![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij maakt het geen fluit uit dat wie dan ook je tot op het bot heeft uitgekleed; als je dat wil gaan uitwerken op mijn gezin/naasten die met het verhaaltje niks te maken hebben, dan vraag je om een hardhandige reactie. Los je probleem om met diegene die je dat aangedaan heeft. Laatst gewijzigd door Sfax : 18 oktober 2011 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik ik ik
mijn mijn mijn lang leve de gesubsidieerde gokwereld
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom steken ze hun eigen kar niet in de fik of slaan ze hun eigen ruiten niet in? Laatst gewijzigd door Sfax : 18 oktober 2011 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Die criminele instituten zouden al lang ten onder gegaan moeten zijn. Met de sloophamer erdoor gvd.
Laatst gewijzigd door Oblique : 18 oktober 2011 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() NYT kwam met een goed artikel. De anti-Wall Street beweging begint serieus grond te winnen. Langzamerhand wordt ook het grote publiek gewis van de Wall Streetse zwendelclubs (het zijn er meerdere).
http://www.nytimes.com/2011/10/17/op...me&ref=general De daders die maar al te graag in de slachtofferrol kruipen worden langzamerhand uitgerookt en moeten hun maskers laten vallen.
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Ah. Jij vindt die mentaliteit van die 1% dan toch niet goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gemiddelde financiële bedrijf geniet wel van die luxe. Van zodra ze te veel vergokt hebben mogen wij weer opdraaien voor hun uitkeringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs al ben ik volledig tegen die zogenaamde 1% gekant, dan nog geeft dat die betogers niet het recht om anderen te gaan slachtofferen. Easy as that. Als liberalen gaan betogen en rellen, en ze willen daarbij mijn kar in de fik steken of mijn ruiten inslaan, dan krijgen ze met diezelfde reactie te maken. Is dat moeilijk te begrijpen of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft die 1% het recht om die 99% te slachtofferen? Mogen die 99% daarop reageren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik lig er ook niet wakker van. Ik heb alles wat ik niet nodig heb.
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Hebzucht, geld en materiaalbezetenheid is één van de diepst gewortelde en vervormde instincten.
![]() ![]() ![]() De drang om zo veel mogelijk zelf te hebben, de oerdrang om te kunnen overleven op koste van andere, als de leugen is vermomd als waarheid. Hebzucht is de stem van het geweten tot zwijgen brengen om de eigenbelangen te dienen, het is pure kleptomanie. Het geweten tot zwijgen brengen om eigenbelangen te dienen word grotendeels geactiveerd door persoonlijk initiatief nemen doormiddel van Business, corruptie door politiekers en ambtenaren enz. Deze vervormde of doorgeschoten drang komt meestal voort uit deze drang naar zelfbehoud. De prehistorische mens kon nauwelijks met deze primitieve instincten overleven. Het later in groep leven en de voorraad delen, dit bracht meer overlevingskansen. De mens is ongeveer 200.000 jaar oud, ongeveer 199.850 jaar daarvan leefde hij relatief primitief. Dat de huidige mens na al deze tijd nog steeds problemen heeft om zijn huidige instincten te beheersen (vooral hebzucht) is uiteraard te begrijpen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling