![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() en 's winters lag er altijd sneeuw
en was het lekker warm en niemand werd er rijk geboren en niemand werd er arm |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cronologisch:
- Na de machtsovername de naam van het grondgebied wijzigen in 'De Zuidelijke Nederlanden'. - De taalgrens moet bikkelhard zijn. (VB: Wie in BHV woont en geen Nederlands kan, moet binnen het jaar verplicht verhuizen.) - Dienstplicht herinvoeren en investeren in defensie. Een team van wetenschappers moet ook een aantal kernwapens ontwikkelen en klaarhouden voor eventueel gebruik. - Sluiten van de grenzen. Je geraakt er niet in of uit zonder geldig excuus. Allochtonen en illegalen mogen enkel blijven als ze hun dienstplicht vervullen in een vreemdelingenlegioen. Nieuwkomers mogen ook binnen als ze een dienstplicht vervullen. - Kindergeld voor allochtonen wordt afgeschaft. Het kindergeld voor autochtone gezinnen wordt daarentegen fors verhoogd. (Hoe meer kinderen, hoe meer geld) - Intussen moet geïnvesteerd worden in de Vlaamsche identiteit in Frans-Vlaanderen. De inwoners moeten daar beseffen dat ze tot de confederatie behoren, en niet tot Frankrijk. Hetzelfde voor Luxemburg, dat eigen een Franse vazalstaat aan het worden is. - De overheid moet instaan voor de werkgelegenheid van de mensen. Alle mensen zullen gelijk loon krijgen, en haastalles wordt genationaliseerd (VB: een boer krijgt een vast loon, maar de opbrengst gaat naar de staat.) - De jeugd moet sterker/fitter gemaakt worden. Veel lichaamsbeweging op school is de basis voor een gezond lichaam. - Annexatie van Luxemburg. Alle inwoners worden aan dezelfde rechten en plichten als hierboven onderworpen. - Annexatie van Nederland. Zie hierboven. - De naam van het grondgebied wordt nu gewoon "Dietschland". - Er moet samengewerkt worden met Afrikaners om Zuid-Afrika terug onder Diets bestuur te krijgen. De negers mogen wel blijven, als ze dienen in een speciaal neger-korps. - Namibië moet geannexeerd worden, daar het historisch ook Afrikaans bestuur zat. - Congo is een puinhoop. Een re-kolonisatiepolitiek moet het land terug op de been helpen. Rwanda en Burundi worden samengevoegd met die land. - In de Afrikaanse gebieden geldt een geboortebeperking om de overbevolking tegen te gaan. Negers mogen slechts 1 kind krijgen. Om die manier moet niemand dood gaan van de honger ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 20 september 2011 om 01:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanalles.
bv. Een permanent overlegorgaan tussen de grote religies installeren met als doel in consensus een antwoord te geven op de vraag welke de 'ware' religie is. That will keep them busy for a while. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Als ik dictator was...
was er niemand die mijn berichten niet las of die mij een profiteur of een luis noemde Er was niemand die mij niet roemde op straffe van een directe dood. Mijn God. Wat is het verschil toch groot. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 september 2011 om 02:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon iedereen neerschieten, compleet willekeurig en volgens mijn humeur.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alle mooie meisjes zouden verplicht worden om korte, geruite plooirokjes en botten te dragen. En Dronkoers zou zich aan de toog moeten zetten, zijn pint uitdrinken en daar verder geen commentaar op leveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�* wij verstaan mekaar zie.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN