![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel begint de Vlaming het langzaamaan genoeg te vinden, dat men zijn zuurverdiende loon voor een groot stuk via een inefficient machien voor ANDEREN door deuren en ramen gooit. In dat laatste geval zal hij - traagskes weliswaar - een politiek instrument vinden om dat waar te maken. Is dat instrument de N-VA, of iets anders, dat doet er niet toe. Er zal een "gat in de elektorale markt" zijn voor politieke bewegingen die de Belgische staat willen afbouwen. In Vlaanderen zijn er 3 partijen die dat in principe willen: VB, N-VA en LDD. Als blijkt dat de N-VA die nu de grootste is, niet voldoet (want bijvoorbeeld veel geblaat en weinig wol, of uiteindelijk een CD&V++) dan zal er wel een andere partij opkomen, of zal het VB die rol over nemen. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die opiniepeilingen, dat is peanuts. Nu scoort N-VA uitzonderlijk hoog, maar wat blijft daar van over als het stof neergedwarreld is? Hoeveel zou Agalev indertijd gescoord hebben moest de dioxinecrisis een aantal maanden later uitgebroken zijn of een half jaar vroeger? Het lijkt banaal, maar de publieke opinie is er volatiel. Ik moet dan ook telkens lachen als ik verontwaardigde Vlaams-nationalisten zie schrijven dat de electorale afrekening wel volgt in 2014. |
|
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had graag dat Guido een antwoord formuleerde, maar ofwel is hij met vakantie of houd hij zich verschrikkelijk stil.
|
![]() |