![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gij gaat ook nog ne keer alle bomen in de vernieling zagen of wat?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar we naartoe gaan? Naar Brugge, he! ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() De penetratiedrang is daarentegen wel enorm toegenomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() 't Is zo wel mooi geweest, denk ik. Heb hier een hele tijd mijn vitriool kwijt gekund, hetgeen mij vroeg of laat wel eens zal gepresenteerd worden in de totalitaire democratuur waarin we nu leven.
Het ga jullie goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet omwille van de Johan Segers fanclub zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor.
Jij hebt er niks mee te maken. 't Kwam door die Disney-meiden-draad denk ik.
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Disney-meiden-draad, ja ok dat jaagt mensen al eens weg ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Europees Commissaris
|
![]() Vandaag is mijn beurt gekomen om hier afscheid te nemen.
Ik ben hier iets meer dan 1 jaar aanwezig geweest. Op dat jaar heb ik dit forum hier spijtig genoeg zien verloederen. Vooral de laatste 2 maanden. De dubbelnicks schieten hier als paddenstoelen uit de grond. Een gewone discussie is hier niet meer mogelijk, alleen nog schelden, vooroordelen, jaloezie, ... Ik heb intussen ingezien dat alleen een bepaald "type" forummer hier getolereerd wordt. Pas je niet in dat hokje? Spijtig. Een select clubje beslist immers of je het recht hebt om je mening te verkondigen... De discriminatie kent hier geen grenzen. En neen; ik heb het niet over huidskleur, afkomst, ras.... Mij is al ontelbare keren verweten dat ik een "ouwe bomma" ben, een "ouwe zaag"; steeds door dezelfde personen weliswaar die zich hier de koning/koningin van dit forum wanen. Ik hou daarom de eer aan mezelf. Anderzijds heb ik hier toffe, respectvolle forummers leren kennen. Deze zal ik zeker missen. Dank aan deze mensen. Het ga jullie allemaal goed maar ik ben ermee weg. Ik hou dit forum voor gezien. Doei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gaat gij u nu laten doen door een paar anonieme debielen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk kom je na een tijdje ook weer terug. Ondertussen zullen we je missen!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Laten we onophoudelijk goed doen; want als we de moed niet opgeven, zullen we te zijner tijd de oogst binnenhalen. Even een kort afscheidsbericht, op hoop van een goede afhandeling van enkele zaken met de moderatie. Ik ben nu al meer dan een maand weggeweest, en ik zal op dit bericht na wegblijven. Ik betreur een hele hoop dingen die ik hier gedaan en gezegd heb. Ik ben het slachtoffer geworden van mijn eigen naïviteit, en de speelbal geweest van anderen. Politiek is een vuil spel, en anonimiteit een harddrug. Aangezien mijn voornaamste "forumvrienden" me al lang kennen, lijkt me dit overbodig, maar mocht één van de anderen toch voor één of andere reden nog iets willen zeggen tegen mij, kun je me altijd een privébericht sturen. Misschien keer ik ooit terug, anoniem onder een andere nick, hopelijk een stuk wijzer als voorheen. Maar aan de staat van het forum te zien, een maand geleden alleszins, lijkt me dat sterk. Laatste woorden? De gemiddelde Belgicist is vele malen erger dan de gemiddelde flamingant en Ron Paul for president. Vaarwel. Edit: @ Raf Deze draad noemt "Het afscheid-topic", en het openingsbericht weet ons het volgende te vertellen: "Als u van zins bent het hier af te trappen, gelieve het dan hier eens te melden." Verder ga ik er niet op in, je doet maar en denkt maar je wilt. @ Txiki In je hart zit ik nog altijd in je café, wachten op die verdomde limonade. ![]() Laatst gewijzigd door Albrecht : 1 maart 2012 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 1 maart 2012 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is een beetje gespannen de laatste tijd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |