![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() In Molenbeek boycot zelfs de burgemeester dat...
http://forum.politics.be/showthread.php?t=162693 Ik ga nu voor de tweede keer vandaag daar kijken. Was mijn fotoapparaat vergeten... Tot straks, misschien. http://www.facebook.com/joris.claessens
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je een vleesgerecht eet bij een mohammedaan, doe je aan discriminatie: tegen niet-mohammedaanse slagers. Zij passen "Kauft nicht bei Dhimmis!" toe. En wij, wat doen wij?
Eigenlijk is het zelfs discriminerend, mohammedanen een uitkering of salaris te geven, want zij zullen een deel ervan besteden aan handelingen die dhimmis en ongelovigen discrimineren.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Allez, ons Laurette (waar we niet voor kunnen kiezen) denkt aan haar allah-kiezers:
Citaat:
Het meest schandalige vind ik dan nog dat men aparte verdoof-slachtlijnen aanbiedt tegen verminderde prijs (de belastingbetaler legt wel bij zeker?), maar dat die door de imams worden verboden! Wel een beteke straf. Ze hebben echt wel moeite met het volgen van de belgische wetten. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 november 2011 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Een begrijpend lezer weet dat het hier over de pijn ging. Mam beweerde dat kelen helemaal geen pijn doet. In dat geval zou ze dus haar opa via een keelsnede kunnen "euthanazeren" want het doet toch geen pijn.
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 november 2011 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten gaat men een mens ook niet euthanaseren op de wijze zoals men runderen verdoofd slacht, of zoals men kippen behandeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar laat maar, je hebt het weer eens niet begrepen, geeft niks. We zijn dat gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het toppunt van oneerlijkheid, hypocrisie en corruptie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen mijn ontpitte olijven komen uit een moslimland. ![]() Wat nu? Zou de Delhaize ze terugnemen? Moet ik er een uitleg bij verzinnen? "Ik dacht dat het druiven waren" of "Het blik stinkt" Help me alstublieft |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DUS : is dat een reden om zeker en vast geen ander tiranniek religie binnen te laten, en hier de lakens ( en hoofddoeken ) te laten uitdelen. Zeg die gasten gewoon waar het op staat : onverdoofd slachten is verboden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Staatssecretaris
|
![]() Leuk he!? Lekker met de polletjes in een ander levend wezen z'n bloed. Makes you feel alive!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dus: Je hebt gelijk om te lachen. Profiteer ervan. Het lachen zou je kunnen vergaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |