daarmee dus effectief ondermijnd. En dat is precies wat ze willen zodat ze uiteindelijk hun utopisch samenlevingsmodel op kunnen leggen.

Ze hebben helaas nog steeds niet door dat de maakbare mens, en daarmee de maakbare multiculturele samenleving een onmogelijkheid is. Zeker, en vooral, als ze daarbij hun onvoorwaardelijke steun verlenen aan uitheemse, primitieve totalitaire religieuze ideologieën zoals de islam. Islam die monocultuur nastreeft, en die lak heeft aan multicultuur en theoretisch gezever, maar gewoon wil dat alles en iedereen de islamitische suprematie erkent en zich er aan onderwerpt.

Dat islamaanhangers gemiddeld meer kinderen krijgen dan westerlingen mag ook niet onvermeld blijven. Er tikt dus ook nog een demografische tijdbom.
Dat alles zorgt ervoor dat cultureel marxisme, en in het verlengde daarvan het multiculturalisme, direct aanzet tot collectieve culturele zelfmoord van de autochtonen, en indirect aanzet tot de vervanging van de oorspronkelijke bevolking door immigranten.
Dat de cultureel marxisten/multiculturalisten door middel van dit enorm grootschalige experiment van social engineering uiteindelijk zelf ook het loodje zullen leggen, schijnt maar niet tot ze door te dringen. Ze zijn blijkbaar vergeten wat er bijvoorbeeld in Iran gebeurde met hun kameraden nadat ze samen met de islamisten van Khomeini de kapitalistische sjah verdreven: de marxisten werden er hartelijk bedankt voor de verleende medewerking en vervolgens gevangen gezet en deels over de kling gejaagd door de theocraten. Evenwel blijven marxisten en vertegenwoordigers van uitlopers van het marxisme in het westen onverminderd flirten met die islam en blijven ze de islam als objectieve bondgenoot zien in de strijd tegen het verderfelijke kapitalisme.
Hoe dom kun je zijn?
Helemaal mee eens.

Dat Breivik-krapuul is een dramatisch produkt van de wanhoop en frustratie als gevolg van de Westerse "maakbaarheid van de maatschappij" waarbij oa het kultureel marxisme een generatie lang als links dogma werd opgelegd.
Ieder die zich daar openlijk tegen verzet(te) werd/wordt zijn democratische rechten ontzegd (gecordoneerd), gediscrimineerd en gedemoniseerd.

Het is te hopen dat de volledige westerse rechterflank zich nu unisono afkeert van deze laffe jihad-misdaad en niet met T shirts gaat rondlopen met die misselijkmakende Breivik-krapuul-kop zoals links dat een generatie lang heeft gedaan met Che Guevara.
Oud 25 juli 2011, 15:22   #174
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Idd.

Voel jij je ook slecht als er weer eens een moslimfundi het een of ander uitvreet... ?

Er is een heel groot verschil tussen mogelijke gevaren en maatschappelijke problemen aanwijzen en een geweer pakken en dan maar wat mensen gaan overhoop schieten...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 15:44   #175
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Links zelf verantwoordelijk voor ontsporen Noorse massamoordenaar
wegens deze zware verlichtende omstandigheid moet hij dan ook de helft van zijn straf kwijtgescholden worden:

Duizend jaar ipv tweeduizend.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 16:42   #176
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neoconservatief Bekijk bericht
Het is niet Anders Breivik die honderduizenden mensen uit primitieve culturen naar Noorwegen heeft gebracht TEGEN de wil in van de meerderheid van de Noren.

Het is niet Anders Breivik die belachelijke straffen aan zware misdadigers uitdeelde TEGEN de wil in van de meerderheid van de Noren.

Het is niet Anders Breivik die ervoor zorgde dat Joodse Oslonaren niet meer veilig de straat op gingen.

Kortom zolang linkse politici de wil van de meerderheid naast zich neerleggen en als arrogante regenten kritische mensen de mond laten snoeren en desnoods laten opruimen zal er altijd verzet zijn. Deze trieste daad van Breivik is een extreem geschifte tegenreactie tegen de linkse dominantie van Europa sinds eind de jaren ,80.

