![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Waarom is een die-hard nationalist dan een leugenaar. Wat heeft iemand zijn ideologie hier nog mee te maken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Ik heb je ondertussen al 2 keer de vraag gesteld waarom mijn reactie belachelijk was en 2 keer heb ik geen antwoord gelezen van jou.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat die twee dingen niks met elkaar te maken hebben. Gewoon om aan te tonen dat de draadopener een totaal irrelevant argument aanhaalt want wat ook de fratsen zijn van partijleden, dat heeft niks te maken met wat een stem voor die partij kan realiseren als politieke agenda. En vooral niet in dit geval, waar die stem niet de bedoeling heeft om iemand in een ambt te brengen, maar wel om een systeem af te breken. Karikaturaal gesteld zou je zelfs een LEGE partij kunnen hebben in dit speciale geval. De partijleden hebben om die agenda te realiseren geen enkel belang (behalve een paar top onderhandelaren die het de anderen liefst zo onmogelijk mogelijk maken om tot een akkoord te komen OF die er in slagen de anderen te overtuigen om het systeem op te doeken) want de bedoeling is niet dat die een FUNCTIE opnemen. Citaat:
Dat stemmen zelf heeft geen enkele invloed op het al dan niet kriminele gedrag: het is niet omdat je NIET zou stemmen voor die partij dat er minder kinderen zouden verkracht worden of zo, he. Het is dus een leugenachtige voorstelling dat ik zou zeggen "in ruil voor Belgie te splitsen mag je kinderen verkrachten" of zo. Om het nog anders cru te stellen: of de bakker nu uit een maffiafamilie komt of niet, dat verandert niks aan de kwaliteit van zijn brood. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar waar ik het wel zou kunnen begrijpen is als het om *personen* gaat die verkozen worden. Je wil misschien geen krimineel in een hoog ambt. Bijvoorbeeld bij presidentsverkiezingen of zo. Maar kriminele LEDEN van een partij versus de politieke agenda van een partij ? Zou je ook geen produkt meer kopen van een bedrijf waarvan je weet dat er nogal wat kriminelen zitten ?? (ervan uitgaande dat dat geen enkele invloed heeft op de kwaliteit van het produkt, he). Je stem dient toch niet om "keurige mensen" aan te duiden, maar om politiek iets te bekomen, nee ? Als een groep die kriminelen bevat dat doel het beste kan realiseren, wat is daar dan mis mee ? Laatst gewijzigd door patrickve : 27 augustus 2011 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
|
![]() Elke ideologie, elke beoogde ordening van de maatschappij, is ook gevoel, of men nu sociale rechtvaardigheid, een nationale staat of economische vrijheid nastreeft. Een ideologie waarachter geen gevoel zit is geen ideologie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraagstelling is misschien niet zozeer belachelijk als wel degoutant. Ik hoop dat je dat inziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, de specifieke N-VA agenda, om de bevoegdheden te splitsen en dus niet mee te doen met een federaal (en dus slecht) bestuur, is nu toevallig wel een agenda die ZELFS vanuit de gevangenis kan uitgevoerd worden, he ![]() Citaat:
Wat ik nu juist nogal extreem wilde stellen is dat dat geen enkele invloed heeft op de politieke agenda. Als je bijvoorbeeld wil dat de bedrijfsbelasting omlaag gaat, dan heeft het totaal geen belang of dat gestemd wordt door een partij die ook kriminelen bevat (elke partij zal wel kriminelen bevatten als ze uit meer bestaat dan drie en ne paardekop he) of niet he. Wat van belang is, is dat jouw voorkeurwet gestemd wordt. En dat belet natuurlijk niet dat de kriminelen in kwestie uiteindelijk opgepakt worden, he. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 augustus 2011 om 19:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Niet te verwonderen dat ik ergens gelezen hebt met niets of niemand solidair te willen zijn... Een Vlaanderen waar U en uw gelijkgezinden het voor het zeggen zouden krijgen hoeft voor mij echt niet... De N-VA zal dergelijke nonsens gegarandeerd kunnen missen als de best... Tenminste dat hoop ik... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vandaar dat ik van boer di rupo en boerin karolien geen eieren meer wil Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 augustus 2011 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 27 augustus 2011 om 19:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Ik zal het anders verwoorden: de kans is groter dat een diehard nationalist zich volledig achter de mening van Patrick schaart.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling