![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk worden 17 jarige bakvissen niet buitengekeken in de fakbars.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk weet ik dat donderdagavond het moment is. Ik zie alleen niet in wat je het recht zou geven mensen uit een café te bonjouren gewoon omdat ze niet het geluk hebben student te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niets. Volgens mij zitten er doorheen de week dan ook veel niet-studenten in de fakbars om van het goedkope bier te profiteren. Je hebt toch een raar beeld van de 'Leuvense' studenten, die in veel gevallen toch clueless Limburgers of West-Vlamingen zijn.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 25 augustus 2011 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Neem nu zo'n bumperklevers. Ik heb die s'morgens als ik naar m'n werk rij dikwijls in mijn gat; lijkt wel of ze mij de baan gaan afrijden. Ik vind dat de mensen grimmiger en harder worden ...
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555) Laatst gewijzigd door Argusx43 : 25 augustus 2011 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister
|
![]() Spijt komt te laat.
Kenneth werd uitgemaakt voor slechte acteur. http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GHI3EFKNN
![]() |
#168 |
|
![]() Die rol als marginaal was nochtans geknipt voor hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
Ligt het aan de opvoeding? Aan de TV? Aan het internet? Zou interessant zijn daar eens een studie over te maken. Zal niet makkelijk zijn.
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een belangrijk feit is dat de dagdagelijkse stress ( buiten de 2 WO's) nog nooit zo hoog was als in de laatste decennia |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Op dit ogenblik zijn er misschien wel 10.000 athletiekvrouwen in de wereld die de 100 m lopen onder de 11,8...man man man...was ik maar sneller geweest...dan had ik ook carrière in het voetbal kunnen maken... edit: laat ons ook niet vergeten dat er tegen zulke intervalsnelheden op 90 minuten door sommigen op het hoogste niveau zo'n slordige 12 km wordt gespurt.... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 25 augustus 2011 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou best kunnen want dat gaat een stuk trager daar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seksist!
Ik weet u huis wone!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 25 augustus 2011 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() Sommige mensen zijn gewoon van nature zo, en dat aantal neemt niet toe of af. Zodra de controle van de maatschappij verzwakt leer je de ware aard van bepaalde personen kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() |
![]() |
![]() |