![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik moet nogal veel twee keer lezen ![]()
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Pff, breek me de bek niet open over die kleffe zakkenkloppers en hun bedelbrieven. Ik zou er niet van versteld staan, moesten ze binnenkort van die rode, afscheurbare overschrijvingsstrookjes drukken op hun geboortekaarten! Pure psychosociale chantage van ongegeneerde, narcistische schooiers...
Al van die "babyshowers" gehoord? Weeral zo'n commerciële strontvlaag die uit Amerikaka komt overwaaien. Daar is die van ons een maand of twee geleden heengetrokken, FERM tegen mijn goesting. Van het woord alleen al ga ik over menne nek. Nog voor ze hun "geschenk aan de mensheid" op de wereld gepleurd hebben, trommelen ze een hele kudde schapen op om de drachtige blaasbalg nog een laatste egotripje te bezorgen voor ze openbarst. Uiteraard kan jij daarbij niet met lege handen aankomen, wat dacht je... In't kort: 20 tochtige teven die geëmotioneerd kirren bij het zien van zoveel "schattige", maar totaal overbodige rotzooi, waar die kleine na 2 maanden toch al veel te groot voor is.. Waar halen die dwaze geiten dat toch allemaal? Wijf TV? |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en na een tijd is de humo volledig uitgelezen. als ik het hele tv-overzicht vanbuiten heb geblokt, dan wordt het tijd voor brusselmans. nu, 80% van dien humo lees ik met verveling eigenlijk.
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() Oh, wij hebben Dag Allemaals daar liggen. 3 jaar geleden ontdekte ik dat Lady Di omgekomen was bij een ongeval!
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en boven liggen er geen boekskes, behalve die die ik eens meepak. vaak zit ik dus 3 weken hetzelfde rotding te lezen.
![]() |
![]() |
#167 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Meestal P hier, maar zelfs dat is niet meer zoveel als vroeger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister
|
![]() Euhmmmmmmmmmm nuchter???? Zo heb ik je nog nooooooooooit gelezen hahahaha...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() babyborrels zijn nochtans leuk zenne. alle redenen zijn goe om samen te zitten en een bierke te drinken ![]()
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar goed ook dat ze niet blijven hangen bij de generatie babes van vroeger!
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() banaan, harig, foef en kakken lijken me de vaste ingrediënten van onze herman.
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister
|
![]() Da gonk nu is niet geven se, alles gonk er on doen da gezeik te ontlopen.... Wij gaan zelfs de familie pas een dag na de geboorte op de hoogte brengen dat er nieuw leven in de wereld is lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Minister-President
|
![]() Beschonken wel, maar zo ga ik liever niet slapen. Dat lukt niet. Ofwel nuchter, ofwel wasted.
![]() |
#179 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Onderweg zult ge al merken dat die enkele duvels hun effect niet gemist hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() Enkele noemt gij dat. Ik ben precies pinten aan 't zuipen.