![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister
|
![]() Dat er nog mensen überhaupt ingaan op die in dit subforum volkomen misplaatste topics die door een clupje geestelijk minder bedeelden opgestart worden, met enkel de bedoeling om te trollen en de serieus bedoelde discussies de vergetelheid in te spammen, is mij echt een raadsel.
Illwill heeft hier destijds een topic opgestart dat in dit subforum thuishoort, en dát kunnen sommige mensen blijkbaar niet velen. Dus de oplossing die ze bedacht hebben, buiten het stelselmatig verzieken van het originele topic natuurlijk, is het copiëren van het originele topic maar dan met allerlei in dit subforum ongepaste zaken. Dat de forumleiding dit bewuste, en naar alle waarschijnlijkheid georganiseerde getrol laat staan, is mij ook al een raadsel.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 23 oktober 2011 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoezo? Kun je dat nu eens behoorlijk uitleggen? Want wanneer ik daderschap en geslacht registreer weet ik perfect hoeveel mensen van welke geslacht dader zijn van de meest voorkomende misdrijven!
Kan er nu eens eindelijk een onderbouwde uitleg komen waarom dit niet zo zou zijn???
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
Wedden dat de jongeling een man is? Het begint vroeg.
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij en je spitsbroeder sjok vonden nochtans in een andere draad dat er meer voor nodig is. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=824 ![]()
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Net als vrouwen worden mannen ook voortgedreven door hormonen.
Alleen de uitwerking van hormonen bij mannen mondt dikwijls uit in agressie. Dat is in de dierenwereld net zo. Het is mijn ervaring dat jongere vrouwen doorgaans dat hun activitieiten voortvloeiend uit zorghormonen meer resulteren in het aanleggen van relaties en het verzorgen van kinderen en dus niet in agressief gedrag (uitzonderingen daargelaten). Alleen vrouwen op hogere leeftijd kunnen weer wel veel agressie naar buiten toe tonen, omdat die geen of minder zorghormonen meer hebben. Veel echtscheidingen vinden dan ook plaats wanneer vrouwen in hun vijftiger jaren komen....
Ní neart go cur le chéile! Laatst gewijzigd door edwin2 : 23 oktober 2011 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of mannen dit doen of vrouwen is mijns inziens niet relevant. Of u moet een misdaad gepleegd door een man erger vinden dan dat van een vrouw??? En wat wilt u met het feit dat mannen meer misdaden plegen??? Riekt het dan niet een beetje naar het idee dat vrouwen daardoor betere mensen zijn?? Dit laatste idee komt vooral voor in nogal extreem (lesbisch-) feministische kringen, naar mijn mening en persoonlijke ervaring!
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We beginnen met u. Daarna stoppen we, van de meest vervelende zijn we vanaf en u weet het toch niet meer.
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het land van oorsprong zouden ze niet eens een appel durven stelen omdat ze daarna jaren het daglicht niet meer zien. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Je vergist je, de misdaden worden gepleegd door mannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Mochten ze hier niet zijn, de misdaden werden niet gepleegd natuurlijk.
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Hebt ge echt niet door waarover het in dit topic gaat?
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt u het niet door?
Hoewel het één van de stomste topics van dit forum is, kan ik hier lekker mijn gal spuwen. Ik amuseer me rot als ik de reacties lees van degenen die denken dat ik het niet door heb.
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna hoeft het voor mij niet meer ... dan heb ik mijn steentje bijgedragen ...
![]() |