1 Sedert wanneer is het links die gastarbeiders naar hier haalde?
2 Sedert wanneer is het legitiem om mensen af te knallen als je als minderhied je goesting niet krijgt?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 17:07   #177
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
de mythe van de "gastarbeiders"...

BTW: "links" bestaat niet meer...vraag het aan uw ideologiegeoten speurneus en pelgrim...groen en SP zijn rechts, de tjeven extreem rechts, de nva super extreem rechts en het VB mega super extreem rechts...

Citaat:
2 Sedert wanneer is het legitiem om mensen af te knallen als je als minderhied je goesting niet krijgt?
Sedert WOII...de moordenaars van toen werden na de oorlog als helden vereerd...

Ikzelf denk daar anders over: dat Breivik krapuul moet dood...simpel....
Oud 25 juli 2011, 17:11   #178
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zowel links als rechts hebben mensen massaal binnengelaten.
Mensen afknallen is niet legitiem, maar ik weet zeker dat er in geen enkel West-Europees land een meerderheid van de bevolking voor de multicul te vinden is, en ook nooit was. Die multicul is ons, de autochtone bevolking, ongevraagd door een elitaire minderheid die het beter denkt te weten, opgelegd geweest.
Oud 25 juli 2011, 17:14   #179
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Zowel links als rechts hebben mensen massaal binnengelaten.
Mensen afknallen is niet legitiem, maar ik weet zeker dat er in geen enkel West-Europees land een meerderheid van de bevolking voor de multicul te vinden is, en ook nooit was. Die multicul is ons, de autochtone bevolking, ongevraagd door een elitaire minderheid die het beter denkt te weten, opgelegd geweest.
Inderdaad, laten we erom stemmen. Links zal vreemd opkijken.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2011, 17:48   #180
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neoconservatief Bekijk bericht
De lijken van de slachtoffers zijn nog niet koud of de links-kosmopolitische propaganda molen draait weer op volle toeren in ware KGB stijl. Eerst is er de link van "Geert Wilders" met de Noorse massamoordenaar, dan is er de kunstlul en cokesnuiver Jacques Happe van D66 die 'Schutter Oslo ziet Geert Wilders als voorbeeld. Haat zaaien is haat oogsten is dood en verderf" en dan de media op de Vlaamse en Nederlandse televisiekanalen en de elitaire kunstmaffia en hun propagandakanalen die proberen deze moord politiek te recupereren. Het is typerend te noemen voor de altijd maar weer vingerwijzende socialisten, die in feite basis zijn van deze ellende.
Niet aleen in Noorwegen, maar overal, waar de meerderheid het steeds sterker afkeurt dat linkse politieke belangen de bevolking opzadelt met toestanden die het niet wil.Dit heeft met fatsoen NIETS meer te maken.
Zielig on ONGEHOORD.
In één woord.!
2+

Kijk eens hoe de rode media -quasi alle media dus- deze feiten in de kijker zet. Niet dat ze dat niet mogen.
Maar de eerste dagen dat bekend werd dat het een Noor was ... Honderden berichten begonnen met : "blanke blonde man..."

Kijk er de berichtgeving eens op na, over de aanslagen in Madrid, Londen etc
Nooit schreef/zei men "een bruine, zwartharige allochtone man...".
Nooit doen ze dat. Niet bij terrorisme, noch bij de dagdagelijks criminaliteit en faits divers. Iedereen weet intussen natuurlijk al dat ze dan bijna heel hun nieuws kunnen vullen met "een allochtone man, met bruine huid en kroes haar..." en af en toe eens "een blanke deed gisteren..."

En natuurlijk is links en haar pamper-beleid oorzaak van deze feiten en het doldraaien van deze man.
We leven immers in een opgedrongen multicul. Waartegen we met legale / democratische middelen - het cordon? Iemand?- niets tegen kunnen beginnen.
Hoe moeten we ons nog verzetten tegen de gang van zaken?
De gemiddelde belg/europeaan wordt monddood gemaakt dmv anti-racisme wetten, die maar in één richting werken, een juridisch systeem dat met 2 maten en gewichten werkt, buitenspel zetten van legaal verkozen partijen...

...

Laten we zien wat de toekomst brengt.
Ik ben er alvast bang voor.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 25 juli 2011 om 17:51.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be