![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
|
![]() Citaat:
Weet je wat, ik trek mijn woorden 'niks mis mee' in want blijkbaar waren die fout gekozen. Hopelijk kan het gezeik nu stoppen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 19 oktober 2011 om 00:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Daar zal je niet achter komen als je je blijft focussen op 3 woordjes en de andere reacties negeert.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vraag me trouwens écht af welke waarden je je leerlingen meegeeft als er in de klas gepraat wordt over oorlog. Als je eerste reactie daar ook is "niks mis mee"...
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, gewoon mensen zoals hier op dit forum, die aanslagen op kinderen gebruiken om andere aanslagen op kinderen goed te keuren.
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Daarom denk ik dat het het beste is als je jezelf eerst afvraagt waaróm er zoveel puntjes (van weggelaten woorden) in die citaten staan en wat de oorspronkelijke uitpraken zijn. Als je er zelf niet uitkomt wil ik je wel helpen. Niet dat dit ook maar iets te maken heeft met dat monster dat 8 kinderen vermoordde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Nogmaals, het gaat hier niet over mij. Ten tweede, wat ik onderwijs gaat niemand wat aan. En ten derde, ik ben altijd neutraal en houdt het werk en mijn privé strikt gescheiden.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Tens of thousands celebrate in Gaza, demand 'new Gilad Shalit'
Misschien kan men in ruil van 5 soldaten het einde van de bezetting eisen?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Flikker toch op met je gezeik man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Vreemdeling
|
![]() wat verwacht men eigenlijk van de Palestijnen? Dat ze als christenen de andere wang aanbieden telkens het IDF wat burgers doodt? Of dat ze met hun handen in de lucht vreedzaam protesteren terwijl de staat hun grond afneemt? Of dat ze begripvol knikken en deemoedig luisteren als er Palestijnse burgers en kinderen worden gedood?
Het is daar oorlog en bij oorlog vallen doden. En als Israël zich niets gelegen laat aan de moord op Palestijnse kinderen, waarom zouden de Palestijnen dat dan doen? Moeten ze heiliger zijn dan de paus? Nergens heb ik in deze topic één van de belangrijkste elementen van het hele verhaal gelezen: Citaat:
Laatst gewijzigd door Anonymous23 : 19 oktober 2011 om 00:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() De bron al gevonden? Of volstaat het om wat leugenachtige citaten op dit forum te plempen ter ondersteuning van uw betoog waarin u het vermoorden van acht kinderen goedkeurt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
![]() Citaat:
Met die laatste zin bedoelde ik alleen maar dat zoiets in mijn ogen 'haram' is. Een woordje dat een niet-gelovige geen reet uitmaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar hadden de palestijnen beter 90 jaar geleden over nagedacht toen ze begonnen met terroristische aanslagen tegen joden...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Vreemdeling
|
![]() Hey Dixie, ooit gehoord van de joodse terroristische organisaties uit die tijd? Neen? Ze zijn nochtans beroemd.
Laatst gewijzigd door Anonymous23 : 19 oktober 2011 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Citaat:
Citaat:
---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Citaat:
---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Wie/watzijn dan d goei ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
|
![]() Dat kindermoord niet wordt goedgekeurd. Nooit.
In WO2 had het Nederlandse verzet de mogelijkheid de kinderen van Seys-Inquart te ontvoeren. Dat zou een belangrijk wapen zijn geweest. Ze hebben het geweigerd te doen omdat ze niet van dezelfde methoden gebruik wilden maken als de bezetter. Het waren geen heiligen en ze hebben ook mensen geliquideerd maar ze handhaafden hun morele grenzen. Misschien omdat ze de vijand nog steeds als mensen zagen en niet als beesten. Ik kan er maar niet over uit dat de vrouw die begint te lachen omdat ze acht in plaats van drie kinderen heeft vermoord hier op dit forum bijval vindt. |
![]() |
![]() |